Citat:

Ursprungligen postat av 
blork

Jag fick faktiskt svar från honom nu, han skrev att det främst gällde de akademiska referenserna. Jag vet att jag inte har t ex ort/plats på några av konferens artiklarna, men det är inte alltid så lätt att hitta, eller är det jag som tittar fel?
Så detta hade varit korrekt?

Ärligt talat är jag knappast en expert utan utgick enbart från länken du inkluderade i OP, jag är själv inte van att referera enligt Harvard-stil. Som jag läser instruktionerna på hemsidan du länkade saknas redaktörens namn och information om konferensen. Länken som jag hittade skriver ju "Cite this paper as:" 
	Citat:

Jenkins MC., Churchill R., Cox S., Smith D. (2007) Analysis of User Interaction with Service Oriented Chatbot Systems. In: Jacko J.A. (eds) Human-Computer Interaction. HCI Intelligent Multimodal Interaction Environments. HCI 2007. Lecture Notes in Computer Science, vol 4552. Springer, Berlin, Heidelberg

Vilket åtminstone ser rimligt ut för mig, förutom att du bör lägga till sidhänvisning till sidorna 76-83 och 
In bör bytas ut mot 
I. Därmed inte sagt att din referens är fel, jag har inte läst kursen så jag har som sagt inte mycket mer på fötterna än vad som står i länken i OP.