Citat:
Ursprungligen postat av
Minidoozer
Så du vet 100% att det är han?
Nej, jag vet ingenting om det är han eller ej. Var mer ironisk. Tror själv inte att det är han.
Det bör kanske
noteras att många av dessa typer, inte har Facebook alls. Varken det eller Instagram eller någon annan skit. Kom också ihåg att han var inom den inre cirkeln av gängmiljön.
Dvs, en ännu mer bättre anledning till att inte vara ute på någon av dessa sociala medier öht.
Citat:
Ursprungligen postat av
pyro860
Skulle kunna vara 27, men personen på länken verkar inte ha några vänner som bor i Sverige? Även om man har utländsk härkomst så borde man väl ha lite personer på sin facebook som är bosatta i Sverige om man själv bor där?

Vissa av dessa typer vill inte ha några kontakter med folk inom närområdet utan de vill bara ha kontakt med resten av ap-släkten där nere.
Citat:
Ursprungligen postat av
nolifer
Skönt å höra, jag flyttar till Angered med mina fyra tonårsdöttrar i Juli - antar att jag inte har något att oroa mig över då!!!
Du kan koppla av... Detta händer inte så där jätte ofta alls. Men det senaste som skedde nu var lite scary. För skotten kom ju in genom väggen hos en vanlig familj...
Vet du vilken våning det är? Sitter du högre upp så är det väl mycket mindre risk om det skulle ske en skottlossning precis utanför din lägenhetsfasad. Det har även hänt att vissa av dessa har skjutit mot fönster hos kriminella som de vill komma åt.
Citat:
Ursprungligen postat av
redcube
Utifrån vilka kriterier inför man undantagstillstånd i länder?
Är det rimligt att en befolkning ska leva i en miljö där folk skjuts ner på öppna gator?
Om det används automatvapen nästa gång, mitt på dagen, vad gör man då?
Ingenting. Man har inte gjort något särskilt innan. Ser ingen anledning till varför man skulle göra det nu. Det skjuts inte så där värst ofta i Göteborg längre, även om de har varit 2-3 gånger på ganska så kort tid nu...
Tycker även du överdriver.
>undantagstillstånd
Ingenting som är negativt ska vara rimligt, men det går inte att hjälpa allt som är negativt. Vi kan inte börja implementera undantagstillstånd för att det finns en massa negativa saker, som dessutom inte alls påverkar den stora mängden människor.