Citat:
Ursprungligen postat av
Flickpojken
Funderar på att börja sälja och skulle uppskatta lite råd från er som pundar va man ska tänka på också vidare.
Jag har en viss erfarenhet av att sälja droger på gymnasiet sålde jag och en polare gräs till halva skolan och hade alltid gräs paketerat i plast påsar A, 2-4-6 g i skåpen. Då gick vi "all in" för jag säker på att vi skulle åka fast innan vi gått ut tvåan ändå. Så de va lika bra att sälja så mycket som möjligt och ackumulera kapital innan de smällde. Märkligt nog så hände ingenting trots att alla visste vad vi gjorde.
Nu funderar jag på att börja igen eftersom jag saknar pengarna men inte med samma klientel så klart. Och inte med samma drog ärligt talat är de krångligt som fan med gräs, man måste paketera de tar mycket plats, de luktar om man inte förvara de rätt. Och ska man va nästan sist i kedjan inte har massiv en massive kundkrets så är de omöjligt att tjäna några pengar. Kunderna är opålitliga också så de svårt att veta innan hur mycket man kommer behöva ha tillgängligt vid ett givet tillfälle.
Nu råkar de va så att vi känner en gubbe i 40 åldern som säljer knark riktigt excentrisk typ kan jag säga och ganska underhållande! Han gillar att hänga med oss unga tror jag så han bjuder på saker osv. Nu har jag pratat med honom och han verkar kunna förse mej med några av dom mer namnkunniga benzodizepinerna. Jag har bra minne vet att han nämnde bland annat dessa (kan återkomma med en komplett lista):
Valium, Sobril, Xanax, Xanor, Mogadon, Rohypnol Ketazolam Lorazepam Diazepam stesolid.
Vad som är ännu bättre är den konstanta tillgängligheten som innebär att vi inte kommer behöva ett lager samt de goda priset även på mindre kvantiteter. Risken förutsatt att man sköter kontakten med kunderna på ett smidigt sätt och undviker span är alltså på sin höjd innehav.
Vad jag ska göra är att skaffa ett lite klientel som kan ta kontakt med mej och sen skickar jag någon annan pundare att lämna droger mot ersättning.
Va jag undrar är var ni placerar er prismässigt på de droger jag nämner vilka preferenser ni har? Samt rent allmänt vad man ska tänka på.
Du bör nog läsa på lite mera om det du ska sälja, Xanax och Xanor är samma sak, samma med Valium, Diazepam och Stesolid.
Sen kan du nog räkna med att klientellet för flödder ser helt annorlunda ut än folk som handlar gräs, det handlar rätt ofta om rätt trasiga eller mentalt sjuka människor som självmedicinerar.