2017-07-22, 04:25
Medlem
Mitt rekord är runt 2 timmar med varierande slick, sug, smek och fittknull. Normalknullet är väl runt 20-30 min...
Citera
2017-08-10, 00:05
Medlem
Tyvärr tills jag själv får bestämma mig för att komma. Runkskadad.

Hatar kommentaren "Kom" då jag får prestationsångest och bara känner mig stressad.
Citera
2017-08-11, 03:53
Medlem
Om jag har tur så klarar jag nog 10 minuter, men snittar nog 3-4...
Citera
2017-08-11, 22:54
Medlem
HedmaN93s avatar
Beror väl på "situationen" framför mig. Men säg 45a standard med förgull och hela schabraket
Citera
2017-08-13, 14:38
Medlem
dirtysouths avatar
Varierar, sist jag körde trekant med 2 tjejer som det funkade riktigt bra ihop med så höll vi på 4.5 timmar innan jag kom.
Ibland blir det en snabbis på 20-30 min, men oftast längre sessioner.
Citera
2017-12-15, 21:50
Medlem
Det bero på flickan
Citera
2017-12-15, 22:35
Medlem
sajebiss avatar
Är nu i 50-årsåldern och har för länge sen begripit att det är skit samma hur länge du knullar om du ändå inte gör det rätt. Bra förspel och det behövs inte mer än kanske 5-6 min. innan både jag och min partner kommer, varför ska man hålla på längre? Men det är väl så här att småpojkar tycker om att stå bredbenta och klia sig på kotten och leka män och skryta om hur länge de "knullade", vad tjejen tyckte om det hela brukar sällan framgå.......
Citera
2017-12-15, 23:07
Avstängd
Onan-erarens avatar
Jag kan även köra en "snabbis" på 10 minuter då håller jag inte tillbaka å gör nått uppehåll utan pumpar så kuken spyr, har man ibland mycket att hinna med så har man. Oops jag märkte nyligen att detta är mitt 3:dje inlägg i denna tråd.
Citera
2017-12-15, 23:14
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Är nu i 50-årsåldern och har för länge sen begripit att det är skit samma hur länge du knullar om du ändå inte gör det rätt. Bra förspel och det behövs inte mer än kanske 5-6 min. innan både jag och min partner kommer, varför ska man hålla på längre? Men det är väl så här att småpojkar tycker om att stå bredbenta och klia sig på kotten och leka män och skryta om hur länge de "knullade", vad tjejen tyckte om det hela brukar sällan framgå.......

Begriper nog dom flesta sedan dom knullat mer än en gång. Däremot så är det ju roligare och skönare ju längre njutningen varar, speciellt då det är en form av verklighetsflykt.

Klarar av alla tidsintervaller.
Säg till 30 sekunder före bara.
Senast redigerad av MrMadoff 2017-12-15 kl. 23:17.
Citera
2017-12-16, 02:43
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Everything-Matters
Ja, som frågan lyder så undrar jag till alla killar därute, när ni knullar hur länge klarar ni er innan ni kommer?

Hur länge som helst. Beror på hur fort jag knullar. När det är dags att spruta kör jag helt enkelt extra fort.
Har aldrig haft problemet att spruta utan att jag vill det.
Citera
2017-12-16, 09:35
Medlem
Roidberts avatar
Hur länge som helst. Tar det längre än ~20 minuter blir det bara svårare och svårare att komma, rentav ansträngande. Föredrar att komma efter 10-15min.
Citera
2017-12-17, 01:32
Medlem
Antingen är det troll eller unga killar som tror att ju längre sexet håller på desto bättre... Alla jag känner som jag vet har regelbundet sex och har levt runt lite vet ju att det blir sämre ju längre man drar ut på det. Visst 60 min ut och in vid sällsynta tillfällen men efter cirka 15-20 min så blir det ju bara mindre och mindre skönt speciellt om man kör "hårdare". En riktigt knullkväll är ju snarare att man kanske ligger 20min x5 alltså in och ut. Brukar själv inte ha några problem med att hålla mig då det bara är att pausa kort om det är på väg att gå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in