2021-11-17, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
En sak har i alla fall blivit sjukt tydlig i och med alla dessa influencers, det är att män och kvinnor tycker uppenbarligen att helt olika beteenden är charmiga och attraktiva.

Man kan ju lägga till att en hel del av dessa som proppar in fillers bak och fram tror att män kommer att tycka att de är mer en än tiopoängare. Bianca har så litet ansikte så när fillersen har dragit ut hennes ut och tiden att få den att falla flera våningar nedåt så är det inte så mycket som går att göra åt det. Överläpparna har blivit så stora och snart är de trötta och överläppen blir både för lång och för tunga.
Citera
2021-11-17, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Det där med "naturligt vacker" är så jäkla löjligt. Det är väl ganska uppenbart att hon är snyggare nu när hon fått bättre linjer i ansiktet. Hon såg ju ganska sliten ut innan sprutorna.

Dock håller jag med om att hon inte kan sluta med det, har man väl sprutat in och töjt ut huden så ser man väl ännu värre ut än tidigare om man inte underhåller det.

När de blir vackrare av botox, fillers och skit så börjar de se likadana ut och de blir en i raden av barbieface som är lika intill förväxling. Bättre att ha ett genuint ansikte som gör att man sticker ut från alla perfekta, stela och menlösa ansikten. De tappar sitt unika utseende.
Citera
2021-11-17, 18:15
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Man kan ju lägga till att en hel del av dessa som proppar in fillers bak och fram tror att män kommer att tycka att de är mer en än tiopoängare. Bianca har så litet ansikte så när fillersen har dragit ut hennes ut och tiden att få den att falla flera våningar nedåt så är det inte så mycket som går att göra åt det. Överläpparna har blivit så stora och snart är de trötta och överläppen blir både för lång och för tunga.
Det är ju ganska exakt det jag menar.

Citat:
När de blir vackrare av botox, fillers och skit så börjar de se likadana ut och de blir en i raden av barbieface som är lika intill förväxling. Bättre att ha ett genuint ansikte som gör att man sticker ut från alla perfekta, stela och menlösa ansikten. De tappar sitt unika utseende.
Jag läste precis att Kirsten Dunst vägrade få sina tänder fixade till Hollywood-perfektion, och det är en i mina ögon dom saker som är så charmigt med hennes utseende.
Citera
2021-11-17, 20:43
Avslutad
Citat:

Ja men det är ju skillnad på attraktion och vackert. Hon är ju vackrare nu när ansiktet är mer "perfekt", men hon är ju inte attraktivare av den anledning som du beskriver, att hennes utseende tappat personlighet.
Citera
2021-11-18, 15:02
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Ja jävlar, hyfsad summa om du frågar mig. Vem är det som är tänkt att attraheras av en sådan, småtjejer som sparat veckopengen i åratal eller vilka är målgruppen?

De hade testat ett gäng såna där kalendrar med skönhetsprodukter. Jag blev alldeles paff. Tror det var närmare femton stycken. De kostade mellan en tusenlapp och upp till tre fyra tusen. För en adventskalender med smink och skönhetsprodukter. Dock var många värda mycket mer om man köpt stycksaker. De flesta låg i testet mellan tre och fem stjärnor. En fick en stjärna och det var Biancas. Inte för att det var små flaskor utan för att det mesta var skit helt enkelt.

Nu förväntar jag mig att det nästa år kommer en adventskalender för män (eller de som är intresserade av maskiner). En motorsåg, en borrmaskin och en hammare kanske?
Citera
2021-11-18, 15:29
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
De hade testat ett gäng såna där kalendrar med skönhetsprodukter. Jag blev alldeles paff. Tror det var närmare femton stycken. De kostade mellan en tusenlapp och upp till tre fyra tusen. För en adventskalender med smink och skönhetsprodukter. Dock var många värda mycket mer om man köpt stycksaker. De flesta låg i testet mellan tre och fem stjärnor. En fick en stjärna och det var Biancas. Inte för att det var små flaskor utan för att det mesta var skit helt enkelt.

Nu förväntar jag mig att det nästa år kommer en adventskalender för män (eller de som är intresserade av maskiner). En motorsåg, en borrmaskin och en hammare kanske?

Njae. Men det finns ju tydligen flera som verkar schyssta.

https://toolguyd.com/hazet-advent-calendar-2021-tool-set/

Den kostar 1600 ungefär. Jag har lite svårt att värdera Biancas kalender men i Hazets ser jag hört klart verktyg värda inträdespriset. Jag hade inte varit missnöjd med köpet.
Citera
2021-11-18, 16:30
Medlem
Finns många kalendrar som helt klart är värda sitt pris med roliga, spännande produkter. Några tester, några full-size, spännande innehåll. Problemet är inte kalendrar i sig. Problemet är ju att CAIA tog betydligt mer betalt än många andra för en kalender med produkter som inte är värt det!
Citera
2021-11-19, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av togepie
Finns många kalendrar som helt klart är värda sitt pris med roliga, spännande produkter. Några tester, några full-size, spännande innehåll. Problemet är inte kalendrar i sig. Problemet är ju att CAIA tog betydligt mer betalt än många andra för en kalender med produkter som inte är värt det!
Problemet var att bakom luckorna fanns bla: hårband, sminkpads, borstrengörare, pincett, svamp, borstar i 3 olika luckor, och värst av allt en rabattkupong! Alltså alldeles för mycket utfyllnad. Köper man en sminkkalender så förväntar man sig smink och inte en massa annat. I nio luckor, som jag minns det, var där alltså annat än smink. Katastrof skulle jag vilja påstå och till ett pris på över 1700 kronor. SCAM
Citera
2021-11-19, 23:41
Medlem
Håller helt klart med! De gjorde bort sig ENORMT.
Citera
2021-11-20, 23:58
Medlem
Rudiebois avatar
Passa på nu grabbar! Lovisas kit på hemsidan är på rea och går på enbart 4115 riksdaler.
Tidigare pangpris låg på 5485kr.
Men nu sparar ni alltså in 1370kr. Hur bra?!
Ett riktigt kanonerbjudande skulle jag säga!

Citera
2021-11-21, 00:36
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Passa på nu grabbar! Lovisas kit på hemsidan är på rea och går på enbart 4115 riksdaler.
Tidigare pangpris låg på 5485kr.
Men nu sparar ni alltså in 1370kr. Hur bra?!
Ett riktigt kanonerbjudande skulle jag säga!

Alltså hon är fan dum i huvudet om hon tror att någon skulle köpa smink för det priset.
Citera
2021-11-21, 01:22
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
När hon har gjort sin läppgrej då har hon också tryckt upp snoken. Dvs hon fick en grisnäsa.
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-11-21 kl. 01:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in