2017-06-15, 17:25
Medlem
BoISarens avatar
Rubrik justerad

//Mod
Citera
2017-06-15, 18:20
Medlem
Hydraheads avatar
[quote=Hunden007|60992112]Någon som har bild på killen? på hans facebook har han bara Barcelona bilder.

han lär ju bli bort skickad från deras hem och satt i ett fosterhem med Killar. han kan inte bo kvar där eller vara i ett hem med brudar.[/QUOTEhttps://minfil.org/I2I1Mab9b0/2017-06-13-23-05-35-1.png
Citera
2017-06-15, 19:21
Medlem
VelvetReds avatar
Hur uppdagades detta? Med tanke på att systern våldtogs 200 gånger menar jag? Jag ägnar mig inte åt "victim-blaiming" men då hon inte sade ifrån.

Gav hon till sist vika och berättade om det, eller blev brodern på-kommen?
Citera
2017-06-15, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Hur uppdagades detta? Med tanke på att systern våldtogs 200 gånger menar jag? Jag ägnar mig inte åt "victim-blaiming" men då hon inte sade ifrån.

Står att hon blivit utnyttjad tidigare, av nån annan då får man förmoda. Kanhända att det beräknande rovdjuret till brorsa därmed såg sin chans till lite familjefest. Hon trodde väl inte det var sant och blev försatt i chock, men berättade till sist.
Citera
2017-06-16, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed

Det uppdagades eftersom hon berättade om det för sin vän. Hennes vän uppmanade henne att berätta för en vuxen så hon berättade det för sin storasyster.

Hon sa troligtvis inte ifrån pga chock eller rädsla. Hon hade dessutom blivit utsatt för övergrepp när hon var mindre utan att någon hjälpte henne så hon var väl rädd att ingen skulle lyssna på henne nu heller.
Citera
2017-06-16, 13:07
Medlem
Vilken hemsk historia... Oavsett vilken etnicitet BO och brodern har. Jag känner med tjejen och tänker att det (mitt i allt) är bra att detta kommer fram. Bra att han får ett straff. Detta kommer finnas i hans register hela hans liv.

Det finns alldeles för många som inte förstår att övergrepp syskon utsätter varandra för också kan vara brottsliga! Övergrepp mellan syskon är inte ovanliga, tvärtom. Men det tystas ner. Det är mest när GM är vuxen som det kommer ut i ljuset.

Mvh.
Citera
2017-06-16, 13:39
Medlem
SneakyBastard82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Vilken hemsk historia... Oavsett vilken etnicitet BO och brodern har. Jag känner med tjejen och tänker att det (mitt i allt) är bra att detta kommer fram. Bra att han får ett straff. Detta kommer finnas i hans register hela hans liv.

Det finns alldeles för många som inte förstår att övergrepp syskon utsätter varandra för också kan vara brottsliga! Övergrepp mellan syskon är inte ovanliga, tvärtom. Men det tystas ner. Det är mest när GM är vuxen som det kommer ut i ljuset.

Mvh.

Nej, det kommer att försvinna om fem år.

https://polisen.se/Service/Belastningsregistret-begar-utdrag/Gallring-ur-belastningsregistret/
Citera
2017-06-16, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SneakyBastard82
Nej, det kommer att försvinna om fem år.

https://polisen.se/Service/Belastningsregistret-begar-utdrag/Gallring-ur-belastningsregistret/

Fan! Ok.
Citera
2017-06-16, 16:16
Medlem
KABUNs avatar
Här har vi tydligen en blyg liten viol som inte agerar på nåt sätt när brorsan är inne på nätterna och tafsar på henne. I 2 år har hon legat och blundat när han hållit på. En mycket märklig historia.
Varför har hon inte ropat? Dunkat i golvet för att väcka föräldrarna? Lappat till idioten? Eller är hon förståndshandikappad, rullstolsbunden och stum? Eller har jag missat nåt?

Eller är det så här det ser ut i Sverige idag? Kvinnans underordning. Det som feministerna talar om. Domstolen tycker tydligen det. Kvinnan kan inte skydda sig själv från mannen. Jämställdheten mellan könen är uppenbarligen nåt som ligger mycket långt fram i framtiden.
Citera
2017-06-16, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Självfallet har hon det, hon knullar ju sin bror! Även brodern har erkänt skam. Men enbart han fick straff.

Hon har inte blivit våldtagen! Dessutom var det ett accelererande förlopp, hon har haft möjlighet att göra något åt saken under mer än ett år. Men i Sverige är kvinnor som bekant offer, ständigt ursäktade alla former av personligt ansvar.

Ursäkta men du verkar ha mycket egen erfarehet med dina påståenden.. Har du blivit trampad på tårna kanske? Klart det inte är så enkelt för flickan som du påstår, allt är inte svart eller vitt. Alla reagerar och fungerar inte som en robot. Med andra ord, alla fungerar olika och kan således inte passa in i din "mall". Gå du ut o hugg ved istället.
Citera
2017-06-16, 22:05
Medlem
hängballens avatar
Hör inte föräldrarna att det pågår våldtäkter i lägenheten/huset? Om hon inte sa nej hade då hon varit förövaren om killen anmält först?

Jävligt skumt hur som helst.
Citera
2017-06-16, 22:48
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Hör inte föräldrarna att det pågår våldtäkter i lägenheten/huset? Om hon inte sa nej hade då hon varit förövaren om killen anmält först?

Jävligt skumt hur som helst.

Eftersom det är han som sökt upp henne i hennes rum och utsatt henne för sexuella övergrepp så är det klart han är den skyldige. Om hon ligger i sin säng och han kommer in kan hon aldrig anses ha utsatt honom för sexuella övergrepp om man ser till vem som varit den aktive inträngaren och vem som varit det ovetande utsatte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in