2017-06-04, 23:30
Medlem
Lavettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ah666
Jag tror det var förra eller förrförra veckan som Anna gjorde en statusuppdatering om att hon hade lämnat honom pga att han behandlade henne illa. Inget på hennes instagram om detta vad jag ser och orkar inte gå in på hennes fb just nu för att kolla exakt datum det tog slut då jag känner att det blir lite för mycket att se.

Okej. Det är inte offentligt på hennes Facebook. Jag kan inte se det i alla fall. Bara det sista inlägget från 27e maj där hon skriver att hon haft första bra dagen på ett tag. Så en jobbig period hade hon uppenbarligen haft i alla fall.
Citera
2017-06-04, 23:32
Medlem
[quote=Lavetten|60911677]På Facebook står det att de blev ett par 16e maj. Det var för två veckor sedan. Har det tagit slut så snabbt efter det menar du? Ser inte att statusen för deras förhållande ändrats efter det.[/QUO hon gick ut med det på sitt nu nedstängda konto.
Citera
2017-06-04, 23:32
Medlem
0x539s avatar
Kvinna lämnar man på grund av dåligt behandlad i nära relation. Kvinna påträffas död. Polisen inleder förundersökning om mord alt dråp.

Lågoddsare.
Citera
2017-06-05, 00:02
Medlem
Ha4kioskvaltareJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Men man lägger väl inte ut en kyssbild om man gjort slut?!

Medhåll, det verkar ju lite märkligt. Tänkte inte på detaljer.
Citera
2017-06-05, 00:46
Medlem
annanmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Vänta nu här, hade hon nationella värderingar?

Det lät ju som att hon var nån slags Queer-feminist!?!?
Ajdå, föll de efterblivna stereotyperna i småbitar?
Människor är mer komplexa än en enda jävla titel.
Citat:
Ursprungligen postat av eight8t8
Annas katter har avlivats. Det skriver en anhörig (mostern?) på fejjan.
Citat:
Ursprungligen postat av vindsus86
Sorgligt. Varför? Var de skadade?

Edit: läste mosterns inlägg nu. Jag tror inte på liv efter döden så... jag önskar att de hade fått en chans att leva vidare. Men jag lider med familjen och de tog nog det beslut som de trodde var det bästa.
Känns helt efterblivet att skriva men jag hoppas i.s.f. verkligen att det var för att de redan låg risigare till för att någon hade behandlat dem illa också.
Annars är det bara så jävla efterblivet. Stackars kissar. Så fina. Jag kan ta hand om kisse. Panikbeslut? Gå tillsammans? Eller hade något hänt dem? Tanken skulle vara att följa varandra i livet efter detta? Även det efterblivet. Vilket bajs. Jag undrade också hur det var med kissarna när jag såg bilderna på dem :/
Citat:
Ursprungligen postat av eight8t8
Nej, såhär skrev hon:
"För er som visat oro gällande katterna.

Idag fick katterna somna in tillsammans med Anna. Jag, Johanna och Emil var med dom hela vägen in i det sista. Efter den trauma och stress som dessa 2 fick uppleva, var det ett sjävklart men fruktansvärt tungt beslut. De somnade in tillsammans i harmoni, trots allt. Och låg formade likt ett hjärta intill varandra, de visste vart dom skulle. Ghandi och Shiva har sedan dag 1 varit hennes räddning och mening, och vi vet att Anna inte klarar sig utan dom, oavsett. Och inte dom utan henne heller. Vi alla i familjen tackar för allt visat stöd, engagemang och all omtanke. Vi tar en minut i taget. Vi vill på något sätt visa vår tacksamhet. Men också förmedla att alla ni där ute inte är ensamma i allt detta. Men det är svårt att greppa allting och det kommer ta tid."
Mycket stök kanske. Vad vet jag. Men det ger ju med sig. Men jag vet ju inte alls vad som har försiggått i lägenheten.
Citat:
Jaha, ja då blir det ännu märkligare när han skriver 'Saknar dig finaste Anna fina älskling' till en bild där de två kysser varandra.
Är väl inget konstigt, hade jag också kunnat skriva om någon jag hade haft en relation med sålänge man nu inte verkligen avskydde varandra sen.
Man kan ju gå isär av olika anledningar.
Senast redigerad av annanmedlem 2017-06-05 kl. 00:58.
Citera
2017-06-05, 01:06
Medlem
Troligtvis inte L*nus då BOs syster kommenterar ett inlägg han gjort på FB nyss med ett hjärta...
Citera
2017-06-05, 01:16
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Denna L*nus kan ni släppa redan nu.

