2006-01-05, 16:09
Medlem
TomBakers avatar
Har ni sett Cloettas chokladask? Vilket skämt, dom har en centimetertjock kant runt hela lådan så den ser mycket större ut än t ex Alladin och Paradis medans själva chokladhållaren, alltså det som chokladen ligger på, är ungefär i samma storlek som ovan nämna chokladaskar. What a ripoff!
Citera
2006-01-05, 16:15
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBaker
Har ni sett Cloettas chokladask? Vilket skämt, dom har en centimetertjock kant runt hela lådan så den ser mycket större ut än t ex Alladin och Paradis medans själva chokladhållaren, alltså det som chokladen ligger på, är ungefär i samma storlek som ovan nämna chokladaskar. What a ripoff!
Precis, dessutom är innehållet alldeles för sötsliskigt.
Citera
2006-01-05, 21:55
Medlem
Tyvärr gör dem så med fler och fler produkter nu för tiden. Ett annat exempel är "luften" i chipspåsar.
Citera
2006-01-05, 21:59
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBaker

Och inte är den god!
Jag har dragit i mig ett par kartonger nu i jul, så jag vet vad jag talar om...
Citera
2006-01-05, 22:00
Medlem
Butchers avatar
Stäm dem för att förvilla sina kunder. Enda anledningen till att kanten finns är väl för att just förvilla sina kunder, vilket företag inte får göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in