Citat:
Ursprungligen postat av
StrenghtCoach
Fan vad schysst att ditt företag betalar! Jag har väl friskvård då jag kommer jobba för Borås kommun (gymnasielärare). Får man fråga vilket företag eller vilken bransch du arbetar i?
Ja, det är nice!

Skriver helst inte vilket företag, men jag arbetar med IT, så jag knackar kod i närheten av gymmet. Är ditt i närheten med?
Citat:
Ursprungligen postat av
StrenghtCoach
Kör du alltid vid lunchtid?
Jupps, det är smidigt att bara kunna dra ner och köra ett pass under lunchen. Så brukar jag beställa något att käka innan jag går och duschar, så är det klart när jag är tillbaka. Blir ju inte särskilt långa pass men det är ju bättre än inget
Citat:
Ursprungligen postat av
StrenghtCoach
Vad kör du för typ av träning om man får fråga?
Springer, rodd, några maskiner och hantlar typ bara. Har varit ganska passiv de senaste åren och det är först sedan i höstas som jag börjat köra mer på rutin
Citat:
Ursprungligen postat av
StrenghtCoach
Märkligt med skåpen. Om man tappar bort sitt armband - vad kostar det då att betala ett nytt?
Ja, jag har aldrig varit med om det tidigare heller. Men det är smidigt (så länge man kommer ihåg det). Hmm. Jag har för mig att jag fick det berättat någon gång, men minns fasen inte vad som sades. Det var någon hundralapp, kanske 300-400 kr skulle jag nästan gissa på.