Citat:
Ursprungligen postat av
Mynicname
Om du tittar längst ner på sidorna som du länkat så står det när utlämning ska ske. Hjälmen hämtar du i Väddinge på onsdag, datorn skulle du hämtar i Skellefteå den 14 juni. Eftersom du inte hämtat den så lär du ju kontakta säljaren och be dem ordna transport för några hundra extra alternativt be dem kasta datorn. Bäst att du åker till Väddinge på onsdag så att du i alla fall får din hjälm...
Jag meddelade kontaktpersonen Elaine Lövgren på PS Auktion som hade hand om datorkonkursen att den skulle skickas (uppgav adress) och hon meddelade att den skulle skickas samma vecka dvs v24. Det är nu två veckor sedan. Frakten var för övrigt GRATIS inom Sverige!
Likaså med NOLAN-hjälmen så meddelade jag kontaktpersonen Therés Rönningborn på PS Auktion som hade hand om MC konkursen att den skulle skickas (uppgav adress) och hon meddelade att även den skulle skickas samma vecka. Även det är nu två veckor sedan. Frakten för hjälmen var 126 kronor inkl moms som skulle debiteras mig i efterhand.
Vad får dig att tro att PS Auktion skulle kasta något jag betalat 2.025 kronor för?