Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-09-06, 19:32
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Nästa vecka blire att köpa denna från TT , någon som kan säga om ðen håller samma mått som 4epd? Då 149:- / g inte är så mycket så undrar om den är värd pengarna?


den är skit.. köp inte, tro mig, jag köpte den när den kostade 349 och fick inget rus alls. nån annan i tråden som fått det?
Citera
2017-09-07, 17:43
  #38
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doublelow
den är skit.. köp inte, tro mig, jag köpte den när den kostade 349 och fick inget rus alls. nån annan i tråden som fått det?
Kan de va så att de är annan batch eller varför kostar den bara halva priset nu?Äre pga den är skit?
Citera
2017-09-12, 07:38
  #39
Medlem
vargstars avatar
Tänkte labba lite med denna IV. Någon med erfarenhet?
Citera
2017-09-20, 22:05
  #40
Medlem
zero414s avatar
Hur fungerar den här att röka?
Är det möjligt, och i så fall ger det schysst kick? Dom flesta RC's jag brukar köpa röker jag. För att få en starkare mer påtaglig kick.
Hur ser det ut med denna?
Om den går att röka och kickar då men är svår att elda på folie finns ju alltid andra substanser och hjälpmedel som gör att det rinner fint på foliet utan att bränna lika lätt. Snabbt svar uppskattas! Och gärna med någon med erfarenhet eller nån som kan testa och ge en resecion på det
Citera
2017-10-19, 18:01
  #41
Medlem
Phobiazis avatar
Tyst i denna tråd, antar att den TT har är skit och ej värt att testa, korrekt?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback