Citat:
Ursprungligen postat av
Trollpungen
Ursäkta men du verkar ha mycket egen erfarehet med dina påståenden.. Har du blivit trampad på tårna kanske?
Jag ursäktar dig givetvis. Jag har inget erfarenhet alls av vare sig incest eller personerna i fråga, och mina tår är helt opåverkade. Däremot extrapolerar jag utifrån hur jag själv fungerar som person. Om jag vill något säger jag JA, och om jag inte vill något säger jag NEJ, och jag gör det vanligtvis i samband med händelsen, inte två år senare. Vidare inducerar jag att det rör sig om en klassisk WT-familj så innebörden av fredagsmys är kanske inte alltid en påse chips och Lets dance, uppenbarligen.
Citat:
Klart det inte är så enkelt för flickan som du påstår, allt är inte svart eller vitt.
Självfallet är det inte enkelt för en oskyldig flicka! Hon är ju ett offer såklart, samtidigt som hon ju suktar efter storebrors smekningar och zucchini.
Sluta romantisera och offerförklara kvinnor din manschauvinist!
Citat:
Alla reagerar och fungerar inte som en robot. Med andra ord, alla fungerar olika och kan således inte passa in i din "mall".
Min "mall" är att man reagerar på yttre stimuli. En grundläggande egenskap hos levande organismer. Är det verkligen för mycket begärt?
Citat:
Gå du ut o hugg ved istället.
Det är ju natt och beckmörkt, vad begär du av mig...?