2017-06-13, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SneakyBastard82
Precis, den biten borde ju ha fått den sömndruckna killen/tjejen på SVT att haja till och fundera lite. Men det är ju SVT det handlar om, så det kanske är för mycket begärt.

Någon som vet om det är korrigerat på text-tv än? Har inte möjlighet att kolla själv.

Åter till ämnet:

Jag har inte hunnit läsa hela domen än, men det känns som att det antingen handlar om att V*ctor har haft något rejält övertag över flickan, antingen fysiskt eller psykiskt, förmodligen bägge.
Eller att flickan är utvecklingsstörd och inte förstår bättre, men det känns osannolikt efter att ha läst vad hon skrivit till sin syster osv.

Denna biten känns lite märklig:

"Hon har alltid sovit när Victor har kommit in i hennes rum. För det mesta har det
varit på kvällen, men någon gång har han kommit tidigt på morgonen. Hon har
vaknat av att hon hört steg, vilket hörs tydligt på ovanvåningen, eller att hon märkte
att någon stod och stirrade på henne."

Känns som att man kanske skulle ha lite svårt att somna när man blir utsatt för sånt här för jämnan? Ursäktar verkligen inte svinet till bror, men jag får inte ihop det här riktigt.

Vad tror ni?
Han har ju medgett det mesta så det känns onödigt att spekulera i skuldfrågan.
Citera
2017-06-13, 15:54
Medlem
SneakyBastard82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuskjesus
Han har ju medgett det mesta så det känns onödigt att spekulera i skuldfrågan.

Håller inte med.

Enligt 6 kap. 7 § brottsbalken så kan man dömas för att ha haft samlag med sitt helsyskon till fängelse i högst ett år.

Det är alltså relevant att spekulera i skuldfrågan eftersom båda kanske är skyldiga till brott. Det är dock vanskligt att skuldbelägga någon som förmodligen är ett brottsoffer (och dessutom mycket osmakligt), men jag tycker att det finns tillräckligt många frågetecken i det här fallet att frågan är berättigad.

Oavsett, tragisk historia.
Citera
2017-06-13, 15:56
Medlem
SneakyBastard82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
http://www.fosters.com/article/20160327/NEWS/160329538

Jo, absolut, det stämmer förmodligen i den absoluta majoriteten av dessa vidriga brott.

Men händer det så många gånger som i detta fallet så kan jag inte köpa det, inte när det händer 200 gånger under en rätt kort tid.
Citera
2017-06-13, 16:04
Medlem
-Bukowski-s avatar
Hon har självklart gillat mycket av det, detta har säkerligen skapat ångest och skuldkänslor hos henne och då har hon låtit det ske - inte fasiken låter man detta annars fortgå i flera år och ca. 200 ggr... Att killen fortsatt är ju att han också måste trott att hon var vaken och villig, många gånger, för du utsätter ej någon för 200 övergrepp utan att denne person vaknar, en enda gång och protesterar ej!

Mycket som är outtalat i detta fall! Ja, jag tycker det är lika fel som de flesta av er, men detta måste också våga sägas - människan är en riktigt konstig figur.
Citera
2017-06-13, 16:13
Bannlyst
fyfan läste inte hela, men det är helt sjukt.

lilla systern har verkligen psykiska problem, och brorsan är en störd individ. Deras stora syster är också sjuk, hon sa att det är "strongt" av honom att erkänna när hon konfronterade honom, hon tyckte nästan synd om honom. Jag tror inte BO är helt oskyldig, hon var med på det hela, dock när hon sökte uppmärksamhet hos sin kompis som tyckte att det hela var sjukt så var hennes naturliga försvarsmekanism att leka offer.

Varför händer sådant endast hos svenska familjer ?
Seriöst jag är inte rasist eller något liknande, det kanske har att göra med att man är ateist eller har en sjuk syn på livet.
Citera
2017-06-13, 16:21
Medlem
SneakyBastard82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
fyfan läste inte hela, men det är helt sjukt.

lilla systern har verkligen psykiska problem, och brorsan är en störd individ. Deras stora syster är också sjuk, hon sa att det är "strongt" av honom att erkänna när hon konfronterade honom, hon tyckte nästan synd om honom. Jag tror inte BO är helt oskyldig, hon var med på det hela, dock när hon sökte uppmärksamhet hos sin kompis som tyckte att det hela var sjukt så var hennes naturliga försvarsmekanism att leka offer.

Varför händer sådant endast hos svenska familjer ?
Seriöst jag är inte rasist eller något liknande, det kanske har att göra med att man är ateist eller har en sjuk syn på livet.

Inavel är vanligt förekommande hos våra nya "svenskar", förklaringen är nog att de flesta kulturer som invaderar Sverige uppmuntrar till en stark familjesammanhållning, vilket gör att övergrepp inte anmäls eller upptäcks. (Har ingen statistik eller fakta att stötta detta påstående med, men det är känt att inavel är vanligt i Långtbortistan och att förtroende för myndigheter är lågt)

Att det finns svenskar som är sjuka i huvudet är inget nytt, men såna här fall är rätt jävla sällsynta...

I övrigt håller jag med dig, hela familjen verkar vara ganska knepig. Vi kanske skulle forska i om mamman och pappan är syskon?
Citera
2017-06-13, 16:26
Medlem
jackflashs avatar
Gm finns på Facebook. Ser ut som en mobbad själ...
Citera
2017-06-13, 16:28
Medlem
Astrorbits avatar
Helsingborgare...

"Det är kärlek ikväll syster och bror"
Citera
2017-06-13, 16:28
Medlem
Fatta att den som ligger med honom är bukis med hans syster. Och för övrigt, denna man kommer ha en jobbig ungdom.
Citera
2017-06-13, 16:38
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullep0jk
Incest incest familjefest......

Detta osar Etnisk Svensk medel/underklassfamilj på långa vägar.

Är inte Skåne - egentligen - lite som Värmland? HB och Incest?
Kan vara så men...med tanke på hur svenska fjortisar brukar härja och köra med sin omgivning inkl sina föräldrar så finner jag det minst sagt underligt om hon stillatigande skulle ha tagit emot detta under flera år. Känns väl mer som det är en kultur där vissa saker är så skuldbelagda att de inte ens får antydas.
Citera
2017-06-13, 16:42
Medlem
SneakyBastard82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Kan vara så men...med tanke på hur svenska fjortisar brukar härja och köra med sin omgivning inkl sina föräldrar så finner jag det minst sagt underligt om hon stillatigande skulle ha tagit emot detta under flera år. Känns väl mer som det är en kultur där vissa saker är så skuldbelagda att de inte ens får antydas.

Domen finns i tråden, det är en svensk familj.
Citera
2017-06-13, 16:46
Medlem
Sinraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
fyfan hur fan kan man knulla sin egen syster wtf.
vem är personen?

Många syskon är inte särskilt nära varandra. Bor man isär stora delar av livet eller isolerar sig från varandra i en bråkig/problematisk familj behöver man inte utveckla den närhet dom flesta känner för sina syskon och därtill inte förstår hur bäng det hade varit att sätta på syskonet. Nu är det ju dessutom ett yngre syskon vilket gör det hela extra dåligt. Jag ville bara poängtera att incest är en relativt stor fetish om man ska tro statistik från porrsajter. Kombinera med oknutna band så kan lockelsen bli stor då man nästan är främmande människor men med lätt tillgång i hemmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in