2018-03-30, 19:56
Medlem
Hunden007s avatar
japp tror de blir Cardiff och Wolves som går upp.

är inte ens en vågad gissning skall krävas en stor genomklappning för att något annat skall gå upp.
Citera
2018-03-30, 20:43
Medlem
Sunrise01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Du verkar vara lite tokig i huvudet. Dzeko var aldrig viktig för Manchester City, trots att han är jugge.

Vrf är jag tokig i huvudet? För att jag ogillar skitsnack, överdrifter och ynklig dubbelmoral och för att jag säger vad jag tycker?? Visst jag kan va lite småotrevlig när jag dricker det erkänner jag Men samtidigt att säga att Dzeko var "aldrig viktig" för City trots 50 PL mål är ju för fan lite efterblivet. För att inte tala om målet för Citys första titel på ett århundrande typ.

https://www.youtube.com/watch?v=81bv_gF4j5k

Han har ju betytt mycket mer för City än Ljungberg någonsin gjort för Arsenal, men Ljungberg är ju Arsenal legend och det är inte en färgat åsikt Sedan jugge existerar inte längre. Dzeko är en bosniak med en omskuren porrkuk i kalsongerna, det är kanske det som är det största problemet för vissa här
Senast redigerad av Sunrise01 2018-03-30 kl. 20:48.
Citera
2018-03-30, 22:30
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Du verkar vara lite tokig i huvudet. Dzeko var aldrig viktig för Manchester City, trots att han är jugge.

stendumma jävel, dzeko var anledning till att vi vann med mancini. 2-2 målet mot qpr bäddade för 3-2, och citys 1a ligatitel på evigheter. dessutom så gjorde dzeko avgörande mål i viktiga matcher.
Citera
2018-03-30, 22:41
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Snus tar över fotbollsengland.

Manchester City players briefed on 'snus'

THE DRUG THAT IS SWAMPING FOOTBALL: Sportsmail's investigation reveals use of banned stimulant 'snus' prevalent in the sport... with some players using drug during matches
Citera
2018-03-31, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
japp tror de blir Cardiff och Wolves som går upp.

är inte ens en vågad gissning skall krävas en stor genomklappning för att något annat skall gå upp.

Vi missar under inga omständigheter.Vi slog Middlesbrough borta med nio man och behöver endast tre segrar på sista sju för att vara helt säkra även i all teori.

Cardiff har det lite svårare.De har ett mastigt spelprogram samt möter både oss och Villa.Förlorar de dessa två samt eventuellt någon ytterligare match på grund av tufft spelprogram så kan det bli jobbigt då jag tror att Fulham inte tappar så många poäng då de har en fin run in.

Dock bör naturligtvis Cardiff klara det.
Vi är helt säkra och jag vill vinna Championship nu.
Citera
2018-03-31, 16:27
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Vi missar under inga omständigheter.Vi slog Middlesbrough borta med nio man och behöver endast tre segrar på sista sju för att vara helt säkra även i all teori.

Cardiff har det lite svårare.De har ett mastigt spelprogram samt möter både oss och Villa.Förlorar de dessa två samt eventuellt någon ytterligare match på grund av tufft spelprogram så kan det bli jobbigt då jag tror att Fulham inte tappar så många poäng då de har en fin run in.

Dock bör naturligtvis Cardiff klara det.
Vi är helt säkra och jag vill vinna Championship nu.
Om man räknar från de ni var 9 man så förlorade ni.

Ni slog dem med 11 man.
Citera
2018-03-31, 18:33
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
"The feeling that even a Ronaldinho could do little in this team is sobering," he said via Stoke Sentinel.

Citat:
"I had to realise that it's a bit different when you have players like Ribéry and Thiago at Bayern or Icardi and Kovacic at Inter.

"Here at Stoke I can not exert too much influence, simply because there is a lack of quality around me.

https://www.stokesentinel.co.uk/sport/football/football-news/xherdan-shaqiri-stoke-city-transfer-1404833

Sanningen är hård, han verkar inte allt för sugen på att lira i championship
Citera
2018-04-01, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Om man räknar från de ni var 9 man så förlorade ni.

Ni slog dem med 11 man.

Vi slog dem med 11 man.
Vi spelade oavgjort med 10 man.
Vi försvarade ledningen med 9 man.
Nästa säsong så skall vi piska scousers.
Citera
2018-04-01, 14:05
Medlem
Mr.Nesss avatar
Kan någon förklara vad Wenger ser i en spelare som Chambers? Totalt oduglig...
Citera
2018-04-01, 16:01
Medlem
Fantantonios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Har nog mer i att han inte har någon tillgänglig. Vill väl inte riska Koscielny.
Citera
2018-04-02, 11:54
Medlem
Enligt Vialli vill Conte bort från Chelsea.

http://global.espn.com/football/chelsea/story/3439772/antonio-conte-cant-wait-to-leave-chelsea-says-gianluca-vialli
Citera
2018-04-04, 08:44
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
En ung, talangfull spelare som var ordinarie i ungdomslandslagen på en plats som kräver rutin kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in