Han är knappast GM.

Är betydligt troligare att hon har träffat en ny som helt enkelt var en psykopat.
Citera
2017-06-05, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annanmedlem

Känns helt efterblivet att skriva men jag hoppas i.s.f. verkligen att det var för att de redan låg risigare till för att någon hade behandlat dem illa också.
Annars är det bara så jävla efterblivet. Stackars kissar. Så fina. Jag kan ta hand om kisse. Panikbeslut? Gå tillsammans? Eller hade något hänt dem? Tanken skulle vara att följa varandra i livet efter detta? Även det efterblivet. Vilket bajs. Jag undrade också hur det var med kissarna när jag såg bilderna på dem :/Mycket stök kanske. Vad vet jag. Men det ger ju med sig. Men jag vet ju inte alls vad som har försiggått i lägenheten.Är väl inget konstigt, hade jag också kunnat skriva om någon jag hade haft en relation med sålänge man nu inte verkligen avskydde varandra sen.
Man kan ju gå isär av olika anledningar.

Kanske bör tillägga att han hade skrivit det i samband med ett foto på de två när de kysstes, så jo det är märkligt om det är slut emellan dem. Dessutom har det kommit fram i tråden att han inte behandlade henne bra under deras tidigare relation.
Citera
2017-06-05, 05:53
Medlem
annanmedlems avatar
Citat:
Kanske bör tillägga att han hade skrivit det i samband med ett foto på de två när de kysstes, så jo det är märkligt om det är slut emellan dem. Dessutom har det kommit fram i tråden att han inte behandlade henne bra under deras tidigare relation.
Ja, det har jag ju egentligen läst men tänkte inte på det.
Hur som helst kan ju han ha gillat henne ändå även om han kanske inte var den fullkomliga och schysstaste killen. Efter att ha varit tillsammans två veckor? Whatever. Hur andra agerar sålänge det inte drabbar andra känns det inte som att det angår mig / är mitt bekymmer. Det är ju inte som att alla anser att jag agerar perfekt jämt heller, fast jag såklart gör det.
Citera
2017-06-05, 06:53
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annanmedlem

Men ditt jävla svett!

Någon kom med ett påstående i tråden och jag ställde en kompletterande fråga.
Citera
2017-06-05, 07:37
Medlem
Mack-Bolans avatar
För mig finns det en hel del som känns lite suspekt.
BO och Exet blev ett par så sent som i mitten på maj, mindre än 2 veckor senare var de inte längre något par.
Exets FB-uppdateringar är suspekta bl.a. med tanke på att BO enligt uppgifter angivit på sin FB att de gjort slut då Exet behandlat henne illa.
Både BO och Exet verkar ha trasslig bakgrund med droger involverat osv.
BO hade varit frånkopplad från FB i ett dygn innan hon hittades död, vilket betyder att GM kan ha haft ett dygn på sig att dölja eventuella spår.

Nåväl tids nog får vi veta vem GM är.
Citera
2017-06-05, 08:07
Medlem
Min teori är att An*a dumpade Li*us efter att han inte behandlade henne väl. An*a skriver efter det ett inlägg på sin fb om varför dom gjort slut. Li*us hör av sig till BO efter ett tag och dom blir sams igen och kanske börjar dejta igen eller bara träffad för att prata. Därav att An*a tar bort inlägget hon skrivit om honom på fb. Han är fortfarande sur över vad hon skrivit om honom och kan inte kontrollera sin ilska vilket leder till dråp.

Eller låter det för osannolikt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in