2023-04-10, 16:43
Bannlyst
Hörde på Stureplan att Bianca tar flygcertifikat och snart klar. Så det där med psykiska besvär kan vi lägga ner. Hon har kollat på egen kråka också för bekväma resor för familjen ner till solkusten.

Hon tar hand om de sina vår lilla snärta, söt som socker
Citera
2023-04-10, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Hörde på Stureplan att Bianca tar flygcertifikat och snart klar. Så det där med psykiska besvär kan vi lägga ner. Hon har kollat på egen kråka också för bekväma resor för familjen ner till solkusten.

Vilken planet huserar du på?
Citera
2023-04-10, 19:20
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM

Hon har ju inte ens körkort.
Men vore kul om det var sant.

Vad kostar det att hyra en kråka för eget bruk?
Citera
2023-04-11, 01:24
Bannlyst
Sprang en timma på gymmet och blev inte ens trött, uppåttjack?
Citera
2023-04-11, 08:59
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Väldigt många väldigt ofta.

Då har dom fel, men hon är förbannat bra på sin verksamhet och vi kan kanske enas om att utan henne hade knappast Caia nått sina framgångar.
Citera
2023-04-11, 11:22
Medlem
zoomlanders avatar
Har hon my kille nu ? Vem är det ?
Citera
2023-04-11, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Sprang en timma på gymmet och blev inte ens trött, uppåttjack?

Det kan bli så om man har bra kroppskondition.
Citera
2023-04-11, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veronica.Palm
Det kan bli så om man har bra kroppskondition.

Och jag såg en gris flyga utanför fönstret idag med. Att springa som en marathonlöpare när man festar flera gånger i veckan och äter risigt så är det inte god kroppskondition som är svaret.

Det är påhitt då mänskan alltid tar en bild på sitt narcissistiska jag efter en träning, aldrig på maskinen som faktiskt visar hur man tränar, nej just det för hon har vara promenerat en stund så hon kan ta en bild på sig själv och låtsas träna.

Man kan förstår välja fritt hur man vill tolka såna inlägg. Jag ser inte en god löpare, däremot en god marknadsförare av sig själv för att vara perfekt.
Citera
2023-04-11, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amelia1
Och jag såg en gris flyga utanför fönstret idag med. Att springa som en marathonlöpare när man festar flera gånger i veckan och äter risigt så är det inte god kroppskondition som är svaret.

Det är påhitt då mänskan alltid tar en bild på sitt narcissistiska jag efter en träning, aldrig på maskinen som faktiskt visar hur man tränar, nej just det för hon har vara promenerat en stund så hon kan ta en bild på sig själv och låtsas träna.

Man kan förstår välja fritt hur man vill tolka såna inlägg. Jag ser inte en god löpare, däremot en god marknadsförare av sig själv för att vara perfekt.

Bianca är ju jättevältränad, slanka fina muskler vilket syns på hur fint hon bär upp exklusiva klänningar och klackskor. Hon är ett fysiskt praktexemplar, en unik ung vacker älva i sin prakt. Jösses en sån snygg tjej har inte synts ute i vimlet sedan Garbos dagar.
Citera
2023-04-11, 14:26
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Då har dom fel, men hon är förbannat bra på sin verksamhet och vi kan kanske enas om att utan henne hade knappast Caia nått sina framgångar.

100. Hade hon inte velat visa upp sig i alla sammanhang på alla sätt utan spärrar i stort sett så hade inte kidsen och den kvinnliga målgruppen köpt alla de ändå rätt mediokra produkter hon producerar. Hade hon varit top of the line hade Asien slagit.

Hon är förbannat bra på att visa upp sig på alla sätt i Sverige och tjäna miljoner på det. Det och det enda är vad hon kan. Jag ser noll i unicitet i det och därför är jag lika lite imponerad av henne som om vem som helst i det skrået. Wahlgrens värld har vad hon än säger gjort MASSOR för saken. Det var så hon upptäcktes av herrarna MJ.

Att som Gunilla von Platen komma hit som krigsflykting och som kvinna bygga upp ettt eget riskkapitalbolag (vilket handlar om miljarder) utan en enda medial producering imponerar. Att som Sanna Norin komma från Spanien som säljare och på tre år bygga ett IT bolag som omsätter 10 miljoner - DET imponerar. Där var DE hjärnorna och byggde sin verksamheter själva. Bianca är och förblir en galijonsfigur som inte ens kan ta möten utan att få ångest (egen utsago i WV). Herre gud kan folk inte de skillnaden? Men bra att vi är överens. Iaf någon som fattat.
Senast redigerad av Themoonbarking 2023-04-11 kl. 14:30.
Citera
2023-04-11, 21:40
Medlem
Fyfan vad vad jag hatar den familjen.
Vet inte vilket program det var (gissar Wahlgrens värld) Men jag somnade till Tv:n och vaknade av deras kacklande, försökte ändå sova vidare men efter några minuter så blev det olidligt.

Jag kommer nog dö 10år i förtid.
Herregud
Citera
2023-04-12, 07:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
100. Hade hon inte velat visa upp sig i alla sammanhang på alla sätt utan spärrar i stort sett så hade inte kidsen och den kvinnliga målgruppen köpt alla de ändå rätt mediokra produkter hon producerar. Hade hon varit top of the line hade Asien slagit.

Hon är förbannat bra på att visa upp sig på alla sätt i Sverige och tjäna miljoner på det. Det och det enda är vad hon kan. Jag ser noll i unicitet i det och därför är jag lika lite imponerad av henne som om vem som helst i det skrået. Wahlgrens värld har vad hon än säger gjort MASSOR för saken. Det var så hon upptäcktes av herrarna MJ.

Att som Gunilla von Platen komma hit som krigsflykting och som kvinna bygga upp ettt eget riskkapitalbolag (vilket handlar om miljarder) utan en enda medial producering imponerar. Att som Sanna Norin komma från Spanien som säljare och på tre år bygga ett IT bolag som omsätter 10 miljoner - DET imponerar. Där var DE hjärnorna och byggde sin verksamheter själva. Bianca är och förblir en galijonsfigur som inte ens kan ta möten utan att få ångest (egen utsago i WV). Herre gud kan folk inte de skillnaden? Men bra att vi är överens. Iaf någon som fattat.

Nej nu får du kamma till fittbusken, du kan ju inte jämföra Bianca med det gamla härket GvP som inte i satan startat ett företag på egen hand. Bianca däremot är briljant, jag har själv hört och sett henne pitcha totalt genialiska strategier inom marknadskommunikation.

Läs själv om din idol GvonP så kan vi ta ett seriösare meningsutbyte i trådämnet

(FB) Skvaller om Gunilla von Platen? (Xzakt Kundrelation/Draknästet)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in