2017-06-21, 22:55
Medlem
Hallå. Fick hem mina nya trådlösa in-ear lurar från Philips idag. MEN, jag tycker dom spelar för mycket diskant. Annars e ljudet fint. Tyvärr får man inte lämna tillbaka in-ear lurar man testat, till Cdon.
Så, jag är ute efter en Equalizer som fungerar till Tidal och dom inte kostar skjortan. Den Equalizer som finns i IPhonen fungerar bara på IPod-funktionen i IPhonen.
Tacksam för svar.
Citera
2017-06-22, 11:16
Medlem
insidelights avatar
Finns ingen eq till Tidal ännu. Man ska ju prova hörlurarna med sin egen mobil innan man köper.
Citera
2017-06-24, 12:00
Medlem
Okej. Trist. Dock så e det hu svårt att pröva lurarna INNAN man köper från en webshop. OCH man får inte lämna tillbaka in-ear lurar till CDON pga hygieniska skäl, läste jag när problemet uppstod.... Dock börjar jag vänja mig vid lurarna nu. Är väldigt rent ljud och fin bas. 👍
Citera
2024-11-27, 21:30
Medlem
Det finns en app som heter ”Boom: Bass Booster & Equalizer” finns på App Store gratis, men det kostar en liten slant för att kunna använda funktionen. Du kan betala per månad, år eller livstid. Jag rekommenderar livstid för det brukar vara oplanerad rabatt ibland på alla alternativen, vilket livstid är billigast.

Appen länkar du med ditt TIDAL konto som sedan föröver dina gillade låtar och spellistor från TIDAL automatiskt i Boom appen. Det ända som stör mig är att det tar två sekunder långsammare att starta en låt än TIDALs egna svarstid. Varje gång när man inte har internet eller ha dålig täckning så säger appen till dig i hörlurarna att det blev något fel med internet anslutning, vad god försök igen. Men annars så är det en värd app att lyssna på med mycket bättre bass man kan ställa in och till och med varje låt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in