Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Jag tror inte att det är en medveten strategi, utan en evolutionspsykologiskt grundad och undermedveten tanke. Kvinnor i väst mår skit, och det är på grund av att de går emot sitt "authentic self" som Dr. Phil sa (han var inte först med begreppet utan har rippat det).
Radikaliseringen har inte pågått så länge. Känslan är att allt de tar sig an går åt helvete.
Bara "små" ämnen som vetenskap har de lyckats pervertera helt och hållet inom loppet av ca. 15 år.
Deras sk. "klimatförändring" spänner över massor av vetenskapliga fält som behöver korrumperas för att deras sludder inte skall falla.
Min feeling säger att det mer är kommunism. Kvinnor är den lättmanipulerade/svaga gruppen. Av de två enda, bör sägas...
Kvinnor, den veka gruppen: De får bära skulden för att i det stora hela ha slagit sönder det fria samhällets fundament, familjen.
Vi män får bära skulden för att inte ha skyddat dem mot just kommunismen.
Många av våra forna öststater har klarat sig tämligen väl. De har varit väl vaccinerade mot de ideologiska strömningarna. Denna korrelation haltar något, men varken feminism, woke, pride eller rashoreri har bitit nämnvärt hos dem och de har kastat ut bl.a. Soros påverkan.
Under de senare dagarna har bl.a. FBI kunnat koppla maoistiska miljardärer till just finansiering av svaga kvinnors destruktivitet i västsfären.
Så shit test eller ej bland kvinnor. Det faller direkt med en enkel backhand.
Vidare så klarar vi skeptiska oss utmärkt med riktiga värden. Inte nog med det så kan vi diversifiera bland våra värden. Idag drar t.ex. BTC. De trogna kommunisterna missar t.ex. det, helt och hållet.
Jag har bara ca. 10% av min totala portfölj i BTC. Den tidigare uppgången finansierade hela min senaste alternativa fysiska energi investering. Den har ett "ROI" på ca. 6 år i dagens läge. Dubblar BTC till Q4 så kommer jag ta hem ca. hälften och fortsätta investera mer i privat energi och kanske halvera åvan nämnda "ROI".
Givet deras önskan i.o.m. deras kollektiva shit test, så failar de stort. De drar det kortare strået hela vägen. Allt kokar ned till våld. Psykologiskt, ekonomiskt, socialt och till sist fysiskt. De kan bara vinna pyrrus-segrar i.o.m. att de är parasiter.