Citat:

Ursprungligen postat av 
jongari

Någon som vet hur status är nere på akuten?

Status? Det är inget annorlunda än vad det brukar. Ett par muslimer som dubbelparkerat sina Mercedesar eller BMWar som de handlat med svarta pengar och som blockerar akutinfarten för alla andra. ett par muslimer so hetsar upp sig inne på akuten för att de inte får komma på tur snabbare och ett par andra som hetsar upp sig för attde inte får springa in på akuten och väntar på att väktarna ska rikta uppmärksamheten på något annat så att de kan springa in på akuten när dörrarna öppnas och väktarna inte hinner upp dem. 80% av tiden väktarnas tid går åt att stoppa muslimer som vill springa in på akuten fast de inte får vara där. Jag har hört att de umera är tre väktare.De var två innan.
Det springer också runt en hel del tjuvar som på området och på väntrummet. Jag har sett hur de stjäl alla från toapapper till andras tillhörigheter eller sjukhusets inventarier. Ställer du din cykel där finns det risk att den försvinner för det finns muslimer som åker runt och stjäl reservdelar eller en som jag stötte på, en vit som hade en enorm rygga där han hade verktyg och är ute efter ny cykel.