2017-07-02, 22:48
Medlem
Hassebosse47s avatar
Jag kan knulla upp mot en timme. Tycker det är alldeles för länge så jag försöker hålla det på 20min.
Citera
2017-07-02, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Ursäkta men det vi kvinnor bryr oss om är inte hur länge ni kan hålla på innan ni kommer utan hur länge det dröjer innan ni får upp den igen för pass 2.

Enbart jobbigt att köra ut och in i flera timmar, usch! Däremot efter en gemensam orgasm är det skönt att vila, sedan kan ju tjejen börja om rätt snart, kan killen det också är det ett stort plus.

Jag brukar spendera tiden medan man väntar På dickens round2 med att gå ner på henne. Funkar rätt bra eftersom man blir kåt av att göra det, samt Då har hon "hunnit en bit på väg" så att säga.. Om man slickar bra dvs. (vilket jag gör)
Man måste bara göra det klart för henne att det inte är game over bara för att det gått 1 gång. Det är nästan en fördel, eftersom round2 kan man pounda på rätt friskt
Citera
2017-07-03, 16:22
Avstängd
Onan-erarens avatar
En gång med mitt ex son jag då var ihop med så tog jag några L´Ariginin piller på kvällen å hon skulle upp å jobba på morgonen men hon var helt utsliten för jag hade knullat som en hingst större delen av natten, på henne igen å igen det var en lördag å hon jobbade helg men inte jag. Det blev åka av kan jag ju säga. Stackarn skulle börja jobbet kl 07:00 å jag tror jag däckade av utmattning kl 04:nånting
Citera
2017-07-07, 21:50
Medlem
Centralstimulantias avatar
Maximum 12 sekunder
Citera
2017-07-07, 22:29
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaintCosme
Tjugofyra timmar när jag gick på amfetamin. Annars brukar ett normalknull hamna på tre-fyra timmar.

Blir ni avundssjuka nu ?

för man får upp ballen av amfetamin
Citera
2017-07-09, 21:02
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det beror helt och hållet hur pass snygg hon är. Vissa gånger har jag helt enkelt gett upp efter typ trekvart till en timma någon gång, när det varit någon av den osnyggare kategorin utav ONS. Än värre är det med fula tjejer som dessutom är slappa i fittan, så det inte ens är skönt heller... Då tar det tid, vill jag lova. För då räcker det inte ens med att blunda och tänka på någon snyggare.

Varför ligger du med dessa då?
Citera
2017-07-09, 21:32
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Varför ligger du med dessa då?

I brist på annat... "Den som är kräsen blir utan."
Citera
2017-07-09, 21:44
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomis.1
Personligen så har jag fan aldrig fattat vitsen med att knulla länge - jag menar, hur skönt är egentligen sex bortsett från när man kommer?

Men men, jag behöver nog öva upp min uthållighet då jag inte håller ut så länge, men tjejerna kommer och då är jag i alla fall nöjd..
Många omskurna killa resonerar som dig, " hur skönt är egentligen sex bortsett från när man kommer?".

I mitt fall brukar det sträcka sig från 7min ungefär (snabbis) till 1.5 timme, beror på tjejen.
Citera
2017-07-09, 22:14
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Everything-Matters
Ja, som frågan lyder så undrar jag till alla killar därute, när ni knullar hur länge klarar ni er innan ni kommer?

Det var inte vad du skrev i topic. Topic: Hur länge kan ni knulla innan ni kommer?

Vill du veta hur länge man skulle kunna hålla på eller är du intresserad av att veta hur länge ett sex pågår normalt?? Det är ganska stor skillnad.
Citera
2017-07-09, 22:25
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
I brist på annat... "Den som är kräsen blir utan."

Hade det varit så kasst, hade jag nog hellre varit utan..

Ont. Någon timma är inte ovanligt..
Citera
2017-07-13, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaintCosme
Tjugofyra timmar när jag gick på amfetamin. Annars brukar ett normalknull hamna på tre-fyra timmar.

Blir ni avundssjuka nu ?

Jag kör 24timmar helt naturlit, out of the box
Citera
2017-07-20, 17:08
Medlem
0 minuter är det snabbaste. Har avfärdat krutet innan jag kommit in i kärleksgrottan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in