2018-08-28, 10:28
Medlem
BarryHeros avatar
Lindelöf med två svaga insatser på kort tid i gårdagens match (Man Utd - Spurs, 0-3):

https://streamable.com/lxfpn

Först frispelar han Tottenhams Dele Alli som blir helt fri med De Gea som gör en jätteinsats för att freda målet. Sedan markerar han Harry Kane som inte har några problem att hålla bort Lindelöf och får sedan helt öppet mål vilket han dock missar.
Citera
2018-08-28, 12:23
Medlem
LordLancasters avatar
Jamie Carragher: “I feel bad for Lindelof sometimes. He looks out of his depth and shouldn’t be playing at this level at all.”
Citera
2018-08-28, 14:00
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordLancaster
Jamie Carragher: “I feel bad for Lindelof sometimes. He looks out of his depth and shouldn’t be playing at this level at all.”

Han tyckte väl också så synd om Victor att han inte ens ville kritisera honom?

Annars så ser man Victor som den sämsta spelaren någonsin i Man U enligt forumet red cafe och som
den sämsta värvningen i PL i dess historia.Victor är inte en mittback och kommer aldrig att bli heller.
Han har väl ca 50talet matcher som MB i sig i sin karriär och i dom matcherna har han fått förlita sig på den andra mittbacken ska göra grovjobbet(typ Granqvist) då han själv inte har en susning hur man spelar MB(iaf inte på Världsnivå).

Han ses även som en "scam" där man undrar hur man kan lägga ut ca 400 miljoner för Victor och vem
som bär ansvaret för detta köp?

Personligen så tror jag att Man U kommer att använda sina DM som MB ifall det skulle behövas och att
Victor nu är såpass avslöjad att all spel vore otänkbart.Att försöka sälja honom och samtidigt få
betalt för han blir också svårt och England är ett avslutat kapitel.

Som någon nämnde så kan kanske Holland kan vara mer i hans nivå(kanske)?
Jag tycker uppriktigt synd om han då han är en sympatisk kille och hoppas han hittar rätt i sin
karriär.
Citera
2018-08-28, 14:05
Medlem
sunsidans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
Han tyckte väl också så synd om Victor att han inte ens ville kritisera honom?

Annars så ser man Victor som den sämsta spelaren någonsin i Man U enligt forumet red cafe och som
den sämsta värvningen i PL i dess historia.Victor är inte en mittback och kommer aldrig att bli heller.
Han har väl ca 50talet matcher som MB i sig i sin karriär och i dom matcherna har han fått förlita sig på den andra mittbacken ska göra grovjobbet(typ Granqvist) då han själv inte har en susning hur man spelar MB(iaf inte på Världsnivå).

Han ses även som en "scam" där man undrar hur man kan lägga ut ca 400 miljoner för Victor och vem
som bär ansvaret för detta köp?

Personligen så tror jag att Man U kommer att använda sina DM som MB ifall det skulle behövas och att
Victor nu är såpass avslöjad att all spel vore otänkbart.Att försöka sälja honom och samtidigt få
betalt för han blir också svårt och England är ett avslutat kapitel.

Som någon nämnde så kan kanske Holland kan vara mer i hans nivå(kanske)?
Jag tycker uppriktigt synd om han då han är en sympatisk kille och hoppas han hittar rätt i sin
karriär.

Inte att för glömma när det gäller Victor. Han var på fitthåret klar för Malmö FF men av någon anledning förlängde han med Benfica. Gled in på ett bananskal i A-laget och gjorde ett par bra matcher, fick fortsatt förtroende. 1 år senare var han klar för United för 400 miljoner kr.

Snacka om att bli hustlade och uruselt scoutat av United.
Citera
2018-08-28, 14:21
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunsidan
Inte att för glömma när det gäller Victor. Han var på fitthåret klar för Malmö FF men av någon anledning förlängde han med Benfica. Gled in på ett bananskal i A-laget och gjorde ett par bra matcher, fick fortsatt förtroende. 1 år senare var han klar för United för 400 miljoner kr.

