Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-31, 03:19
  #1
Medlem
gayfaces avatar
Hej.

Jag och tjejen ska resa till Spanien under sommarn och ska vara där runt 1 månad. Vi hade tänkt dra upp till bergen och tänkte att de skulle vara nice att ha med lite xtc, typ 4 st bara.

Vilket tror ni är de bästa sättet/mest säkert att smuggla med dom? Vad är straffet om man skulle torska?

Handbagage känns för riskabelt men incheckade bagaget då? Tänkte om man bara lägger dom i en byxficka och packar ner eller tejpa den under pungen/mellan skinkorna alt. stoppa upp i arslet vilket jag helst unviker med inte utesluter haha!
Citera
2017-05-31, 06:36
  #2
Medlem
AceOfHazes avatar
Brukar alltid ha någon sömntablett och någon tram på flyger i plånboken. Aldrig varit något...
Citera
2017-05-31, 09:11
  #3
Medlem
SkateBlinds avatar
Är det inte bättre att hooka på plats?
Citera
2017-05-31, 09:26
  #4
Medlem
LDoriginals avatar
Köp en dosa med portionssnus. Ta ut valfri prilla, skär upp ett hål precis så att ditt E får plats. Försök att samtidigt ha kvar tobaken i prillan så det ser legit ut. Sy/limma sedan igen hålet. Sen är det bara tuta och köra.
Citera
2017-05-31, 11:16
  #5
Medlem
RingInteSnutens avatar
Det är ingen tull i Spanien (iallafall inte Södra när du landar) jag har tagit med mig en hel del till Malaga.
Dom har tajtare koll när du flyger ut ifrån Spanien.

Utifall ni är oroliga är det inga problem att skaffa där.
Citera
2017-05-31, 11:43
  #6
Medlem
killenmedkexs avatar
Många britter som festar i Spanien, så där finns det MDMA i överflöd. Känns inte så värt att åka fast på drogsmuggling över några knappar direkt.
Citera
2017-05-31, 12:13
  #7
Medlem
gayfaces avatar
Tanken att styra där nere slog mig också. Vet ni hur de ser ut med utbudet i Torrevieja? Kommer vara där i 3-4 dagar innan vi börjsr roadtripen.

Fixade röka där förra året utan problem iaf och blev erbjuden kola dock så är jag en nojig brukare när de gäller kemiska grejer för allt man läst. Vill helst ha ett testkit men hinner ej köpa de här i Sverige.

Edit; kommer landa i alicante på kvällen, sist jag gjorde det så var flygplatsen helt tom.
__________________
Senast redigerad av gayface 2017-05-31 kl. 12:15.
Citera
2017-05-31, 13:15
  #8
Medlem
aaerligs avatar
Riskera straffet för fyra ecstasy?

Försök lösa på plats. Jag fixade E av hög kvalitét enkelt och billigt av några britter som dessutom gav mig gratis röka att komma ner på. Detta var visserligen i Barcelona.

Om ni redan har adressen dit ni ska åka, skicka ett brev i förväg? Ring hotellet och säg att din avlägsna släkting skickar något av värde (exempelvis ett kreditkort/körkort), så har du dem på rummet när du checkar in.

Du gör vad du vill men förlita dig inte på att inte bli kollad. Senast jag flög inrikes satte de en sniffer (sök om du ej känner till) på mitt handbagage, och jag ser inte ut som någon med varken bomb eller droger i väskan.

Lycka till!
Citera
2017-05-31, 17:01
  #9
Medlem
gayfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aaerlig
Riskera straffet för fyra ecstasy?

Försök lösa på plats. Jag fixade E av hög kvalitét enkelt och billigt av några britter som dessutom gav mig gratis röka att komma ner på. Detta var visserligen i Barcelona.

Om ni redan har adressen dit ni ska åka, skicka ett brev i förväg? Ring hotellet och säg att din avlägsna släkting skickar något av värde (exempelvis ett kreditkort/körkort), så har du dem på rummet när du checkar in.

Du gör vad du vill men förlita dig inte på att inte bli kollad. Senast jag flög inrikes satte de en sniffer (sök om du ej känner till) på mitt handbagage, och jag ser inte ut som någon med varken bomb eller droger i väskan.

Lycka till!

Ska bo i egen lägenhet där som ägs av en släkting. Tror du inte dom fastnar i tullen om man postar ner dom?

Sniffer maskinen känner jag till, brukar också bli utvald till det haha!
Citera
2017-06-01, 20:02
  #10
Medlem
Ifrån Torrevieja kan du säkert ta med dig utan att bli tagen, har själv haft massor av smällare i handbagaget och dom märke inte det! Inte ens jag visste att jag hade fullt med smällare där, blev väldigt glatt förvånad när jag kom hem. Om du vill köpa E där nere så tror jag att du kan hitta det i hamnen vid nöjesfältet mycket festande eller kanske vid nattklubbarna vid Aquapolis.
__________________
Senast redigerad av ToyBoyFucker69 2017-06-01 kl. 20:05.
Citera
2017-06-04, 17:45
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aaerlig
Riskera straffet för fyra ecstasy?

Försök lösa på plats. Jag fixade E av hög kvalitét enkelt och billigt av några britter som dessutom gav mig gratis röka att komma ner på. Detta var visserligen i Barcelona.

Om ni redan har adressen dit ni ska åka, skicka ett brev i förväg? Ring hotellet och säg att din avlägsna släkting skickar något av värde (exempelvis ett kreditkort/körkort), så har du dem på rummet när du checkar in.

Du gör vad du vill men förlita dig inte på att inte bli kollad. Senast jag flög inrikes satte de en sniffer (sök om du ej känner till) på mitt handbagage, och jag ser inte ut som någon med varken bomb eller droger i väskan.

Lycka till!
Men sniffers kollar väl inte efter droger?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback