Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-07-19, 14:30
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fakeman88
Återkom om 6v så tror jag inte du höjer några vikter. . Det var lika för mig ca 8v efter sista sticket lyfte jag lika mkt som om efter en vecka. Men sakta men säkert blev jag svagare och svagare och mindre motivation. 6 månader senare står jag där lika svag som innan och vill bara blrja en ny kur

Lika retard som 99% av alla här inne. Om inte så är fallet så är det bara att gratulera.

Är 35 och brukar inga andra droger eller är direkt lättpåverkad. Röker ej eller snusar. Men det är svårt att hålla sig ifrån testo när du en gång provat. Så jävla tråkigt att träna utan, då har jag ändå kört på över 8mån ren men hittar inte samma glädje, däremot har jag ett testosteron värde på 13 naturligt både före och efter kur som kan bidra till det. Alla är vi som sagt olika men att träna på mina 13 och ät konstant trött är ganska segt
Citera
2017-07-19, 20:27
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fakeman88
Är 35 och brukar inga andra droger eller är direkt lättpåverkad. Röker ej eller snusar. Men det är svårt att hålla sig ifrån testo när du en gång provat. Så jävla tråkigt att träna utan, då har jag ändå kört på över 8mån ren men hittar inte samma glädje, däremot har jag ett testosteron värde på 13 naturligt både före och efter kur som kan bidra till det. Alla är vi som sagt olika men att träna på mina 13 och ät konstant trött är ganska segt

Förstår att sannolikheten är stor att d blir fortsättning😉..

Däremot har jag blivit noggrannare än någonsin iom att jag klev av, med alla bitar..
Just för att jag gett mig F@n på att inte tappa det kuren givit mig..
Men tyngre var det iaf i typ 3 veckor.. Både fysiskt och mentalt..

Nu går jag på jävlaranamma först, men nu åter träningen som någon slags meditation., Allt runt försvinner - även sorger o besvär ☀️.. Bara matar på
Så jävligt skönt att träna nu också
Citera
2017-07-19, 22:17
  #27
Medlem
Vad är det för peptider du kör för deff? Är själv sugen på o boosta upp träningen när man är "ren" och deffar atm efter pct vilket ka ske inte är så vettigt haha. Så bra peptider för deff ?
Citera
2017-07-19, 22:46
  #28
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KI999
Tack alla 4 för bra tankar..

Utifrån vad du skriver så tror jag att det mest betydelsefulla just nu är att du sitter still i båten och tar det lungt. Det här var din första testokur, avvakta nu ett halvår och se vad som händer. Ta tester och utvärdera under tiden.

Att sitta still i båten innebär att du bör ligga kvar på ett så stabilt tränings- och kostschema som möjligt. Vill du köra peptider så gör det men betänk att du håller på och mixtrar med din kropp på ett artificiellt sätt som, om peptiderna nu är legit, ger dig en liten boost. Tänker du köra peptider livet ut? Cycla? Tänk på det där med karusellen. Nu har du åkt ett varv och genom det varvet köpt en biljett till nästa varv. Ta dig betänketid och se vad som händer med din kropp efter det där första varvet.
Citera
2017-07-20, 02:53
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Utifrån vad du skriver så tror jag att det mest betydelsefulla just nu är att du sitter still i båten och tar det lungt. Det här var din första testokur, avvakta nu ett halvår och se vad som händer. Ta tester och utvärdera under tiden.

Att sitta still i båten innebär att du bör ligga kvar på ett så stabilt tränings- och kostschema som möjligt. Vill du köra peptider så gör det men betänk att du håller på och mixtrar med din kropp på ett artificiellt sätt som, om peptiderna nu är legit, ger dig en liten boost. Tänker du köra peptider livet ut? Cycla? Tänk på det där med karusellen. Nu har du åkt ett varv och genom det varvet köpt en biljett till nästa varv. Ta dig betänketid och se vad som händer med din kropp efter det där första varvet.

Klokt skrivet...

Jodå.. Fullt medveten om att även peptiderna är att laborera med kropp och hälsa.. Min tanke (likt den ursprungligen var) är att köra på dom ca 1,5-2 månad till..
(Grf 29 Mod och Ipamorelin, Pepsi)

Kommer fortsätta lika noggrant framöver..
Och det är snarare att om jag Inte får behålla något efter ca 1 års utvärdering så ser jag ingen poäng för mig att hålla på som en bomerang med kroppen, med alltmer jobbiga PCT, allt kortare pauser osv.. Gjorde denna kur med förhoppningen att kunna behålla, och bli fullt återhämtad.

Så tänker jag nu- och hoppas på att hålla det tänkandet framöver.

Men har samtidigt full förståelse för att det ÄR lätt att hamna i karusellen, och att jag kan hänga på, om jag inte lyckas hålla det resonemang jag hade innan kur..

- Tack
__________________
Senast redigerad av KI999 2017-07-20 kl. 03:06.
Citera
2017-12-09, 11:56
  #30
Medlem
Passar på och fyller på med något lustigt i samband med min PCT

Gjorde ju en gedigen koll 8 veckor efter kur enligt trådstart.
Alla värden var som vanligt helt ok, men just totala kolesterolet som legat ganska högt (runt 5,5) i över 10 år Låg nu på 3,5!?... Hade jag sist när jag var 25 bast.
Och Testo ska ju eventuellt ge motsatt effekt.
Fattade inte varför. Vad hade jag gjort annorlunda?

Enda jag kom på är att jag använde 20 mg Nolva under kur som jag läste i FASS kunde ha en kolesterolsänkande effekt, men även då kört Gurkmeja dagligen ett halvår- (kolla upp det- billigt och bra för hälsan- dokumenterat)

Sen i trådstarten var jag ju så glad att mitt Testo låg på 29 8 v. Efter avslut😇

Fick svar på det i tråden att det kunde vara så- och det var sant.. En månad senare var jag punkterad till 13 som är lägre än mitt värde var innan första kur

Men varför är det då så bråttom under PCT att hålla högt kalori-intag direkt mm
Om vi ändå kanske har ett fönster på 2 månader till med förhöjda värden?

Eller är det högre värdet bara en ”Illusion” pga clomid och Nolva, och det högre värdet har noll positiv effekt för att tex kunna fortsätta på låga kalorier, och muskelbesparande effekt?

Ska kolla mitt Testovärde snart igen
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback