2017-06-04, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nrebellion
Varför kändes det inte autentiskt?
Mycket går förlorat på Facebook när en skriver statusuppdateringar. Många skriver långrandigt och ordrikt och ibland anser jag att sådant kan te sig än mindre autentiskt, andra fattar sig kort. Vi reagerar så olika vid trauman. Men du, det återstår förhoppningsvis att se...vem den skyldige är menar jag.

Visst är det så, men att göra statusuppdateringar så nära inpå i sociala medier efter det inträffade..Det borde väl ändå vara det sista man skulle tänka på när ens flickvän dött?

Tänker att han vill få det att verka som om de hade det bra tillsammans och som att han vill visa utåt hur ledsen han är.
Citera
2017-06-04, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Är ett ex till och med. Hon gjorde slut med honom för kort tid sen. Så jag tycker det känns ännu mer konstigt därför.

Jaha, ja då blir det ännu märkligare när han skriver 'Saknar dig finaste Anna fina älskling' till en bild där de två kysser varandra.
Citera
2017-06-04, 22:36
Medlem
Ha4kioskvaltareJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Jaha, ja då blir det ännu märkligare när han skriver 'Saknar dig finaste Anna fina älskling' till en bild där de två kysser varandra.

Man behöver ju inte direkt förakta och hysa dåliga känslor om någon bara för att ett förhållande upphört.
Citera
2017-06-04, 22:41
Medlem
crippledmfs avatar
Kan någon printa och lägga ut bilder på exets statusuppdatering? Eller är det någon som vill länka till hans profil?
Citera
2017-06-04, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vindsus86
Alla sörjer på olika sätt. Bara för att det inte är hur du tror att du skulle ha reagerat så betyder det inte att det är inautentiskt.

Sant, många WT-människor brukar ha ett uppdämt behov av att skriva ut sin sorg på sociala medier i ett desperat försök att få uppmärksamhet. Kan ju vara så i det här fallet.
Citera
2017-06-04, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ha4kioskvaltareJ
Man behöver ju inte direkt förakta och hysa dåliga känslor om någon bara för att ett förhållande upphört.

Men man lägger väl inte ut en kyssbild om man gjort slut?!
Citera
2017-06-04, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Men man lägger väl inte ut en kyssbild om man gjort slut?!

Nej. Hon har gått ut med att han har behandlat henne illa. Därför valde hon att göra slut
Citera
2017-06-04, 22:59
Medlem
Lavettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Nej. Hon har gått ut med att han har behandlat henne illa. Därför valde hon att göra slut

På Facebook står det att de blev ett par 16e maj. Det var för två veckor sedan. Har det tagit slut så snabbt efter det menar du? Ser inte att statusen för deras förhållande ändrats efter det.
Citera
2017-06-04, 23:06
Medlem
0x539s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vindsus86
Har han konspirerat tillsammans med hennes vänner som skrivit här i tråden då, kort efter att de fått veta att hon är död? Eller är det bara om expojkvännen sörjer på nätet som det är suspekt?

Jag tycker bara en snabb online-reaktion kan vara en detalj att räkna med i en större bild, I sig självt betyder det ingenting. Vi får väl se vad polisen kommer fram till när bevis finns.
Citera
2017-06-04, 23:09
Medlem
Länk till Ex-pojkvännens FB?
Citera
2017-06-04, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavetten
På Facebook står det att de blev ett par 16e maj. Det var för två veckor sedan. Har det tagit slut så snabbt efter det menar du? Ser inte att statusen för deras förhållande ändrats efter det.

Jag tror det var förra eller förrförra veckan som Anna gjorde en statusuppdatering om att hon hade lämnat honom pga att han behandlade henne illa. Inget på hennes instagram om detta vad jag ser och orkar inte gå in på hennes fb just nu för att kolla exakt datum det tog slut då jag känner att det blir lite för mycket att se.
Citera
2017-06-04, 23:22
Medlem
Lavettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdHominem
Länk till Ex-pojkvännens FB?

Inte för att vara otrevlig men längst upp, lite till höger, på detta forum finns en sökruta.

1. Tryck på förstoringsglaset.
2. Tryck på pil nedåt och välj 'Detta ämne'.
3. Skriv "facebook".
4. Tryck på förstoringsglaset igen.

Du kommer då att få upp alla inlägg i tråden som innehåller ordet 'facebook'. Det är inte allt för många så det går ganska lätt att hitta det man söker. Dessutom slipper man klottra ned tråden med onödiga inlägg.

Idag är jag på gott humör så här har du inlägget där hans Facebook-länk finns:
(FB) Ung kvinna hittad död i Karlstad. Polisen misstänker mord.

För övrigt hittar jag inget dokumenterat att han faktiskt var ett ex. Enligt hans profil var de fortfarande ett par. Något hon möjligtvis ville ändra på. Kanske samma dag hon togs av daga. Det väcker ju sannerligen spekulationer till liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in