2022-10-11, 14:22
Medlem
Hahaha. Sitta och snacka skit om nån Bianca Ingrosso på nätet. Hur många av er skulle göra det under eget namn och bild? Ingen. Varför? För att det är fullständigt patetiskt och det vet ni om
Citera
2022-10-11, 14:42
Medlem
Djuuulias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Orkar egentligen inte och tror mig veta vilken typ av svar som kommer, men okejrå....köper sex??

https://www.mabra.com/halsa/underlivsmassagen-kan-skada-kvinnor-marknadsfors-av-kandisar/7711390

I rest my case.

Edit eller vänta..... Vi leker en lek! Jag klistrar in vad en annan influencer sagt om själva fittmassagen:

”Vem bestämmer vad som är rätt eller fel? Vi går ju till gynekologen och kollar att allt är bra, varför är det här mer tabu? Jag tycker det verkar ganska logiskt att vi bör lära känna oss själva bättre och så finns det proffs som kan hjälpa till.”, skriver Margaux.

Och så klistrar vi och ändrar om lite! *POFF*

”Vem bestämmer vad som är rätt eller fel? Vi går ju till gynekologen och kollar att allt är bra, varför är det här mer tabu? Jag tycker det verkar ganska logiskt att vi bör lära känna oss själva bättre och så finns det proffs som kan hjälpa till.”, säger Paolo Roberto efter att han greps för sexköp.
Senast redigerad av Djuuulia 2022-10-11 kl. 14:52.
Citera
2022-10-11, 17:44
Medlem
Jag skrev för ett par åt sedan att Bianca behövde större tuttar och vips har hon fixat det 😄
Citera
2022-10-11, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toccooa80
Hahaha. Sitta och snacka skit om nån Bianca Ingrosso på nätet. Hur många av er skulle göra det under eget namn och bild? Ingen. Varför? För att det är fullständigt patetiskt och det vet ni om
Detta är ett anonymt skvallerforum om du har missat det...? Bifoga gärna namn och bild på dig.
Citera
2022-10-11, 19:01
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Hon är en offentlig person och ge kritik är inte hat ( förutom mongon som dig som kallar kritik för hat ) men visst upp med bild och namn på dig själv?
Citera
2022-10-11, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Ja om man räknar en löpsedel som skrek ut att Bianca gått på en tantrakurs= köpt sex
Man kan få allt till precis vad man vill

Ja men eller hur!
Citera
2022-10-11, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djuuulia
https://www.mabra.com/halsa/underlivsmassagen-kan-skada-kvinnor-marknadsfors-av-kandisar/7711390

I rest my case.

Edit eller vänta..... Vi leker en lek! Jag klistrar in vad en annan influencer sagt om själva fittmassagen:

”Vem bestämmer vad som är rätt eller fel? Vi går ju till gynekologen och kollar att allt är bra, varför är det här mer tabu? Jag tycker det verkar ganska logiskt att vi bör lära känna oss själva bättre och så finns det proffs som kan hjälpa till.”, skriver Margaux.

Och så klistrar vi och ändrar om lite! *POFF*

”Vem bestämmer vad som är rätt eller fel? Vi går ju till gynekologen och kollar att allt är bra, varför är det här mer tabu? Jag tycker det verkar ganska logiskt att vi bör lära känna oss själva bättre och så finns det proffs som kan hjälpa till.”, säger Paolo Roberto efter att han greps för sexköp.

Ok, det var nästan värre än vad jag trodde!
Men grattis till en livlig fantasi....eller nåt.
Citera
2022-10-12, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Hon är en offentlig person och ge kritik är inte hat ( förutom mongon som dig som kallar kritik för hat ) men visst upp med bild och namn på dig själv?
Nu blev du bara upprörd för att du kände dig träffad av att vara en av dem som sitter på nätet och diskuterar en ung tjejs tuttar. Tragiskt. Ps skrev inte "hat" någonstans.
Citera
2022-10-12, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Detta är ett anonymt skvallerforum om du har missat det...? Bifoga gärna namn och bild på dig.
Du kanske borde skaffa ett liv istället för att diskutera Biancas tuttar på nätet?
Citera
2022-10-12, 10:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavssons
Jag skrev för ett par åt sedan att Bianca behövde större tuttar och vips har hon fixat det 😄

Vad mer behöver hon fixa?
Citera
2022-10-12, 10:43
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Nu blev du bara upprörd för att du kände dig träffad av att vara en av dem som sitter på nätet och diskuterar en ung tjejs tuttar. Tragiskt. Ps skrev inte "hat" någonstans.
Gråt mer, vi diskuterar vad vi vill här blir du ledsen av det så är det bara logga ut och gå till familjeliv. Eller är det jobbigt att din idol får kritik?
Citera
2022-10-12, 11:15
Avslutad
Jag anknyter henne till 2017 och en som borde falla ner till helvetets innerliga eld så ingen kan stå i reklampelare och ha en slags anda såsom de här
Livet är nog bättre den tiden det kommer och åt helvete med dom.
Dom var väl helt okej men inte idag. Gamla meriter. Nej, vi är inte välsignade barn.. fk off.
Sedan är de säkert jätte trevliga i verklighet. Men men?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in