• 8
  • 9
2017-07-04, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWorldwide
Tack fr alla svar! fr att ge er lite ktt p benen s har jag ju som sagt en bostadsrtt + ett landstlle + ny bil. Funderar p att ta en del av summan och renovera landstllet (som i dagslget r ganska risigt men har stor potential). Funderat p att investera en del i investmentbolag, men knns som att till exempel Investor str vldigt hgt just nu. Vad tror ni om att brja mnadsspara i olika investmentbolag? Knner mig rtt vilsen vad jag ska gra av pengarna

Kr p Investmentbolag och/eller indexfonder, iaf till att brja med, sen blir du mer insatt och vljer antingen att fortstta p samma spr eller nt annat. blir skitbra
Citera
2017-07-04, 13:18
Medlem
Abolishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWorldwide
Tack fr alla svar! fr att ge er lite ktt p benen s har jag ju som sagt en bostadsrtt + ett landstlle + ny bil. Funderar p att ta en del av summan och renovera landstllet (som i dagslget r ganska risigt men har stor potential). Funderat p att investera en del i investmentbolag, men knns som att till exempel Investor str vldigt hgt just nu. Vad tror ni om att brja mnadsspara i olika investmentbolag? Knner mig rtt vilsen vad jag ska gra av pengarna

Investmentbolag r en strlande id tycker jag, anvnd sidan www.ibindex.se fr att se vilka investmentbolag som handlas med premie/rabatt fr tillfllet.

Just nu tycker jag att Investor, Industrivrden, och Kinnevik r de mest kpvrda.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in