2022-10-12, 11:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Toccooa80
Hahaha. Sitta och snacka skit om nån Bianca Ingrosso på nätet. Hur många av er skulle göra det under eget namn och bild? Ingen. Varför? För att det är fullständigt patetiskt och det vet ni om
Är de farliga? Är det ens pinsamt att vara pinsam idagsläget? Bögar är ju bra. Bianca Wahlgren osv är också bra. Åhhhh?
Tv spel filmer som redan filmatiserar sig själva är bra. Bra. Rysslands president i fokusgruppen är ju bra?
Ukraina och dess kamp är bra.
Internet begränsningar är bra. "Varsomhelst närsomhelst" är en gammal låt. Spotify topp 50 är bra dock.
Better Call Saul slutet är bra och godkänd från en filmskapare vars talang var bra.
Att stirra på imitatörer och drabbas är bra.
Greta Thunberg om hur världen mår och dess ansikte utöver allt blev bra.
Ingen atombomb i dagsläget. Inte bra, kan bli dåligt. Bra.
Senast redigerad av zzang93 2022-10-12 kl. 11:25.
Citera
2022-10-12, 12:25
Medlem
Jag står verkligen inte ut med att se eller höra henne.
Citera
2022-10-12, 12:31
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Followed

Inte jag heller. Hon pekar konstant. Och så hennes jvla ”hörni” på det. Har alltid det där jvla knotiga pekfingret uppe i luften, lägg märke till det. Oerhört ouppfostrat och fult.
Citera
2022-10-12, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Gråt mer, vi diskuterar vad vi vill här blir du ledsen av det så är det bara logga ut och gå till familjeliv. Eller är det jobbigt att din idol får kritik?
Skriv vad du vill om vem du vill. Bara säger att du är tragisk. TRAGISK
Citera
2022-10-12, 14:23
Medlem
Bianca fick ju göra om sin tear trough kan man läsa om, vilken klinik var det som gjorde den misslyckade injektionen? Vet att hon går till ShapeBy nu men kan ju ha varit en annan den gången tänker jag?
Citera
2022-10-12, 16:03
Medlem
Citat:
Gråt mer, vi diskuterar vad vi vill här blir du ledsen av det så är det bara logga ut och gå till familjeliv. Eller är det jobbigt att din idol får kritik?

Ni som ingår i "vi".....har ni fått en snabbkurs i hur man kan motreplikera till de som opponerar sig?
Det här med "dra till familjeliv istället" är så flitigt använd att det nästan borde vara stim-pengar på den.
Bara undrar alltså....🤷‍♀️
Citera
2022-10-12, 16:10
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Ni som ingår i "vi".....har ni fått en snabbkurs i hur man kan motreplikera till de som opponerar sig?
Det här med "dra till familjeliv istället" är så flitigt använd att det nästan borde vara stim-pengar på den.
Såna som blir kränkta som ska grina ut i trådar där nån skriver illa om deras favorit artist. Man måste ha låg IQ om man hoppar in i sån tråd och ska börja predika om vad andra säger och tycker.

Även sorgligt att användaren säger att man inte ska skriva om biancas bröst haha
Citera
2022-10-12, 17:55
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Det kommer alltid mothugg mot de som skriver kritik om Bianca. Gillar man inte det som skrivs om sin idol så svarar man inte alternativt, läs inte tråden. Det råder yttrandefrihet på forumet.
Citera
2022-10-12, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Followed

Samma här. Det är lite mycket nu, och så en egen show på detta.. Hmm..
Citera
2022-10-12, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toccooa80
Skriv vad du vill om vem du vill. Bara säger att du är tragisk. TRAGISK
Men snälla du, detta är en skvallertråd om Bianca! Starta en egen tråd under ämnet Patetiskt beteende om du blir så upprörd. Du, om någon, borde skaffa ett liv
Citera
2022-10-12, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det kommer alltid mothugg mot de som skriver kritik om Bianca. Gillar man inte det som skrivs om sin idol så svarar man inte alternativt, läs inte tråden. Det råder yttrandefrihet på forumet.

Så det går inte att försvara någon utan att ha denne som idol alltså!?
Det är nog ingen kändis som jag har gått in och försvarat på forumet som jag skulle räkna som "idol".
Yttrandefriheten är inte ensidig vet du. Likväl som du har rätt att skriva kritik så har jag lika stor rätt att ifrågasätta dig. Eller är det andra regler som gäller på flashback?
Senast redigerad av MrsGossip 2022-10-12 kl. 22:04.
Citera
2022-10-12, 22:02
Medlem
Citat:
Såna som blir kränkta som ska grina ut i trådar där nån skriver illa om deras favorit artist. Man måste ha låg IQ om man hoppar in i sån tråd och ska börja predika om vad andra säger och tycker.

Även sorgligt att användaren säger att man inte ska skriva om biancas bröst haha

Fast nu finns det ju en hel del härinne som låter fantasin skena hejvilt. Jag kan inte se något fel i att ifrågasätta rena idiotier. Varför skulle sånt stå oemotsagt menar du?
Sen så kan man ju faktiskt försvara någon utan att man klassar denne som ens favoritartist. Tro mig - det går!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in