2026-08-25, 22:32
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Du får väl punga upp för att höra lite sanning istället för allt osanning som sprids här.
Nej jag orkar inte registrera mig. Hur många har hon haft sex med?
Citera
2026-08-26, 13:14
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Den som vill veta lite mera juicy info om Bianca kan lyssna på podden ”Högt i tak” från 13 aug på Podme. Där ställer Rosanna Charles många frågor kring sex och t ex hur många Bianca haft sex med. Många här i forumet spekulerar ju mycket så där har ni svaret från Bianca själv 😆

Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Nej jag orkar inte registrera mig. Hur många har hon haft sex med?

Vad jag kan minnas sa hon inget antal?

Eftersom allt är relativt och beroende på vilken referensram man själv har är det svårt att bedöma om hon har haft sex med många eller jättemånga.

För mig är det jättemånga men hon är snart 32 år, varit singel länge och festar mycket.
Hon har även berättat om hur äcklig hon känner sig när hon tagit hem random män och att det har hänt alltför ofta.

Nu kanske det är slut på singellivet och Bianca blir spanjorska
Citera
2026-08-26, 15:38
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Vad jag kan minnas sa hon inget antal?

Eftersom allt är relativt och beroende på vilken referensram man själv har är det svårt att bedöma om hon har haft sex med många eller jättemånga.

För mig är det jättemånga men hon är snart 32 år, varit singel länge och festar mycket.
Hon har även berättat om hur äcklig hon känner sig när hon tagit hem random män och att det har hänt alltför ofta.

Nu kanske det är slut på singellivet och Bianca blir spanjorska
Tack för svaret. Ja, jag kände på mig att hon inte sa något antal.
Citera
2026-08-27, 03:45
Medlem
Haramadans avatar
Snygg som f-n, grym kropp och rik som ett troll. Hade hon bara inte varit intellektuellt funktionsnedsatt så hade vi haft en contender till den perfekta kvinnan. Om man bortser från resten av hennes familj förstås, den undviker man helst.
Citera
2026-08-27, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haramadan
Snygg som f-n, grym kropp och rik som ett troll. Hade hon bara inte varit intellektuellt funktionsnedsatt så hade vi haft en contender till den perfekta kvinnan. Om man bortser från resten av hennes familj förstås, den undviker man helst.
Ja om man som du gillar silikon, botox och fillers. Hon är en äkta oäkta barbiedocka. Mer onaturlig får man leta efter, luktar porrf...a. Inget på henne är äkta och naturligt. Fake rakt igenom
Citera
2026-08-27, 05:48
Medlem
Haramadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juterus
Ja om man som du gillar silikon, botox och fillers. Hon är en äkta oäkta barbiedocka. Mer onaturlig får man leta efter, luktar porrf...a. Inget på henne är äkta och naturligt. Fake rakt igenom

Ja, kroppen har delvis tillkommit med lite hjälp från den privata sektorn inom vården, men resultatet blev bra tycker jag.
Citera
2026-08-27, 11:25
Medlem
ful, fejk tuttar, kropp som en kille
Citera
2026-08-27, 14:46
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Har Bianca`s företag Caia hamnat på Svarta listan?
Citera
2026-08-27, 16:01
Moderator
evilhoneys avatar
Skärp er och håll er till ämnet.
Inlägg raderade, varningar kommer delas ut om det fortsätter tjafsas.
//mod
Citera
2026-08-27, 22:09
Medlem
afvongreves avatar
Vad konstig Bianca ser ut på senaste bilden på instagram. Hon putar så mycket med läpparna så man knappt kan se att det är hon. Inte snyggt alls. Det ser fånigt ut.
Citera
2026-08-27, 23:29
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Har Bianca`s företag Caia hamnat på Svarta listan?

Ja det stämmer.

https://www.radron.se/svarta-listan/artiklar/caia-vagrar-ersatta-vardet-i-forsvunnen-kalender/

"Caia vägrar ersätta värdet i försvunnen kalender"

För företaget är det en så liten summa för att göra en kund nöjd och ARN rekommenderar det men Caia vill inte punga ut med ynka 5000kr, så lågt.
Citera
2026-08-28, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Ja det stämmer.

https://www.radron.se/svarta-listan/artiklar/caia-vagrar-ersatta-vardet-i-forsvunnen-kalender/

"Caia vägrar ersätta värdet i försvunnen kalender"

För företaget är det en så liten summa för att göra en kund nöjd och ARN rekommenderar det men Caia vill inte punga ut med ynka 5000kr, så lågt.

Varje öre ska sparas in på så Bianca kan gå på så mycket massage, injektioner, botox, frisörbesök och Ibiza-besök som möjligt.

Väntar fortfarande på reportage om den stora entreprenören Bjank-fjant finaste i dagens industri. Kanske hon där kan i detalj få utveckla tampongen som glömdes bort i 9 dagar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in