Citat:
Ursprungligen postat av
Kennethkvarting
Vänta nu här, hade hon nationella värderingar?
Det lät ju som att hon var nån slags Queer-feminist!?!?
Ajdå, föll de efterblivna stereotyperna i småbitar?
Människor är mer komplexa än en enda jävla titel.
Citat:
Ursprungligen postat av
eight8t8
Annas katter har avlivats. Det skriver en anhörig (mostern?) på fejjan.
Citat:
Ursprungligen postat av
vindsus86
Sorgligt. Varför? Var de skadade?
Edit: läste mosterns inlägg nu. Jag tror inte på liv efter döden så... jag önskar att de hade fått en chans att leva vidare. Men jag lider med familjen och de tog nog det beslut som de trodde var det bästa.
Känns helt efterblivet att skriva men jag hoppas i.s.f. verkligen att det var för att de redan låg risigare till för att någon hade behandlat dem illa också.
Annars är det bara så jävla efterblivet. Stackars kissar. Så fina. Jag kan ta hand om kisse. Panikbeslut? Gå tillsammans? Eller hade något hänt dem? Tanken skulle vara att följa varandra i livet efter detta? Även det efterblivet. Vilket bajs. Jag undrade också hur det var med kissarna när jag såg bilderna på dem :/
Citat:
Ursprungligen postat av
eight8t8
Nej, såhär skrev hon:
"För er som visat oro gällande katterna.
Idag fick katterna somna in tillsammans med Anna. Jag, Johanna och Emil var med dom hela vägen in i det sista. Efter den trauma och stress som dessa 2 fick uppleva, var det ett sjävklart men fruktansvärt tungt beslut. De somnade in tillsammans i harmoni, trots allt. Och låg formade likt ett hjärta intill varandra, de visste vart dom skulle. Ghandi och Shiva har sedan dag 1 varit hennes räddning och mening, och vi vet att Anna inte klarar sig utan dom, oavsett. Och inte dom utan henne heller. Vi alla i familjen tackar för allt visat stöd, engagemang och all omtanke. Vi tar en minut i taget. Vi vill på något sätt visa vår tacksamhet. Men också förmedla att alla ni där ute inte är ensamma i allt detta. Men det är svårt att greppa allting och det kommer ta tid."
Mycket stök kanske. Vad vet jag. Men det ger ju med sig. Men jag vet ju inte alls vad som har försiggått i lägenheten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Den.smarta
Jaha, ja då blir det ännu märkligare när han skriver 'Saknar dig finaste Anna fina älskling' till en bild där de två kysser varandra.
Är väl inget konstigt, hade jag också kunnat skriva om någon jag hade haft en relation med sålänge man nu inte verkligen avskydde varandra sen.
Man kan ju gå isär av olika anledningar.