2017-06-16, 23:19
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollpungen
Ursäkta men du verkar ha mycket egen erfarehet med dina påståenden.. Har du blivit trampad på tårna kanske?

Jag ursäktar dig givetvis. Jag har inget erfarenhet alls av vare sig incest eller personerna i fråga, och mina tår är helt opåverkade. Däremot extrapolerar jag utifrån hur jag själv fungerar som person. Om jag vill något säger jag JA, och om jag inte vill något säger jag NEJ, och jag gör det vanligtvis i samband med händelsen, inte två år senare. Vidare inducerar jag att det rör sig om en klassisk WT-familj så innebörden av fredagsmys är kanske inte alltid en påse chips och Lets dance, uppenbarligen.

Citat:
Klart det inte är så enkelt för flickan som du påstår, allt är inte svart eller vitt.

Självfallet är det inte enkelt för en oskyldig flicka! Hon är ju ett offer såklart, samtidigt som hon ju suktar efter storebrors smekningar och zucchini.

Sluta romantisera och offerförklara kvinnor din manschauvinist!

Citat:
Alla reagerar och fungerar inte som en robot. Med andra ord, alla fungerar olika och kan således inte passa in i din "mall".

Min "mall" är att man reagerar på yttre stimuli. En grundläggande egenskap hos levande organismer. Är det verkligen för mycket begärt?

Citat:
Gå du ut o hugg ved istället.

Det är ju natt och beckmörkt, vad begär du av mig...?
Citera
2017-06-17, 03:56
Medlem
Påarp. Inte direkt värsta inavelsområdet. Tror jag ska cykla runt lite, och se om jag kan... hitta "pojken" för lite uppfostran.

Sen är det kanske dags att ta resten av familjen i upptuktelse. Hur fan man inte upptäcker något som pågår nattligen i ett år, är helt absurt. Att man dessutom motsätter sig skadeståndskravet är en indikation på att man tar pojkens parti, i mina ögon.
Citera
2017-06-17, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Vet ej om GM's facebook har länkats ännu. Slänger in en länk till den https://www.facebook.com/V*ctors11

*=i

Systern ska vara: https://www.facebook.com/s*rensenemma?pnref=friends.search

*=o

Någon som hann ta en backup på GMs bilder? Efter mitt lilla avslöjande så har herrn valt att låsa ned sitt konto helt. Systern går fortfarande att beskåda men även hon har låst till att enbart visa profilbilden.
Citera
2017-06-17, 07:22
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=Mr_B=-
Påarp. Inte direkt värsta inavelsområdet. Tror jag ska cykla runt lite, och se om jag kan... hitta "pojken" för lite uppfostran.

Sen är det kanske dags att ta resten av familjen i upptuktelse. Hur fan man inte upptäcker något som pågår nattligen i ett år, är helt absurt. Att man dessutom motsätter sig skadeståndskravet är en indikation på att man tar pojkens parti, i mina ögon.
Kanske finns en orsak till det? Vi snackar inte om ett fyraårigt barn här. Inte fan ska man alltid tro att tjejerna alltid är offer. Jag tror hon gillade det som skedde men kom till insikt att det skulle kunna komma ut och att hon skulle hamna i dålig dager men visst jag kan ha fel.
200 Våldtäkter och ingen hör ett rop på hjälp?????
Citera
2017-06-17, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Någon som hann ta en backup på GMs bilder? Efter mitt lilla avslöjande så har herrn valt att låsa ned sitt konto helt. Systern går fortfarande att beskåda men även hon har låst till att enbart visa profilbilden.

Det var inget intressant, mest ännu mörkare och mer otydliga bilder med ficklampa av den typ som finns på ask.fm.
Nån la upp en backup på hans frontsida, var väl den tydligaste: https://minfil.org/I2I1Mab9b0/2017-06-13-23-05-35-1.png
Nån äldre familjebild samt fanns där också. Finns även en sån på föräldrarnas/storasysterns fb. Även en nyare bild på systern tror jag. Hon hade väl bara en profilbild maskerad som en hund egentligen. +två som även finns på Vildas sida.
Senast redigerad av Mploko 2017-06-17 kl. 10:00.
Citera
2017-06-17, 11:46
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mploko
Det var inget intressant, mest ännu mörkare och mer otydliga bilder med ficklampa av den typ som finns på ask.fm.
Nån la upp en backup på hans frontsida, var väl den tydligaste: https://minfil.org/I2I1Mab9b0/2017-06-13-23-05-35-1.png
Nån äldre familjebild samt fanns där också. Finns även en sån på föräldrarnas/storasysterns fb. Även en nyare bild på systern tror jag. Hon hade väl bara en profilbild maskerad som en hund egentligen. +två som även finns på Vildas sida.

Tack!
Det var jag som lade upp bilden, satt med mobilen så alla blev liksom fel med citat osv...haha.
Citera
2017-07-12, 12:05
Medlem
SneakyBastard82s avatar
Bumpar den här

Har äntligen fått svar från TR gällande FUP.

Den är i stort sett helt sekretessbelagd enligt registratorn och ska de lämna ut den så är det till en kostnad av 250kr och nästan helt maskad.

Så vi får nog nöja oss med domen i det här märkliga fallet.
Citera
2017-11-03, 17:23
Medlem
FreeThinkers avatar
Det var synd att det inte blev något FUP
Citera
2018-01-12, 22:35
Medlem
"En pojke har dömts för fyra våldtäkter mot sin styvsyster som vid de två första tillfällena inte hade fyllt 15 år.

Påföljden blev ungdomsvård "

http://www.skd.se/2018/01/12/pojke-valdtog-sin-styvsyster/
Citera
2018-01-12, 23:32
Medlem
liernos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Killen måste vara utvecklingsstörd med tanke på det låga straffet.

Instämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in