2017-07-07, 06:45
Medlem
heffaheffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heffaheffa
Kom igen, om det funnits något enkelt trick alt. medicin alt. muskelövningar för att få större kuk så hade det varit en världsnyhet och man hade kunnat läsa om det överallt.

Citat:
Ursprungligen postat av Kurre.Dutt
Jelqing har funnits så pass länge att det knappast är en nyhet att rapportera om.
Dessutom kan du faktiskt läsa om det "överallt". Vad sägs om otaliga böcker och artiklar i ämnet, eller 890.000 sökträffar på google. Räcker inte det?
Jag menade alltså seriöst, inte skräp, clickbait o lurendrejeri som du refererar till. Kan man idag gå till en vilken urolog som helst och få medicin eller ett par tabletter så att kuken blir större o längre inför återbesöket?
Citera
2017-07-07, 07:24
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Finns det något sätt som fungerar för att göra kuken större vid erektion?

Jag vet att man kan operera för att göra den längre i slakt tillstånd men finns det något fungerande sätt att träna upp storlek?

Rent vetenskapligt, så denna tråd borde kanske ligga under medicin?

Vill inte höra något om att kvinnor gillar alla storlekar!

Det finns operationer som ex att kapa några ligament eller liknande för att få den att bli aningen längre.

Dock så är andra tyngre ingrepp väldigt riskabla och det finns många opererade män som helt mist sin kuk eller fått den totalt obrukbar.

Så vill man inte ta en hög risk så skulle jag svara NEJ på att det går att göra kuken större.

Tillfälligt större kan man nog få den med en kukpump och pubisring.

Dock så finns det dom som hävdar att man kan påverka kuk storleken under puberteten genom att helt enkelt se till att den blodfylls ofta under den tid den normalt växer till sig.
Citera
2017-07-07, 12:29
Medlem
Kurre.Dutts avatar
Citat:
Jag menade alltså seriöst, inte skräp, clickbait o lurendrejeri som du refererar till. Kan man idag gå till en vilken urolog som helst och få medicin eller ett par tabletter så att kuken blir större o längre inför återbesöket?
Du avfärdar alltså allt det omfattande materialet jag refererade till som oseriöst? Det var snabbt läst må jag säga.
Tusentals användare på forumen thundersplace och pegym har vittnat om att de ökat i storlek. Att samtliga ska sitta och lämna falska rapporter tvivlar jag starkt på.
Dessutom har jag själv ökat i storlek sedan jag började med jelging och bathmate och det är varken problem med min syn eller att måttbandet har krympt. Självklart har jag ingen permanent ökning ännu, men det kommer förhoppningsvis att visa sig om 6-12 månader.

Som svar på din andra fråga så finns det idag inga tabletter eller mediciner som gör kuken större.
Senast redigerad av Kurre.Dutt 2017-07-07 kl. 12:43.
Citera
2017-07-07, 13:14
Medlem
Det är väl egentligen bara kvinnor (även andra som gillar män) som kan få större kuk. Eller mindre om de hellre vill.

Vem vill egentligen ändra storlek på en lem och därmed även med största förmodan tappa känseln i den?
Citera
2017-07-07, 16:51
Medlem
heffaheffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurre.Dutt
Du avfärdar alltså allt det omfattande materialet jag refererade till som oseriöst? Det var snabbt läst må jag säga.
Tusentals användare på forumen bla bla bla...
Med seriöst menar jag seriösa dokument, forskning och artiklar. Inte en massa anekdoter på olika forum. Det finns många forum där miljontals är säkra på att Jesus lever. Om man googlar på Jelqing så är första träffen flicktidningen Cosmopolitan som tycker det är gulligt o jämför det med andra scams att få större bröst med olika salvor och sedan nämner att båda inte fungerar. Andra träffen i Google är från ett Universitet som även de säger med massor av referenser att det inte finns någon seriös forskningsbevis på att det skulle funka. Sen kommer massa skräp från olika fan forum och betalda forums från tillverkarna.
Senast redigerad av heffaheffa 2017-07-07 kl. 16:53.
Citera
2017-07-07, 18:35
Medlem
Klart som fan att det fungerar.
Jag har ökat 3 centimeter i längd och 2 centimeter i omkrets sen jag började för ett och ett halvt år sen.

Om det är permanent eller ej vet jag inte efter som att jag aldrig har slutat med några övningar.

Finns hur mycket bild och videobevis som helst att kolla på om men som har ökat.

Finns till och med en dokumentär om PE.
Där är det en kille som testar PE övåningar i en månad. Vilket är aldeless för kort tid för att se resultat och han ger också upp försöket.
Det roliga är att han faktiskt ökar lite under den tiden.

PE handlar inte och att göra lite kuk övningar då och då. Man måste nästan bli lite manisk.
Det fungerar inte att dra lite i kuken och jelqa lite några gånger i veckan. Man måste engagera mycket mycket tid till det.

Jag håller på i minst en timme om dagen och det har jag gjort sen jag började. Visst Har jag tagit någon vilodag men det är väldigt sällan.

Till alla som vill börja så rekommenderar jag att ni går in på den här sidan
http://www.mattersofsize.com/forum/p...-tutorial.html

Det är den bästa sidan av alla PE sidor.

börja lugnt så att ni inte skadar er.
Se till att värma upp ordenligt.
Jag har en sån där bönpåse som man värmer I micron. Den fungerar skit bra.

Man förlorar inte känseln i kuken när man håller på med PE . Om något så har jag fått mer känsel. Hårdare erektioner och skönare orgasmer
Citera
2017-07-07, 20:19
Medlem
heffaheffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MO0nsHinE
Finns hur mycket bild och videobevis som helst att kolla på om men som har ökat.
Vad hjälper alla dessa fan videos om det fortfarande inte finns en enda vetenskaplig studio som visar på samma sak?

http://www.soc.ucsb.edu/sexinfo/article/jelqing

Does Jelqing Increase Penis Size?

While many males have reported through online forums and videos that jelqing is an effective means of increasing penis size, no scientific study has ever concluded that it works.(4) Proponents of the technique claim that routinely pulling and stretching the penis will cause the tissue to fill with blood and permanently swell.(2) However, the basic anatomy of the penis contradicts this theory. The penis itself is an organ, not a muscle that can be strengthened or altered with exercise.1 The size of an erect penis is genetically predetermined by the corpora cavernosa tubes.(3) If the tubes were able to be stretched, erections would not be fully firm. Jelqing supposedly works by forcing blood to swell into the penis, creating pressure that promotes the expansion and growth of penile tissue.(1) The process may be able to stimulate an increased blood flow, but most urology experts assert that this technique cannot permanently enlarge the penis.(5)
Citera
2017-07-07, 20:30
Medlem
Anabola steroider. Vekst hormoner HGH rett i kuken
Citera
2017-07-07, 22:32
Medlem
heffaheffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LABreserva
Anabola steroider. Vekst hormoner HGH rett i kuken
Kuken är ett organ, ingen muskel eller ben som växer med hjälp av steroider.
Citera
2017-07-07, 22:55
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Vad hjälper alla dessa fan videos om det fortfarande inte finns en enda vetenskaplig studio som visar på samma sak?

http://www.soc.ucsb.edu/sexinfo/article/jelqing

Does Jelqing Increase Penis Size?

While many males have reported through online forums and videos that jelqing is an effective means of increasing penis size, no scientific study has ever concluded that it works.(4) Proponents of the technique claim that routinely pulling and stretching the penis will cause the tissue to fill with blood and permanently swell.(2) However, the basic anatomy of the penis contradicts this theory. The penis itself is an organ, not a muscle that can be strengthened or altered with exercise.1 The size of an erect penis is genetically predetermined by the corpora cavernosa tubes.(3) If the tubes were able to be stretched, erections would not be fully firm. Jelqing supposedly works by forcing blood to swell into the penis, creating pressure that promotes the expansion and growth of penile tissue.(1) The process may be able to stimulate an increased blood flow, but most urology experts assert that this technique cannot permanently enlarge the penis.(5)

Jag har för mig att jag någonstans sett att den ökning som jelqarna säger sig uppleva beror på en temporär svullnad av överansträngd vävnad, men att den som du beskriver inte kan ge permanenta resultat. Låter lite som tvångssyndrom att sitta och dra i kuken en timme om dagen för övrigt.
Citera
2017-09-26, 20:32
Medlem
Citat:
Kom igen, om det funnits något enkelt trick alt. medicin alt. muskelövningar för att få större kuk så hade det varit en världsnyhet och man hade kunnat läsa om det överallt.

Det står ju att läsa överallt på porrsajter. Jag har nog tom läst det i nån kvällsblaska.
Citera
2017-10-13, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Finns det något sätt som fungerar för att göra kuken större vid erektion?

Jag vet att man kan operera för att göra den längre i slakt tillstånd men finns det något fungerande sätt att träna upp storlek?

Rent vetenskapligt, så denna tråd borde kanske ligga under medicin?

Vill inte höra något om att kvinnor gillar alla storlekar!

Du kan ju alltid ta ett blå piller (eller grönt Kamagra) så får du iaf ut maximum av vad din dolme kan utvidga sig i. Det brukar ofta ge lite extra åt alla håll

Annars får du nog gå till kirurgen och lossa på skaftets upphängning som är brukligt vid dessa ingrepp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in