Citat:
Ursprungligen postat av
HenrikN96
Okej, tack som fan!
Jag har lagt ut på BC innan men utan att överdriva bara fått av män (100%!) av de kanske 50 som skrev. Unga verkar vara eftertraktade av äldre men enbart av män (!), iaf av den erfarenheten som jag har.
Men tålamodet kanske är nyckeln här som du säger, någon vacker dag kanske en kvinna (runt 50) skriver. Men ifall de är så sällsynta så känns det att man får ta den som skriver, men sen så kanske man inte ska förvänta sig värsta utseendet om man söker en äldre kvinna...
BC är väl en ren sex sida? Kan du berätta lite om din erfarenhet?

Jag testade BC också en kort tag... men fick också så mycket knepig och oönskad kontakt...
Happypancake... egentligen är jag rätt nöjd som singel... men va fan.. man kan alltid fiska och diskutera... vem fan vet... någon där ute kanske är perfekt... ja lite så tänkte jag...
Ah, jo Badoo körde jag också ett tag, telefon appen var (då) helt ok! fick napp även där... men inget "vill du ha sex nu" mail dock... lite dejter med äldre kvinnor...
Hur som helst, Happypancake... dra en bild som är en bra bild på dig (dvs normal, lite leende ansiktsbild typ)... kör en normal presentation... vad gillar du och dina intressen (om dom inte är för weird)... sedan fyll i fakta (här kan du ju dock vara så allmän som möjligt)...
Saken är den dock att äldre vill inte åka land och rike för sex... och inte jag heller när allt kommer omkring... 10 mils radie helt ok... längre än så blir det bara en rolig mail kompis. Så det du får tänka på är dra till med ett rejält ålderspann (ja det du kan tänka dig... i ditt fall... 25-50 typ?) har du din egen ålder med så kan man tänka att du bara drog i "spaken" och är desperat.... det skall visas att du faktiskt tänder på äldre kvinnor...
Men som sagt i din ålder hade jag gått på krogen... och letat upp äldre snygga kvinnor... och när diskussionen sätter igång lite så få dem in på ålder... och om du då säger att dom ser ut som 28-29 (när dom är +40) så har du dem som i en liten påse... och det kan vara det bästa ligget du varit med om :-)
Samtidigt tor jag detta fungerar bättre när konkurrensen inte är så jävla hög... som typ i Stockholm/Göteborg (iofs fungerar det i GBG :-)
Jaja... jag kan skriva mer... vad vill du veta?