2018-09-02, 19:02
Medlem
Wild.Bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Wow, det verkar vara en kille i Manures blacklinje. Victor Nilsson Lindelöf passar förrsten perfekt in i Sola den går opp och ned. Vi får lära tunnelborna att sjunga hans namn med lite doda till.
What the fuck?

Spelade han bra idag? Ny partner - igen... de möter Watford (som inlett med 4 raka vinster) borta om 2 veckor. Mou har väl hittat ett nytt backpar tills dess.
Citera
2018-09-02, 19:08
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wild.Bill
What the fuck?

Spelade han bra idag? Ny partner - igen... de möter Watford (som inlett med 4 raka vinster) borta om 2 veckor. Mou har väl hittat ett nytt backpar tills dess.

Iak vara full, och har inte ens sett matchen. Det var bara en kommentar skapad av att han spelade och att Man U vann.

Ditt WTFande är väl kanske därför väl på sin plats. Jag vet inte.
Citera
2018-09-02, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wild.Bill
What the fuck?

Dom släppte in 0 mål men engelsk press hittar väl något dom kan klanka ner på. Var så säker.
Citera
2018-09-02, 20:19
Medlem
foool13s avatar
Det kanske är med Smalling som han får spela lite nu.. men Mou kan ju ändra sig nästa vecka så.
Citera
2018-09-02, 21:00
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Mycket tillfälligheter och små marginaler i fotboll. Tror erik niva var inne på det efter tottenham matchen. Hade hans misstag mot tottenham mynnat ut i mål så hade han varit körd. Nu kom han undan och får därför spela idag tror jag. Gör en stabil insats där united håller nollan. Helt plötsligt får han en andra chans att återupprätta sin united karriär. Får se om han tar den.
Citera
2018-09-02, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Hade hans misstag mot tottenham mynnat ut i mål så hade han varit körd. Nu kom han undan och får därför spela idag tror jag. Gör en stabil insats där united håller nollan. Helt plötsligt får han en andra chans att återupprätta sin united karriär. Får se om han tar den.

Mourinho är varken dum eller okunnig, han har sett Lindelöf både i Benfica och landslaget, så han vet att det är en bra spelare.. Här visar portugisen att han är en skicklig manager och "skyddar" Lindelöf när det blåser som mest, precis som "Svennis" efterlyste..

Med det sagt, så är det mycket möjligt att han inte startar mot Watford, det är en helt annan femma..

Vadå helt plötsligt får han en andra chans? Det är väl Mourinho som tar ut laget och inte supportrar eller journalister?
Citera
2018-09-02, 21:48
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Mycket tillfälligheter och små marginaler i fotboll. Tror erik niva var inne på det efter tottenham matchen. Hade hans misstag mot tottenham mynnat ut i mål så hade han varit körd. Nu kom han undan och får därför spela idag tror jag. Gör en stabil insats där united håller nollan. Helt plötsligt får han en andra chans att återupprätta sin united karriär. Får se om han tar den.
Nja, det tror jag inte på. Man fick ju se Mourinhos reaktion på Lindelöfs slarv - det var ganska tydligt vad han tyckte om det. Jag tror att Mourinho är betydligt mindre reaktionär än press och supportrar, han vet ungefär var han har sina spelare och vad han kan få ut av dem när laget spelar bra. Skulle spelares vara eller icke-vara i klubben hänga på så sköra trådar är det flera andra som skulle "vara körda" sedan länge.

Lindelöf hamnade snett från början och har sedan dess fått vara slagpåse för journalisterna. Jag tycker synd om honom för känslan är att många av hans misstag beror mycket på osäkerhet och dåligt självförtroende, och då är massiv kritik likt den under förra säsongen det sista han behöver.
Citera
2018-09-02, 22:16
Medlem
BarryHeros avatar
Kul att han fick 90 minuter idag, trodde det var bestämt att han skulle "offras" denna helg.
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Nja, det tror jag inte på. Man fick ju se Mourinhos reaktion på Lindelöfs slarv - det var ganska tydligt vad han tyckte om det. Jag tror att Mourinho är betydligt mindre reaktionär än press och supportrar, han vet ungefär var han har sina spelare och vad han kan få ut av dem när laget spelar bra. Skulle spelares vara eller icke-vara i klubben hänga på så sköra trådar är det flera andra som skulle "vara körda" sedan länge.

Lindelöf hamnade snett från början och har sedan dess fått vara slagpåse för journalisterna. Jag tycker synd om honom för känslan är att många av hans misstag beror mycket på osäkerhet och dåligt självförtroende, och då är massiv kritik likt den under förra säsongen det sista han behöver.
Du får nog läsa på vad ordet "reaktionär" betyder.
Citera
2018-09-03, 07:39
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Kul att han fick 90 minuter idag, trodde det var bestämt att han skulle "offras" denna helg.

Du får nog läsa på vad ordet "reaktionär" betyder.
Ja du har rätt, jag är korkad. Nåja, Mourinho drar knappast förhastade slutsatser av enskilda misstag som spelare står för, var väl den poängen jag försökte få fram. Visst kan spelare få stå vid sidan av ett tag efter förfärliga insatser (typ Bailly senast) men Mourinho ger inte upp på dem för det.

Hoppas att Victor får fortsatt speltid i kommande matcher. Går rätt bra tillsammans med Smalling och med större stöd av en djupt sittande mittfältare. Fast det blir säkert mer experimenterande från Mourinhos sida.
Citera
2018-09-04, 23:06
Medlem
Horbock.i.Fjugestas avatar
Citat:

Som sagt, små marginaler... nu tar Guardian ut Victor i den här veckans elva.
https://www.fotbollskanalen.se/headlines-tv/tv-lindelof-bland-de-basta---med-i-guardians-veckans-lag/
Citera
2018-09-05, 13:17
Bannlyst
Otroligt vilken diva han har blivit. Jag träffade honom när han spelade i Benfica utanför landslagets hotell, då var han utan tvekan den trevligaste i laget.. nu har han blivit den VÄRSTA divan. Han vägrar skriva autografer till fansen utanför hotellet, hörde från 3 pers igår att han nekat dom 3 gånger, alltid skyllt på något. Idag var det min tur, de skulle resa till österrike imorse. ALLA spelare i landslaget skrev autografer utom Lindelöf, som sa nä inte nu. Det är faktiskt 2 gången han nekar mig och har hört från MASSA autografjägare likadant. Är så otroligt besviken på honom. Hur kan man gå från världens trevligaste kille till värsta divan? Han har ju inte båda fötterna på jorden efter att han gick till United. Han nekade även min polare från umeå ett foto med honom.
Citera
2018-09-29, 15:05
Medlem
Herregud vilken j-vla pinsam insats från honom mot West Ham idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in