2018-09-30, 01:04
Medlem
junazs avatar
Självmål idag, hur såg han ut överlag i matchen?

Synd när han verkade ha etablerat sig i startelvan. Kommer Mourinho fimpa honom (igen) nu?
Citera
2018-09-30, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Självmål idag, hur såg han ut överlag i matchen?

Synd när han verkade ha etablerat sig i startelvan. Kommer Mourinho fimpa honom (igen) nu?

Självmål och självmål, bollen touchade honom och ändrade riktning så den gick imål
Citera
2018-09-30, 15:23
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Självmål och självmål, bollen touchade honom och ändrade riktning så den gick imål

Vill man spä på myten om vilken sopa VNL är så skriver man självmål - gärna i stora rubriker.

För övrigt tycks det vara väldigt olika mellan länder om vad som betecknas som självmål.
Citera
2018-09-30, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Vill man spä på myten om vilken sopa VNL är så skriver man självmål - gärna i stora rubriker.

För övrigt tycks det vara väldigt olika mellan länder om vad som betecknas som självmål.

Nej han är ingen sopa, men han är heller inte någon världsback. Han är en modern Gary Sundgren, svensk mellanmjölk. Man United är en nivå för hög för honom, han hade passat bättre in i ett Everton eller West Ham, det är den nivån han är på.
Citera
2018-10-11, 02:19
Avslutad
Töntvarning!

Jag såg en videosnutt där VNL gick i spelartunneln och såg tuff och oberörd ut. Han tror verkligen han är nåt nu för att United värvat honom. Trots att han spelar som en påse skit.

Osäker kille som måste börja behandla folk illa när han kommit upp sig, för att kompensera osäkerheten och dölja vetskapen att han blåste hela fotbollsvärlden när han lurade på United sitt fotbollsspelande.

Äcklig person. Perfekt i ett PK-landslag alltså.
Citera
2018-10-11, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Töntvarning!

Jag såg en videosnutt där VNL gick i spelartunneln och såg tuff och oberörd ut. Han tror verkligen han är nåt nu för att United värvat honom. Trots att han spelar som en påse skit.

Osäker kille som måste börja behandla folk illa när han kommit upp sig, för att kompensera osäkerheten och dölja vetskapen att han blåste hela fotbollsvärlden när han lurade på United sitt fotbollsspelande.

Who hurt you, sweetie?
Citera
2018-10-11, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Töntvarning!

Du verkar vara en riktig hedersknyffel..

Vem har han behandlat illa? Baserar du allt på en videosnutt, eller?

Hur blåste han hela fotbollsvärlden? Extremt skickligt att skapa en illusion som gör att United värvar honom, den egenskapen skulle nog fler vilja haft..
Citera
2018-10-11, 15:58
Medlem
LordLancasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Vem har han behandlat illa? Baserar du allt på en videosnutt, eller?

Finns gott om exempel i tråden:

Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Otroligt vilken diva han har blivit. Jag träffade honom när han spelade i Benfica utanför landslagets hotell, då var han utan tvekan den trevligaste i laget.. nu har han blivit den VÄRSTA divan. Han vägrar skriva autografer till fansen utanför hotellet, hörde från 3 pers igår att han nekat dom 3 gånger, alltid skyllt på något. Idag var det min tur, de skulle resa till österrike imorse. ALLA spelare i landslaget skrev autografer utom Lindelöf, som sa nä inte nu. Det är faktiskt 2 gången han nekar mig och har hört från MASSA autografjägare likadant. Är så otroligt besviken på honom. Hur kan man gå från världens trevligaste kille till värsta divan? Han har ju inte båda fötterna på jorden efter att han gick till United. Han nekade även min polare från umeå ett foto med honom.
Citera
2018-10-11, 16:16
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordLancaster
Finns gott om exempel i tråden:

Herregud.. vilken vuxen människa vill ha Lindelöfs (eller någon annans för den delen) autograf...? Skitnödigt inlägg alltså.
Citera
2018-10-11, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
En modern och spelande mittback som VNL ska inte spela i ett lag som coachas av Mourinho är allt jag har att säga.
Det börjar lukta floppvärvning av Mourinho, tyvärr.

Fick ändå upp hoppet under VM i somras att killen kanske hade en tuff acklimatisering i Manchester, snarare än att han är totalt vilsen i ett riskminimerande lag.

Men den här säsongen har sett likadan ut i princip. Han hänger inte riktigt med i den rollen, att hålla motståndarna utanför straffområdet och alltid vara sekunden före.

Var spelar Victor nästa säsong tro? För visst blir det en hel del bänknötande nu framöver...
Citera
2018-10-11, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Herregud.. vilken vuxen människa vill ha Lindelöfs (eller någon annans för den delen) autograf...? Skitnödigt inlägg alltså.
Eller hur.

Lagom mycket perspektiv man saknar om man dömmer någon som person på något så litet och meningslöst samt känner sig så berättigad.

Han är inte skyldig dom ett skit. Behöver inte skriva autografer om han inte vill.
Citera
2018-10-13, 08:50
Medlem
Ovcharkas avatar
Ryssland nästa, skulle jag gissa. De har pengarna, samt vanvettet att värva en spretig, ojämn mittback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in