Citat:
Nej, inte likt Bitcoin. Du tror det, för du fattar inget om vad du skriver. Du tror konceptet ledger har något med Bitcoin att göra, för du hade inte hört ordet innan. Att "transaktioner är transparanra för alla" har skit och inget att göra med Bitcoin.
Jösses, jag vet så mycket mer om detta än du gör att jag till och med har stenkoll på vilket sätt och varför du missförstår saker, ändå är det locket på till dina hjärnceller.
Jösses, jag vet så mycket mer om detta än du gör att jag till och med har stenkoll på vilket sätt och varför du missförstår saker, ändå är det locket på till dina hjärnceller.
Jag jobbar som ekonom och har tidigare jobbat som revisor. Tro mig jag vet vad en huvudbok är för något. (Och jag jobbade även med det innan bitcoin existerade)
När jag säger en ledger likt bitcoin är inte samma som jag säger "som" bitcoin. Men om du nu inte håller med om att USA utvecklar en digital centralbanksvaluta med en transparent huvudbok (ledger) så argumentera varför det inte är så istället.
Citat:
Ta fram en källa på att E-krona finns.
Citat:
Återigen din dumma gås. Källa på att E-krona finns. Du vet verkligen inte vad du pratar om.