Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2017-06-24, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vittne-x
att lokalpressen har total tystnad är däremot av intresse, nu har det gått så lång tid så vi kan utesluta alla former av schabbel på redaktionen.

Om självmord inte ännu har uteslutits kan det förklara tystnaden.
Citera
2017-06-25, 20:40
Medlem
nyduschad.tjejs avatar
Namn på kvinnan som dog samt bilisten? Ögonvittnen?
Citera
2017-06-25, 20:43
Medlem
nyduschad.tjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragata
Om självmord inte ännu har uteslutits kan det förklara tystnaden.

För låg hastighet på bilarna (om de följer reglerna) just där. Det finns dock gott om tung trafik och broar att nyttja vid självmord alldeles i närheten. Tror vi kan utesluta självmord.
Citera
2017-06-27, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vittne-x
Dina "uppgifter" stämmer inte alls.

Bilen kom från Lilla Essingen och inledde en vänstersväng..
Bilen ska enl flera aldrig ha träffat kvinnan, men framfördes på ett uselt sett så att kvinnan hoppade bakåt för att inte bli påkörd och då föll mycket illa. Och förarens kön verkar heller inte stämma så vi lugnar oss nu till polisens utredning blir officiell. Vad Swedbank gjorde är av sekunda intresse, att lokalpressen har total tystnad är däremot av intresse, nu har det gått så lång tid så vi kan utesluta alla former av schabbel på redaktionen.

Det verkar som om polisen får svårt att exakt utreda hur det har gått. Mina uppgifter är hämtade från tre vittnen. enligt dem så kom bussen kom från Lilla Essingen och inledde en vänstersväng men stannade för kvinnan. Då kommer den lilla vita bilen från Essingeleden och gasar på för att komma förbi bussen. Busschauffören som hade utbildning i första hjälpen hoppar ut ur bussen för att hjälpa till men ser att kvinnan snabbt skiftar färg. Bilens framruta var krossad av huvudet som det hade träffat.

Jag jag var inte på plats. Så dessa uppgifter är ingen sanning men trovärdiga.
Citera
2017-06-29, 09:53
Medlem
vittne-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slotit
Det verkar som om polisen får svårt att exakt utreda hur det har gått. Mina uppgifter är hämtade från tre vittnen. enligt dem så kom bussen kom från Lilla Essingen och inledde en vänstersväng men stannade för kvinnan. Då kommer den lilla vita bilen från Essingeleden och gasar på för att komma förbi bussen. Busschauffören som hade utbildning i första hjälpen hoppar ut ur bussen för att hjälpa till men ser att kvinnan snabbt skiftar färg. Bilens framruta var krossad av huvudet som det hade träffat.

Du skriver att bussen stannade för kvinnan, då är det omöjligt för en bil från E4:a avfarten att passera eftersom dragspelsbussen då blockerar hela korsningen i fråga:
https://s17.postimg.org/es85ts4v3/l_gnversionen.png
Alla blå buss 1 mot Essingetorget som stannar för fotgängare ställer sig så att de blockerar hela korsningen, det var tanken från Trafikkontoret och det är därför som refugen går ut i korsningen, annars skulle bussen fastna i den trånga 90-svängen. Du var väldigt pigg på att framhäva att det var en utlänning, känns mer som du inte har en susning om Essingen och dina vittnen verkar lika frånvarande av verklig fakta om olycksplatsen. Din version kan alltså avföras som en ren och skär lögn.
Citera
2017-07-07, 01:41
Medlem
nyduschad.tjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slotit

Låter konstigt att bussen stannat för kvinnan där. Det kan inte stämma.

Bilens framruta var inte krossad. Jag såg med egna ögon att den var hel. Däremot som jag inte hur förarsidan av bilen såg ut. Den kan ha haft skador där.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in