Citat:
Ursprungligen postat av
swekredit
fyfan läste inte hela, men det är helt sjukt.
lilla systern har verkligen psykiska problem, och brorsan är en störd individ. Deras stora syster är också sjuk, hon sa att det är "strongt" av honom att erkänna när hon konfronterade honom, hon tyckte nästan synd om honom. Jag tror inte BO är helt oskyldig, hon var med på det hela, dock när hon sökte uppmärksamhet hos sin kompis som tyckte att det hela var sjukt så var hennes naturliga försvarsmekanism att leka offer.
Varför händer sådant endast hos svenska familjer ?
Seriöst jag är inte rasist eller något liknande, det kanske har att göra med att man är ateist eller har en sjuk syn på livet.
Inavel är vanligt förekommande hos våra nya "svenskar", förklaringen är nog att de flesta kulturer som invaderar Sverige uppmuntrar till en stark familjesammanhållning, vilket gör att övergrepp inte anmäls eller upptäcks. (Har ingen statistik eller fakta att stötta detta påstående med, men det är känt att inavel är vanligt i Långtbortistan och att förtroende för myndigheter är lågt)
Att det finns svenskar som är sjuka i huvudet är inget nytt, men såna här fall är rätt jävla sällsynta...
I övrigt håller jag med dig, hela familjen verkar vara ganska knepig. Vi kanske skulle forska i om mamman och pappan är syskon?