2017-06-03, 07:50
Medlem
WordWarriors avatar
Killar och riktiga män tänder ju sexuellt på fysisk skönhet och ungdom hos kvinnor. Hur känner ni unga och snygga tjejer angående att dessa egenskaper är tidsbegränsade och tar slut en dag? Oavsett hur mycket tid och kraft ni lägger på ert utseende så är det ju en investering som bara kan falla i värde.

Topic: hur känns och upplevs detta att er fysiska förmåga att attrahera män sexuellt faller över tid?
Senast redigerad av WordWarrior 2017-06-03 kl. 07:58.
Citera
2017-06-03, 08:04
Medlem
De ljuger för sig själva och säger att det inte stämmer. Lever i en stor lögn, gör sin "karriär" utan att skaffa barn och lever i en stor lögn. Blir bittra, batikhäxor med 20 katter, intresserar sig av östasiatisk filosofi, te och meditation. Anledningen till att de är gamla och fula är ju pga något utomstående hot, typ patriarkat vilket gör att vänsterpolitiken blir attraktiv, gör att felet att de har ridit kukkarusellen inte är deras fel utan någon annans. Slippa ta eget ansvar är något svenskar älskar, speglar sig även i politiken, ingen är någonsin ansvarig för någonting.

Kort sagt: De tänker inte på det, de är alldeles för upptagna med att rida främmande kuk och bli berusade på billigt lådvin.
Citera
2017-06-03, 08:07
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomburkennz
De ljuger för sig själva och säger att det inte stämmer. Lever i en stor lögn, gör sin "karriär" utan att skaffa barn och lever i en stor lögn. Blir bittra, batikhäxor med 20 katter, intresserar sig av östasiatisk filosofi, te och meditation. Anledningen till att de är gamla och fula är ju pga något utomstående hot, typ patriarkat vilket gör att vänsterpolitiken blir attraktiv, gör att felet att de har ridit kukkarusellen inte är deras fel utan någon annans. Slippa ta eget ansvar är något svenskar älskar, speglar sig även i politiken, ingen är någonsin ansvarig för någonting.

Kort sagt: De tänker inte på det, de är alldeles för upptagna med att rida främmande kuk och bli berusade på billigt lådvin.

Hehe! intressant inlägg, men det vore kul att höra vad de själva tycker. Men jag antar att det är som du säger, att förnekelse är en stor del...

Låt höra flickor...
Citera
2017-06-03, 08:15
Medlem
Det rör mig inte i ryggen för fem öre; jag lever för min egen skull, inte för att vara ögongodis åt det motsatta könet. Nej jag är ingen jävla feminist bara för att jag säger det, och nej jag är inte smällfet och ser ut som en ladugårdsdörr.
Ställer väl samma fråga tillbaka, hur känns det att unga snygga tjejer en vacker dag kommer att rynka på näsan och springa åt andra hållet då även ni passerat bäst före-datum?

Nä, tänkte väl det, kan inte vara speciellt många som oroar sig över detta.
Citera
2017-06-03, 08:20
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantgubbe
Det rör mig inte i ryggen för fem öre; jag lever för min egen skull, inte för att vara ögongodis åt det motsatta könet. Nej jag är ingen jävla feminist bara för att jag säger det, och nej jag är inte smällfet och ser ut som en ladugårdsdörr.
Ställer väl samma fråga tillbaka, hur känns det att unga snygga tjejer en vacker dag kommer att rynka på näsan och springa åt andra hållet då även ni passerat bäst före-datum?

Nä, tänkte väl det, kan inte vara speciellt många som oroar sig över detta.

Tack för ditt raka svar. Nej, det kommer inga anklagelser från min sida, jag är bara nyfiken på hur det upplevs.

Män bedöms ju inte lika hårt utifrån sitt utseende eller sin ålder, utan från sin sociala status.

Tack så mycket för ditt inlägg!
Citera
2017-06-03, 08:26
Medlem
SkepticalHippos avatar
Jag tänker att jag känner rätt få äldre kvinnor som är ensamma så uppenbarligen finns det män som antingen tänder på eller står ut med dem.

Skulle jag bli ensam då jag blivit lite äldre så vore det inte heller hela världen. Ensamhet är ganska skönt, då skulle jag äntligen ha tid att ägna mig åt mig själv. Men det är väl för mycket att hoppas på.
Citera
2017-06-03, 08:28
Medlem
sebastian66s avatar
Vänd på frågan med
Hur fasen ska kvinnor kunna stå ut med oss orakade skäggiga hängiga magar.
Det finns liksom inte så många män som är attraktiva efter dom är 45.
Kvinnor är faktiskt mer måna om deras utseende och välmående.
Män är inte lika beroende av att visa sig propra och snygga ärligt talat.
Kan inte se många män som tillbringar minst 30 minuter på toan med alla bestyr
man ska göra.
Många kvinnor tar tid på sig.
Citera
2017-06-03, 08:33
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Vänd på frågan med
Hur fasen ska kvinnor kunna stå ut med oss orakade skäggiga hängiga magar.
Det finns liksom inte så många män som är attraktiva efter dom är 45.
Kvinnor är faktiskt mer måna om deras utseende och välmående.
Män är inte lika beroende av att visa sig propra och snygga ärligt talat.
Kan inte se många män som tillbringar minst 30 minuter på toan med alla bestyr
man ska göra.
Många kvinnor tar tid på sig.

Frågan är: skulle Donald Trump någonsin behöva vara utan unga vackra kvinnor. Han är 70 år...
Citera
2017-06-03, 08:35
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Jag tänker att jag känner rätt få äldre kvinnor som är ensamma så uppenbarligen finns det män som antingen tänder på eller står ut med dem.

Skulle jag bli ensam då jag blivit lite äldre så vore det inte heller hela världen. Ensamhet är ganska skönt, då skulle jag äntligen ha tid att ägna mig åt mig själv. Men det är väl för mycket att hoppas på.

Män dör tidigare än kvinnor i genomsnitt, så på ålderns höst är det männens marknad. At last....
Citera
2017-06-03, 08:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Topic: hur känns och upplevs detta att er fysiska förmåga att attrahera män sexuellt faller över tid?

Dagens generation lär inte behöva oroa sig över det när de blir gamla givet hur teknologin utvecklas framåt. Att dagens bäst före-utgåvor ser ut som plastdockor är endast för att tekniken är opolerad.
Citera
2017-06-03, 08:40
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Dagens generation lär inte behöva oroa sig över det när de blir gamla givet hur teknologin utvecklas framåt. Att dagens bäst före-utgåvor ser ut som plastdockor är endast för att tekniken är opolerad.

Det gäller väl mer robotar än människor?
Citera
2017-06-03, 08:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det gäller väl mer robotar än människor?

Nej, plastikkirurgi kommer givetvis förfinas som alltid annat. Jag förstår inte hur din frågeställning är relevant i tiderna vi lever i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in