Har lite ångest över en grej så söker råd här.
Startat ett nytt jobb på McDonalds där det är väldigt högt tempo. Mycket gäster osv.
Är deltidare under provanställning som antagligen alla andra på McDonalds.
Nu till mitt problem.
Jag känner mig lite vilsen. Kan säga att jag känner mig inte så bra på mitt jobb.
Upplärningen är på 5 dagar (4 timmar/dag) och nästa gång jag ska till jobbet ska jag kunna det som de andra. Det är vad som förväntas har jag förstått det som.
Känner verkligen inte att jag har full kåll på kök, kassa, stängning, öppning, ja allt som ingår. Jag är heller inte ens i närheten av de andra i tempo men det har gått bättre sen dag ett men ändå, kanske halva deras hastighet.
Är runt 30 och vill gärna vet hur ni tänker. Är det vanligt med 5 dagars upplärning på 4 timmar/dag? Har nån erfarenhet av McDonalds eller liknande?
För övrigt så verkar medarbetarna helt ok! Lite småskit bara, som att ta över sysslor vid mycket gäster och mindre spydiga kommentarer. Branchgrej?
Har mest ångest för att göra så mycket fel, vilket jag vet att jag kommer nästa pass.
Söker andra jobb, detta är bara en mellanhand så byter så fort ja hittar ett annat! Men man vill ju ha referenser och må bra på jobbet under tiden, så klart, vem vill inte det?
Ville mest skriva av mig och söker råd. Tackar för svar!