2021-02-13, 17:50
Medlem
peevishfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regelbrott
Eller....?

Hmm...
Ifs har inte sett Jireel på Alices insta på ett tag.. tror ändå inte att Alice är tsm med Philippe.
Citera
2021-02-13, 20:25
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Bianca har definitivt en jävligt go röv. Eller kropp överlag. Det går inte förneka.

Hennes ansikte är också vackert, men jag hade inte orkat med hennes personlighet i en kärleksrelation.

Zara Larsson borde ta diet- och träningstips av Bianca .

Ja, och dessutom ser hon ju faktiskt norditaliensk ut. Pöbeln som tror att hon är zigenerska eller slovenska kan ju stoppa upp sig själva i arslet - och njuta av lukten !
Citera
2021-02-14, 09:15
Medlem
MrsVanity1s avatar
Jag tycker Bianca är vacker och hon har förvaltat sitt kändisskap väldigt väl.

Dock när det gäller barn så måste hon få bukt med sin bulimi först . Annars tror jag hon kommer få enorma problem dels givetvis med att spy upp mat under graviditeten(vilket givetvis inte är bra för barnet) samt rädsla för att gå upp i vikt .
Jag hoppas dock att när den dagen kommer att hon mår bra och allt går bra.
Jag har dock aldrig fött ett barn ännu, men det är vad jag iaf tror.
Citera
2021-02-14, 16:02
Medlem
Jag håller med. Hennes bulimi riskerar att bli farlig för henne och barnet när kroppen förändras av graviditeten och hon blir större och större. Jag tror inte att hon tar sin ätstörning på allvar, det verkar ju inte Pernilla göra heller. Bianca har sin ätstörning som någon slags strategi för att hålla sig jättesmal. Det är så tråkigt att se för idag finns så bra hjälp, och Bianca har ju ekonomiska förutsättningar att köpa sig den allra bästa vården utomlands om hon vill det. Men allt verkar ju handla om utseende och att vara så smal som möjligt idag, tyvärr. Inget om hur man mår på insidan.

Det är hemsk att se hur dåligt Bianca mår psykiskt. Värst tycker jag att mamman är, hon verkar ju ha nån störning också.
Citera
2021-02-15, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
hon är helt desperat.

Tror barn är lite som en achievement i ett tv-spel för dagens unga tjejer. Dem vill ha det för att skryta.
Citera
2021-02-15, 16:40
Medlem
Citat:
Bianca har definitivt en jävligt go röv. Eller kropp överlag. Det går inte förneka.

Hennes ansikte är också vackert, men jag hade inte orkat med hennes personlighet i en kärleksrelation.

Zara Larsson borde ta diet- och träningstips av Bianca .
Diet- och träningstips? 🤣 Du vet att Bianca har bulimi och spyr upp det mesta hon äter?
Citera
2021-02-15, 16:42
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Diet- och träningstips? 🤣 Du vet att Bianca har bulimi och spyr upp det mesta hon äter?

Ja, hon kan väl tipsa om det då?
Citera
2021-02-15, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane

Hellre det än att bli fet. Hon lider inte av näringsbrist direkt. Hennes tänder kanske tar stryk i längden dock vilket kan vara lite tråkigt.
Citera
2021-02-15, 20:00
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Hellre det än att bli fet. Hon lider inte av näringsbrist direkt. Hennes tänder kanske tar stryk i längden dock vilket kan vara lite tråkigt.
Det är ju precis lika illa som att vara fet, fast med andra konsekvenser. Ohälsosamt leverne både att vara fet och att vräka i sig mat för att sedan spy upp det.

Sjukt bra förebild för tonårstjejer. Eller?
Citera
2021-02-15, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är ju precis lika illa som att vara fet, fast med andra konsekvenser. Ohälsosamt leverne både att vara fet och att vräka i sig mat för att sedan spy upp det.

Sjukt bra förebild för tonårstjejer. Eller?

Sålänge hon inte blir undernärd så ser jag inte vilka konsekvenser det skulle vara? Förutom tänderna då.

Sen att det är en mental åkomma är en annan sak. Det bästa är såklart att äta vad man behöver, varken mer eller mindre.

Bra förebild vet jag inte, men det är inte så bra förebild med överviktiga unga kändisar heller .
Citera
2021-02-15, 21:07
Medlem
Citat:
Sålänge hon inte blir undernärd så ser jag inte vilka konsekvenser det skulle vara? Förutom tänderna då.

Sen att det är en mental åkomma är en annan sak. Det bästa är såklart att äta vad man behöver, varken mer eller mindre.

Bra förebild vet jag inte, men det är inte så bra förebild med överviktiga unga kändisar heller .

Hon är ju redan undernärd. Det ser i alla fall ut så. Skulle verkligen behöva plufsa till sig.
Citera
2021-02-15, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Hon är ju redan undernärd. Det ser i alla fall ut så. Skulle verkligen behöva plufsa till sig.

Nej hon ser hälsosam ut. Definitivt är hennes kroppsfett inom det optimala för kvinnor (21-33%).

Skulle jag gissa så runt 25% på henne.

Att du gillar tjockisar är inte relevant .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in