Citat:
Ursprungligen postat av
Bangklang
Jag vet i alla fall en person som omsätter sina tvångstankar om att skriva rappakalja på det här forumet och dom är inte heller av intresse.
Lider inte av tvångstankar, tack och lov.
Vad du anser vara rappakalja känns inte speciellt intressant i diskussionen heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bangklang
Om du på riktigt tror att man sitter och kaxar upp sig när man är tejpad och någon håller en pistol riktad mot dig då är du ju inte riktigt klok.
Det var ju exakt det hon gjorde, enligt förhöret under rättegången.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bangklang
Man börjar nästan tro att du var på plats annars slår ta mig fan dina fantasier EG:s med hästlängder.
Att kunna lägga ihop 1+1 innebär inte att man varit på plats. Tror du förväxlar resonemang med fantasier.
Samtidigt undrar jag, om inte dina speglar kan berätta för dig vad som hände? Kanske kan Mensa ringa upp dig och berätta att det går att köra Mantorp - Borensberg på 20 minuter? Eller kanske 15 minuter.
Citat:
Ursprungligen postat av
baraettnick
Du är ju inte klok. Det spelar ingen roll hur jävlig man än är så får folk inte mörda en..
Det är sant. Hur elak och dum man än är, så förtjänar ingen att bli mördad.
Citat:
Ursprungligen postat av
baraettnick
Hon hade haft en hjärtinfarkt nyligen. Eventuellt blivit deprimerad, efter detta.
Det är mycket vanligt att personer som haft hjärtinfarkt blir deprimerade. Tack för informationen.
Samtidigt så är satkärringar som mår dåligt, de jävligaste personerna som ens går att hitta.