Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-20, 20:44
  #1
Medlem
Var hittar man billigast 185/65/15 eller 195/65/15. ska ha typ 20st så skulle va trevligt att få billigt. däckonline gav specialpris på 300kr st, men borde väl gå att få billigare?

Är inte så brydd över däckens egenskap, då dom ska sitta på folkracebil, Är bara less på att leta begagnat hela tiden.


kan tänka mig att åka till norge,finland,danmark,lettland,litauen,polen o sådär. men då köper jag givetvis större mängd direkt
Citera
2017-06-21, 01:16
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av President89
Var hittar man billigast 185/65/15 eller 195/65/15. ska ha typ 20st så skulle va trevligt att få billigt. däckonline gav specialpris på 300kr st, men borde väl gå att få billigare?

Är inte så brydd över däckens egenskap, då dom ska sitta på folkracebil, Är bara less på att leta begagnat hela tiden.


kan tänka mig att åka till norge,finland,danmark,lettland,litauen,polen o sådär. men då köper jag givetvis större mängd direkt
Finna ett koreanskt märke minns inte namnet ,dom
Ska vara ganska billiga
Citera
2017-06-21, 07:23
  #3
Medlem
Du borde prata med nån däckfirma och be dom sätta undan begagnade däck åt dig istället för att slänga bort. Det skulle säkert vara win-win för er båda.

Annars borde väl nåt kinamärke vara billigt.
Citera
2017-06-21, 11:16
  #4
Medlem
Landsail är billiga och förvånansvärt bra däck.
Landsail LS588 eller LS988 on det är en prestanda bil
Citera
2017-06-21, 14:28
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejpoalla
Du borde prata med nån däckfirma och be dom sätta undan begagnade däck åt dig istället för att slänga bort. Det skulle säkert vara win-win för er båda.

Annars borde väl nåt kinamärke vara billigt.

Gör så nu. men är ett jobb o kränga på. håller en träning sen är dom färdiga.


Citat:
Ursprungligen postat av Spawn79
Landsail är billiga och förvånansvärt bra däck.
Landsail LS588 eller LS988 on det är en prestanda bil

hur billiga? däcken tar slut ganska fort i den här sporten så billigt som möjligt
Citera
2017-06-21, 23:02
  #6
Medlem
Varför ringer du inte Däckonline och pratar med deras svenska representant om dina önskemål, jag är övertygad om att du får bättre pris då.
Citera
2017-06-22, 23:01
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeslaDC
Varför ringer du inte Däckonline och pratar med deras svenska representant om dina önskemål, jag är övertygad om att du får bättre pris då.

Fick ner ca 70kr däcket hos dom. Men 300 är dyrt ändå
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback