2018-12-12, 22:05
Medlem
Sett sista avsnittet nu. Så jäkla grym serie. Sån jäkla spänning sista avsnittet. Hoppas verkligen på en fortsättning.
Citera
2018-12-12, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pothead1
Någon som vet ifall det blir några nya säsonger?

Sammantaget tycker jag att det har varit en föredömligt välgjord serie. Riktigt, riktigt bra med svenska mått.
Senast redigerad av heavenorlasvegas 2018-12-12 kl. 22:11.
Citera
2018-12-12, 22:09
Medlem
brutalares avatar
Riktigt bra svensk TV-serie! Hoppas verkligen det kommer en till säsong.
Citera
2018-12-12, 22:23
Medlem
Grym serie, olidlig spänning i sista avsnittet.
Hoppas verkligen på en fortsättning, kändes inte allt för omöjligt.
Citera
2018-12-13, 15:24
Medlem
Yaroshenkos avatar
Jepp. En riktigt bra svensk serie ändå. Tord i regnjackan blev man ju rädd för.
Citera
2018-12-14, 04:49
Avslutad
Jäkligt bra för att vara svensk. Jag hoppas på en till säsong!
Citera
2018-12-16, 21:32
Medlem
SanningensProfets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pothead1
Någon som vet ifall det blir några nya säsonger?

Jag har för mig att Lassgård sa i någon intervju att det förmodligen kommer en till säsong, men att det kan ta ett tag då dom inte vill forcera fram en handling för sakens skull och måste tänka fram någonting bra först.
Citera
2019-03-21, 03:21
Medlem
Enmansdemos avatar
Ni bluffar, först idag visades serien officiellt!...och det var kul att se Lassgård inte helt
övernaturlig i sitt spel, so när han träffa Jarri i finkan i Jägarna två och var
så trött att han buktalade sig igenom förhöret
Citera
2019-03-21, 03:51
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Ni bluffar, först idag visades serien officiellt!...och det var kul att se Lassgård inte helt
övernaturlig i sitt spel, so när han träffa Jarri i finkan i Jägarna två och var
så trött att han buktalade sig igenom förhöret
Vaddå officiellt? Den har funnits på Cmore sedan i vintras. Där hade den premiär. Eftersom både Cmore och TV4 ägs av Bonniers, visas alltid Cmores produktioner på TV4 i efterhand.
Citera
2019-03-21, 04:09
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Vaddå officiellt? Den har funnits på Cmore sedan i vintras. Där hade den premiär. Eftersom både Cmore och TV4 ägs av Bonniers, visas alltid Cmores produktioner på TV4 i efterhand.
Ja men jag accepterar inte den kronologin och skeva postmoderna tidsaxel...varav jag startar mitt pladder från och med idag, jag är officiellt
Citera
2019-03-21, 04:15
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ja men jag accepterar inte den kronologin och skeva postmoderna tidsaxel...varav jag startar mitt pladder från och med idag, jag är officiellt
Eh va? Linjär-TV is not the main attraction anymore.
Citera
2019-03-21, 10:12
Medlem
Citat:

Jag förstår vad du menar. Jag har alltid känt så inför Beck. Eller rättare sagt. Jag har inte accepterat självbilden inför att eventuellt se dessa filmer på bio, DVD(när det begav sig) eller C More. Samtliga dessa sätt att konsumera Beck indikerar ett aktivt val av att se Beck, vilket det aldrig har varit. Det är någonting man eventuellt passivt tog del av söndag kväll, upphackat av reklamavbrott och Nyheterna med Bengt Magnusson. Det var först efter Nyheterna, Sporten och Ekonominyheterna som man fick veta hur det skulle gå. Om man nu inte hade räknat ut att det var den där autistiske enstöringen i sportstugan eller jordkällaren ute på Värmdölandet som flimrade förbi i början som var mördaren.

Fast det här samtida Jägarna är tillräckligt bra för att klara sig på egen hand, utan avbrott för 22-Nyheterna för att eventuellt öka spänningen inför avslutningen ytterligare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in