Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2019-04-20, 10:50
  #73
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15cmSLAK30cmRAK
Spelar ingen roll ens om du skulle fått Mona Lisa ''gaddad'' av da Vinci själv. ''Konst''(som ni alltid ska skönmåla det som) i form av tatueringar kommer alltid att vara WT.

Något som vore bättre för er som inte kan tänka långsiktigt är att inte slösa bort era pengar på något som för er närmare ''karriären'' som C-kändis i kommande Lyxfällan-avsnitt. För då kan ni i alla fall trösta er själva med att ni inte ser ut som en klotter-målad soptunna när ni väl står där framför tavlan


WT? Haller inte riktigt med, jag har ett femtio-tal tatueringar (armarna tackta), hogavlonad med ett multinationellt foretag, bor utomlands, moter representanter ifran Chevron, ESSO etc. varje vecka. Aldrig agt Crocs, aldrig varit pa Ullared, aldrig varit pa husvagnssemester etc.

Ar det WT?
Citera
2019-04-20, 10:53
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
WT? Haller inte riktigt med, jag har ett femtio-tal tatueringar (armarna tackta), hogavlonad med ett multinationellt foretag, bor utomlands, moter representanter ifran Chevron, ESSO etc. varje vecka. Aldrig agt Crocs, aldrig varit pa Ullared, aldrig varit pa husvagnssemester etc.

Ar det WT?

Allt är WT enligt Flashback.
Citera
2019-04-21, 09:53
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Tatueringar är inte bara trashigt, det är respektlöst!

Det är fult och ohyggligt motbjudande!

"Men jag har bara en liten elefant vid vristen"

Spelar ingen roll!
Är det respektlöst? Grabben, jag tror snarare att det är respektlöst att inte kunna acceptera hur andra människor ser ut
Citera
2019-04-21, 19:12
  #76
Medlem
15cmSLAK30cmRAKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pike123
Är det respektlöst? Grabben, jag tror snarare att det är respektlöst att inte kunna acceptera hur andra människor ser ut

Varför får man nu helt plötsligt inte ha en åsikt om detta? Det handlar inte om att ''acceptera'' eran utmålade ''kroppskonst''. Hur fick du den tolkningen undrar jag? Jag samt många andra utanför WT-bubblan konstaterar bara hur patetisk och dekadent denna trend är. I det stora hela så kunde jag inte bry mig mindre om hur ni behandlar er själva samt era kroppar. Blir bara roligt att åskåda situationen många har satt sig i när denna övergående trend dör ut, precis som alla andra flugor tidigare har gjort.

Varför majoriteten av er huvud taget ens skaffar tatueringar är för att få en reaktion från allmänheten, så varför blir ni så defensiva när vissa av dessa reaktioner uppenbarligen kommer vara negativa? Det lär ju i alla fall ha flugit er i åtanke när ni satt där under nålen, att ni inte kommer sväva på rosor i all framtid när ni väl har skaffat den där ''häftiga'' samt ''unika'' () sleeven.
Citera
2019-04-21, 19:16
  #77
Avstängd
Latryggs avatar
Ja, tatueringstrenden är sinnessjuk. Fantastiska unga vackra tjejer kladdar ner hela kroppen med osammanhängande klotter. Det är osmakligt och påvisar hur degenererad vår kultur blivit.
Citera
2019-04-22, 11:30
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15cmSLAK30cmRAK
Varför får man nu helt plötsligt inte ha en åsikt om detta? Det handlar inte om att ''acceptera'' eran utmålade ''kroppskonst''. Hur fick du den tolkningen undrar jag? Jag samt många andra utanför WT-bubblan konstaterar bara hur patetisk och dekadent denna trend är. I det stora hela så kunde jag inte bry mig mindre om hur ni behandlar er själva samt era kroppar. Blir bara roligt att åskåda situationen många har satt sig i när denna övergående trend dör ut, precis som alla andra flugor tidigare har gjort.

Varför majoriteten av er huvud taget ens skaffar tatueringar är för att få en reaktion från allmänheten, så varför blir ni så defensiva när vissa av dessa reaktioner uppenbarligen kommer vara negativa? Det lär ju i alla fall ha flugit er i åtanke när ni satt där under nålen, att ni inte kommer sväva på rosor i all framtid när ni väl har skaffat den där ''häftiga'' samt ''unika'' () sleeven.


Att tycka det är fult och tramsigt, helt upp till dig och jag kan ej klandra dig, men att säga att det är respektlöst att tatuera sig köper jag inte.

Sedan så tatuerar jag mig för att dels att det är snyggt som fan, men också för att jag verkligen inte gillar min hud, den är ful. Jag gillar inte skiten, så då kan man väl lika gärna göra något snyggt av allt det fula? 😏
Du kan ju berätta för mig att jag har problem osv men nu är det som det är och jag trivs med det 🙂
Citera
2019-06-04, 05:30
  #79
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Latrygg
Ja, tatueringstrenden är sinnessjuk. Fantastiska unga vackra tjejer kladdar ner hela kroppen med osammanhängande klotter. Det är osmakligt och påvisar hur degenererad vår kultur blivit.

Såg en kanonsöt en härom dagen men vände mig bort i vämjelse när jag såg hennes söndertatuerade arm i grönt. Tragiskt.
Citera
2019-08-11, 06:37
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snozzieh
Förstår inte grejen med tatueringar öht. Bara skräpmänniskor som bär sådana.

Vad gör du då på en forumdel som handlar om tatueringar, mer än att trolla?
Citera
2019-08-11, 16:19
  #81
Medlem
Ja tatueringar överallt är inte snyggt.. Kan vara snyggt att ha ett par kanske, beroende på tatuering. Tenderar att se lite smutsigt ut när det är för många.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback