• 1
  • 2
2003-07-21, 19:32
Medlem
Jesus krister, den här bruden www.jenniteenmodel.com gör mig galen. Hon lär heta Jenni och är enligt siten en svensk utbytesstudent i USA men bilderna verkar vara tagna i Sverige. Hennes pass finns med på sidorna men om det är äkta vet man ju inte...

någon som vet mer om henne, och om det finns fler bilder på henne som man kan få utan att betala?

tack på förhand, jag heter ludgopelle
Citera
2003-07-21, 22:29
Medlem
hoppas nån kan fixa fler bilder på henne!
Citera
2003-07-21, 22:31
Medlem
kezoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastian Eriksson
Det ser ut som att porträttet i passet är inklippt i efterhand.

Det gör det verkligen!!!
Citera
2003-07-21, 23:10
Medlem
Hummers avatar
Japp det är Linda Lust. Läste nåt om att hon skulle bli sveriges nya porrstjärna för ett bra tag sen. Efter det har jag inte sett nåt om henne förräns nu och då med nytt namn ?
Citera
2003-07-21, 23:18
Medlem
www.lindalust.com
Citera
2003-07-22, 00:08
Medlem
Linda Lust gör filmer för Göteborgaren Eric Fisher och dom släpps ut på det ganska nya bolaget Svensk Premiär.

Jag har två av dessa filmer på VHS!!!!

Sedan är Linda Lust med i någon av dessa Tidnings Filmer man får med när man köper Porr-Tidning, kommer inte ihåg vilket det är men kan tippa på Aktuellt Guld Rapport.

Hon är en jävel på att knulla och verkar helt grymt KÅT även privat, jag såg henne ute på en klubb i Gbg för ett tag sen och hon va grymt vild på dansgolvet, hon hade två killar som passade upp henne hela tiden.
Citera
2003-07-22, 17:20
Medlem
tackar som satan för detta, visst är Linda Lust samma tjej. Någon som vet om man kan hitta fler bilder med henne då? Man får ju ökad hårdhetsgrad när man ser henne.
Citera
2003-07-22, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludgopelle
tackar som satan för detta, visst är Linda Lust samma tjej. Någon som vet om man kan hitta fler bilder med henne då? Man får ju ökad hårdhetsgrad när man ser henne.

Ingen fara, det är därför forumet finns. För att kunna hjälpa varandra
med frågor o dyligt.

Det är detta som gör att Flashbacks forum äe det BÄSTA forumet som finns. FAN vad glad jag blev när det kom tillbaka.

Roligt att du blev glad.
Citera
2003-07-22, 20:43
Medlem
Sök på scandinavian.på kazaa.. en norsk 18årig brud som gör allt framför sin pojkväns kamera.
Citera
2003-07-25, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fetishboy
Sök på scandinavian.på kazaa.. en norsk 18årig brud som gör allt framför sin pojkväns kamera.

Vad är det för norska då???
Är det bra bilder/film???
Citera
2003-08-09, 20:39
Medlem
Germanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Elvis
Citat:
Ursprungligen postat av fetishboy

Vad är det för norska då???
Är det bra bilder/film???
Det är nån söt norska, men vad har det med linda lust att göra?
Citera
2003-08-09, 21:25
Medlem
Nog är hon svensk oavsett vad hon heter, kolla in gratisbilderna på jenniteenmodel.com, de ser ut att vara tagna i göteborgsområdet. Granitberg och hyreshus i bakgrunden... fan vad fin hon är
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in