Citat:
Ursprungligen postat av
Nahibo
Snälla ge SAF en roll i klubben där han får jobba med truppen på ett aktivt sätt.. typ assisterande om han inte vill ta över allt ansvar längre. Satans less på denna passiva skitfotboll.
Som motiverare då eller?
Läst något i stil med "han kan inte ens kunna genomföra en träning om hans liv stod på spel", inte någon man skulle vilja ha nere på träningsplanen
Efter lite googling så kommer citatet från Joe Barton "Han kunde inte kunna hålla i en träning om så för att rädda sitt liv, han kunde inte ens sätta ut koner" från 2013-10-13. Det ska nog tas med en nypa salt då.
Matic svajar ordentligt i sina prestationer, Pogba inte sig lik.
Så mycket pengar spenderade men inte direkt så att motståndarna känner att det här kommer inte gå när de ser startelvan, inte många spelare man känner tillhör världsklass nivån direkt.
Pengarna är inte allt och United har väldigt mycket men att Moyes, LVG och nu Mou får kasta bort så mycket pengar är fan inte bra, ser så här dåligt ut trots så mycket pengar spenderade och Mou pratar om att spendera mer.
Spelarna blir dyrare och pengar måste spenderas men då får de ju se till att värva kvalité och faktiskt försöka spela som en toppklubb.
Det går inte att hålla på att byta tränare och jag kände själv att Mou skulle vara spännande i United även om vi inte delar fotbollsfilosofi men det ser för dåligt ut.
Pochettino hade jag tyckt varit spännande att få in, gjort det bra i en topp 6 klubb med mindre medel än resten av klubbarna däruppe, kan vara något att bygga på för United.
Skönt att Lukaku verkar må bra, otäckt det där med huvudskador.
Hjärta och huvudskador, det är sådant som gör mig spyfärdig, tortyr och sådant skit går bra men hjärtat och huvudet är känsliga grejer hos Captain.