Citat:
Ursprungligen postat av
Enmansdemo
Ja men jag accepterar inte den kronologin och skeva postmoderna tidsaxel...varav jag startar mitt pladder från och med idag, jag är officiellt
Jag förstår vad du menar. Jag har alltid känt så inför Beck. Eller rättare sagt. Jag har inte accepterat självbilden inför att eventuellt se dessa filmer på bio, DVD(när det begav sig) eller C More. Samtliga dessa sätt att konsumera Beck indikerar ett aktivt val av att se Beck, vilket det aldrig har varit. Det är någonting man eventuellt passivt tog del av söndag kväll, upphackat av reklamavbrott och Nyheterna med Bengt Magnusson. Det var först efter Nyheterna, Sporten och Ekonominyheterna som man fick veta hur det skulle gå. Om man nu inte hade räknat ut att det var den där autistiske enstöringen i sportstugan eller jordkällaren ute på Värmdölandet som flimrade förbi i början som var mördaren.
Fast det här samtida Jägarna är tillräckligt bra för att klara sig på egen hand, utan avbrott för 22-Nyheterna för att eventuellt öka spänningen inför avslutningen ytterligare.