Citat:
Ursprungligen postat av
togepie
Finns många kalendrar som helt klart är värda sitt pris med roliga, spännande produkter. Några tester, några full-size, spännande innehåll. Problemet är inte kalendrar i sig. Problemet är ju att CAIA tog betydligt mer betalt än många andra för en kalender med produkter som inte är värt det!
Problemet var att bakom luckorna fanns bla: hårband, sminkpads, borstrengörare, pincett, svamp, borstar i 3 olika luckor, och värst av allt en rabattkupong! Alltså alldeles för mycket utfyllnad. Köper man en sminkkalender så förväntar man sig smink och inte en massa annat. I nio luckor, som jag minns det, var där alltså annat än smink. Katastrof skulle jag vilja påstå och till ett pris på över 1700 kronor. SCAM