Snacka om att bli hustlade och uruselt scoutat av United.
Ja Victor har glidit på en del bananskal igenom sin karriär och inget fel i det.
Jag undrar vem som under denna korta tid scoutade fram honom och fick styrelsen att punga ut dessa
pengar?Han värderades ju som en halv Ronaldo
Citera
2018-08-28, 18:28
Medlem
Aldrig sett en så oatletisk professionell spelare som Vickan. Skrattretande faktiskt.
Citera
2018-08-28, 19:49
Medlem
Vanstertrollets avatar
Som någon skrev i matchtråden igår. VNL hade passat mycket bättre i ett spelande lag som City där man sällan blir utsatt för några längre sekvenser av press i matcherna. Men jag tror ändå att han kan blomma ut i United under en annan tränare.
Citera
2018-08-28, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Jag ger upp - delvis.
Just nu så håller inte Lindelöf i United, inte med Mourinho iallafall. Vigge har alla möjligheter att bli en fantastisk mittback i framtiden men han måste sluta vara så stirrig och bli hårdare i kroppen.

Ingen fara. Jag vet att jag inte är ödmjuk nu men jag har nästan aldrig fel om en spelare när jag ser den.

Med det sagt håller jag med er om att PL passar dåligt för honom. Men jag tycker ändå inte hans så kallade styrkor är bra nog. Han ska tydligen vara jättebra med fötterna, men really, det är han ju inte. Han är absolut ingenting speciellt där. Grejen med Lindelöf är att han känns hyfsad på allt; hyfsad med fötterna, hyfsat rörlig, läser spelet hyfsat bra. Han har det inte i sig för en toppklubb. Som jag skrev tidigare kanske ett lag som Everton. I den klassen alltså. Jag tror han skulle få svårt att platsa i Everton i Premier League.
Citera
2018-08-29, 22:27
Medlem
Wild.Bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Precis som i VM, eller? Vem fanken bryr sig om ett par matcher i serielunken, jämfört med ett VM-slutspel (eller VM-playoff mot Italien)..
Vem fan bryr sig om VM?

B-turnering i kvalitet. Han håller inte i PL och framförallt inte i ett topplag där han ska ha ett alldeles för stort ansvar.
Citera
2018-08-30, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wild.Bill
Vem fan bryr sig om VM?

Det är den absolut största turneringen inom fotbollen och man representerar sitt land, istället för något klubblag där ändå alla strävar efter att hamna i Real Madrid eller Barcelona till slut, lite hårddraget.. Pengarna och business styr, medan landslagsfotbollen handlar om ära, något som fortfarande finns kvar och känns äkta i en mer och mer kommersiell fotbollsvärld..

Du får förstås ha din åsikt, för min egen del är att spela för sitt land i ett mästerskap det största och på en helt annan nivå..

Bara fotbollsnördarna bryr sig om serielunken ute i Europa, medan hela länder stannar och även "icke-nördarna" (vilket är den större delen av befolkningen) hänger med vid mästerskapen och följer sitt land..

Vilken svensk landslagsspelare vill hellre spela för ett annat landslag? Jämför det med om vilken PL-spelare som helst skulle få frågan om de hellre hade spelat för något annat klubblag..

Då inser man att det mest är business på klubblagsnivå och mycket "fjäsk" för fansen, som i mångt och mycket låter sig luras.. Sedan finns det några få undantag (vilket jag uppskattar), spelare som växt upp i hemstaden, går igenom ungdomsleden och lyckas mot alla odds slå sig in i klubbens A-lag, som t.ex. Iker Casillas, Steven Gerrard & Harry Kane.. Sådant saknar man lite, förr var det mer grabbarna från staden/området och så kryddat med några nyförvärv, nu är det precis tvärtom.. Man kryddar i bästa fall med någon från staden/området, sedan är resten bara värvningar utifrån..
Senast redigerad av sportnorden12345 2018-08-30 kl. 14:08.
Citera
2018-08-30, 19:07
Medlem
Han borde byta klubb för att få regelbunden speltid. Jag tror inte att en ny tränare i united(för det är ju bara en tidsfråga) gör någon större skillnad för Viktor. Någon klubb i Tyskland strax under Bayern och Dortmund kanske?🤔
Citera
2018-09-02, 18:50
Medlem
goseigens avatar
Wow, det verkar vara en kille i Manures blacklinje. Victor Nilsson Lindelöf passar förrsten perfekt in i Sola den går opp och ned. Vi får lära tunnelborna att sjunga hans namn med lite doda till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in