2017-06-16, 23:53
Medlem
Jaa som rubriken lider s undrar jag om det finns sidor dr man kan hitta kk/ 1 night stand p.. enkelt och smidigt. Har aldrig trott p dessa sidor men men nu r man desperat nog att frska hitta om det nu verkligen fungera, har inte lust att betala ngot utan bara sker brudar som vill ligga! bara fr att de r kta osv och inte mot betalning.
Citera
2017-06-17, 00:02
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Drm och glm.
Citera
2017-06-17, 00:15
Medlem
Fanns ju bra communityn frut men tyvrr finns ingen av dom kvar
Citera
2017-06-17, 00:34
Medlem
S.O.Stolps avatar
Sidorna har aldrig fungerat. Du fr vnta tills du blir nnu mer desperat och brja slanta upp.
Citera
2017-06-17, 00:43
Medlem
haha peppande kommentarer dr s vad ska man gra om de flesta svenska brudarna r s oerhrt utseendefixerade och oavsett hur bra person man r eller ej s duger man inte ven om man bor i landets huvudstad osv :P
Citera
2017-06-17, 01:16
Medlem
Hej! Frstr din desperation, men det finns gratisalternativ som fungerar alldeles utmrkt.

Prova de vanliga date sidorna, apparna, tex; Tinder, Mazily, Happypancake, Badoo & happn.
Skaffa matchar, frga i 2-3e meningen vad de sker, skriv tydligt att du sker tex fysisk nrhet.
Ungefr 20-30 % sger ja, ibland mer. Du har precis ordnat ligg, gratis, ltt.

Frsk inte ens med bodycontact, ration r 1 tjej p 12, om inte mer. Mycket svrt allts, aldrig lyckats dr.

Lycka till!
Citera
2017-06-17, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cistern
Hej! Frstr din desperation, men det finns gratisalternativ som fungerar alldeles utmrkt.

Prova de vanliga date sidorna, apparna, tex; Tinder, Mazily, Happypancake, Badoo & happn.
Skaffa matchar, frga i 2-3e meningen vad de sker, skriv tydligt att du sker tex fysisk nrhet.
Ungefr 20-30 % sger ja, ibland mer. Du har precis ordnat ligg, gratis, ltt.

Frsk inte ens med bodycontact, ration r 1 tjej p 12, om inte mer. Mycket svrt allts, aldrig lyckats dr.

Lycka till!
jag har provat bda badoo samt tinder men ven med ok bilder samt ok kropp s duger man inte och allt tyder p ens utseende dessvrre, allts ansiktet
kommer ihg hur en gammal kompis lyckade fixa en 1 nightstand p happypancake med en mulatt och hon var hur het som helst sa han d.. men nu prata vi runt 2013-14 el snt.
Det r skert svrare nu med tanke p hur krsna de flesta r svida man inte ker till riga och de mindre rika vsteuropa lnder
Mazily knner jag inte igen eller happn men men kan prova s tack fr det.
Jag r vl ocks dlig p skriva ngot som lockar s har ltit bli att skriva ngot i badoo eller tinder.. vet inte riktigt vad jag ska skriva det knns rtt pinsamt att var 31 och ska online fr lite date eller trevlig ligg.
Citera
2017-06-17, 02:35
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RR-
jag har provat bda badoo samt tinder men ven med ok bilder samt ok kropp s duger man inte och allt tyder p ens utseende dessvrre, allts ansiktet
kommer ihg hur en gammal kompis lyckade fixa en 1 nightstand p happypancake med en mulatt och hon var hur het som helst sa han d.. men nu prata vi runt 2013-14 el snt.
Det r skert svrare nu med tanke p hur krsna de flesta r svida man inte ker till riga och de mindre rika vsteuropa lnder
Mazily knner jag inte igen eller happn men men kan prova s tack fr det.
Jag r vl ocks dlig p skriva ngot som lockar s har ltit bli att skriva ngot i badoo eller tinder.. vet inte riktigt vad jag ska skriva det knns rtt pinsamt att var 31 och ska online fr lite date eller trevlig ligg.

Dr har du frklaringen till din dliga hit rate. "Snygga killar" gr det 13 av p dussinet, du mste ha en usp utver dina bilder. Social kompetens attraherar kvinnor lika mycket som utseende.
Citera
2017-06-17, 12:03
Medlem
S r det verkligen. Sjlvklart har utseendet en stor roll i det hela, men den sociala interaktionen r minst lika viktig, srskilt om man anser sig ha ett mindre frdelaktigt utseende.

Personligen sger jag hej och kanske ett leende, sen hur lget r, och sen mer eller mindre direkt vad de sker. I princip alla som svarat p hlsningen och sagt vad de sker uppskattar den rlighet man har. Att man r tydlig med det man sker. Detta i sig kan vara ngot som kan f dem att vilja ligga. Det r inte svrare n s. Vill de inte s vill de inte, d kan man bara skriva ok trevligt att pratas hr r mitt telnr om du ngrar dig o lycka till i ditt skande efter krleken.
Citera
2017-06-25, 12:28
Bannlyst
Mste sga att tinder r det enda som faktiskt funkar om man lyssnar p tjejer.
Tjejer har inga problem med att ha ons frn tinder d det knns som en dejt iallafall, nr det kommer till strictly sex hemsidor blir det lite creepy och lockarm Indre tjejer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in