2021-08-28, 09:17
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Visst men det bor en dryg miljon människor i Storstockholm. Jag ser liksom dagligen snyggare tjejer än Bianca. Fulare också förvisso. Som du säger så är hon "snygg" men egentligen inget speciellt.

Ser ut som de flesta modetjejer i det här landet. Plastic is fantastic. Inte.
Citera
2021-08-28, 10:05
Avslutad
Råkade halka in på andra vloggar igår, ex Stenlöf.

Måste medge att Bianca är outstanding reklamdocka jämfört med alla andra. Snygg, slank, graciös, bra hållning, vältalig osv.

Hon kanske inte är vackrast, men hon är definitivt en av de mest graciösa och stiliga! Alla kläder hon bär ser snygga ut, jämfört med hennes kolleger som får kläderna att se ut som disktrasor.
Citera
2021-09-04, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PollyLolly
Tänkte på det här med CAIA.
Hur kan märket vara så högt värderat? Köper småtjejer och influencer-wannabes verkligen så mycket av dessa produkter? Eller är produktionen så förfärligt billig (görs i Italien och det får man leta efter för att få information om) Och priset så högt att de gör feta vinster?

Tittar man på märkets FB så är 95% av följarna svenska, vilket tyder på att det knappast är stort utanför Norden.

Det visar vilka svansar folk är... och lättpåverkade...
Jag är kvinna och har alltid funnit det larvigt hur många tjejer/kvinnor det är som köper dyra produkter som är inne och/eller för att en viss person har släppt dem. Vad är så kul i att följa skaran?!
Min mamma som tycker om kläder och smink har till och med köpt smink från CAIA. Hon är 59 år gammal... så Bianca måste ha gjort bra reklam för sig i Wahlgrens värld och Talang!
Citera
2021-09-04, 11:26
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Ser ut som de flesta modetjejer i det här landet. Plastic is fantastic. Inte.
Det är synd egentligen, för hon var fin innan dessa fillers och skit.
Citera
2021-09-04, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Råkade halka in på andra vloggar igår, ex Stenlöf.

Måste medge att Bianca är outstanding reklamdocka jämfört med alla andra. Snygg, slank, graciös, bra hållning, vältalig osv.

Hon kanske inte är vackrast, men hon är definitivt en av de mest graciösa och stiliga! Alla kläder hon bär ser snygga ut, jämfört med hennes kolleger som får kläderna att se ut som disktrasor.

Kanske för att hon är mest fixad i ansiktet också.

Du kanske ska titta på före och efterbilderna, eller hur uppblåst hennes ansikte ser ut utan smink.

Hon ser bra ut med smink men utan så ser det ut som att hon har en allergisk reaktion.
Citera
2021-09-04, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4.blocks
Tycker de är kul att hon tjänar pengar.

Bryr mig inte om hur eller vad hon gör.
Något gör hon rätt.

Tyck vad ni vill.

Word.

Måste vara enerverande att störa sig så ofantligt på någon att kroppen fylls av hat. Men det är klart, svenskar har i regel svårt att känna avundsjuka och vara öppna med det och då tar det väl sig uttryck i form av hat eller diverse kommentarer om utseende..
Citera
2021-09-04, 11:30
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuradi
Det visar vilka svansar folk är... och lättpåverkade...
Jag är kvinna och har alltid funnit det larvigt hur många tjejer/kvinnor det är som köper dyra produkter som är inne och/eller för att en viss person har släppt dem. Vad är så kul i att följa skaran?!
Min mamma som tycker om kläder och smink har till och med köpt smink från CAIA. Hon är 59 år gammal... så Bianca måste ha gjort bra reklam för sig i Wahlgrens värld och Talang!
Fast.

Har din mamma köpt smink från CAIA för att det fanns och är i alla fall en duglig produkt sett till priset, eller köpte hon det för att det är Biancas märke?
Citera
2021-09-04, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag skulle vilja uppmana Bianca att sluta med fillers under ögonen som gör att hon blir svullen och får blåmärken. Man kan dölja sina mörka ringar under ögonen med hjälp av makeup istället!

Nu döljer inte bara filler mörka ringar utan konstruerar om hela ansiktitet.

Fillers kan få dig att se 15-20 år yngre ut just för att de fyller på på platser där fett avtar med åldern.

Vidrigt hur kvinnor är nuförtiden.

Kläder som fejkformar deras kroppar.
Smink som gör att de ser ut som en annan människa.
Fillers och plastik som förändrar deras utseende helt.

Och vad gör män?
Ingenting.
Citera
2021-09-04, 11:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Kanske för att hon är mest fixad i ansiktet också.

Du kanske ska titta på före och efterbilderna, eller hur uppblåst hennes ansikte ser ut utan smink.

Hon ser bra ut med smink men utan så ser det ut som att hon har en allergisk reaktion.

Jag tycker hon är snyggast utan smink, har dock inte sett henne i "dåligt" ljus så man vet ju egentligen inte.
Citera
2021-09-04, 11:37
Medlem
Citat:
Jag tycker hon är snyggast utan smink, har dock inte sett henne i "dåligt" ljus så man vet ju egentligen inte.

Nja, du vet nog inte hur hon ser ut riktigt utan smink.

En naturlig foundationlook är inte "utan smink".

Hon ser inte ens ut som samma människa nu: https://images.app.goo.gl/aEsMczLRT83JXE9j8
Citera
2021-09-04, 11:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Nja, du vet nog inte hur hon ser ut riktigt utan smink.

En naturlig foundationlook är inte "utan smink".

Hon ser inte ens ut som samma människa nu: https://images.app.goo.gl/aEsMczLRT83JXE9j8

Hon är ofta helt osminkad i sina vloggar, missat det?
Citera
2021-09-04, 11:49
Medlem
Citat:
Hon är ofta helt osminkad i sina vloggar, missat det?

Hon har en "naturlig foundation" då.
Stor skillnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in