Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-30, 14:59
  #1
Medlem
HappyHours avatar
Har kommit till punkten där jag är trött på alla inrikes överpriser och bristande lager av trevliga substanser både inrikes och i landets närområde. Jag är därför nu i planeringsfasen för att börja importera större mängder RC-kemikalier, då särskilt de jag finner är dåligt representerade här i norra Europa. Tanken är att göra det helt seriöst som de andra stora redan existerande webbshopparna som gör samma affärer, betala moms och hela kalaset. Jag vill ändå inte konkurrera, så äger du en webbshop och läser detta känn dig inte hotad, jag vill erbjuda schyssta priser till substanser som inte finns på vår marknad (åtminstone lättillgängligt).

Jag söker därför nu alla råd och tips, eller bara uppmuntran och önskemål, om hur jag enklast går till väga. Första delen att lösa är ju såklart att hitta en bra bulk-vendor från förslagsvis Kina som erbjuder stora mängder till bra priser (och gärna reship om tullen plockar det). Har redan hittat vissa sidor med blandade recensioner och vill verkligen hitta en stabil och bra. Har inga problem att flyga ner till Kina för att personligen hälsa på och inspektera laboratorium, diskutera med återförsäljaren och så vidare.

Självklart kommer även alla substanser i fråga innan de lämnar mina händer genomgå en offentlig NMR-analys av tredje part för att säkerställa kvalitet och trygghet. Kommer också aldrig sälja saker som kan innebära verklig risk för liv och hälsa (i den grad som diverse fentanyler osv kan).

Alla goda ord och tips, vad du än kan föreslå eller har för idéer, är hemskt välkommna och tackar jag för redan på förhand!
Citera
2017-05-30, 15:05
  #2
Medlem
Spontant låter det som att du har viljan och en god ambitionsnivå. Försök omsätta den till handling nu bara. Några ordentliga svar på större labb i kina som är tillförlitliga lär du inte hitta här, då har du nog större chans av att kontakta dem individuellt och göra affärsbesök som du redan är inne på.

Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Kommer också aldrig sälja saker som kan innebära verklig risk för liv och hälsa (i den grad som diverse fentanyler osv kan).

Hur hade du tänkt garantera detta? Det går liksom mot hela grejen med kemikalier som inte testats ordentligt.
Citera
2017-05-30, 15:11
  #3
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Spontant låter det som att du har viljan och en god ambitionsnivå. Försök omsätta den till handling nu bara. Några ordentliga svar på större labb i kina som är tillförlitliga lär du inte hitta här, då har du nog större chans av att kontakta dem individuellt och göra affärsbesök som du redan är inne på.



Hur hade du tänkt garantera detta? Det går liksom mot hela grejen med kemikalier som inte testats ordentligt.
Viljan och orken finns definitivt. Det är svårt att veta vilka bulk-återförsäljare som faktiskt är seriösa, hemsidorna ser inte sällan rätt B ut och även de som ser schyssta ut har flera fått recensioner som scammers. Därav tänkte jag kolla om någon har erfarenhet eller vetskap om en sådan återförsäljare/tillverkare som är helt seriös. Men i annat fall så ja får man väl skapa kontakt och åka ner dit och ta reda på det på egen hand. Som sagt alla tips, om någon har det, tas emot helhjärtat.

Angående hur jag tänkt garantera att det inte är hälsovådliga kemikalier går såklart inte att till 100% bevisa eftersom det självklart inte finns någon vidare beprövad forskning på majoriteten av dem. Men jag vågar påstå att man kan och bör göra skillnad på lite mer harmlösa droger såsom 2-Flouro-Ketamin, som du kan ta megadoser på, än fentanyl där du tar ett korn för mycket och kolar vippen. Den typen av kemikalier är ointressant för mig och inget jag vill ha på mitt samvete.
Citera
2017-05-30, 15:40
  #4
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Viljan och orken finns definitivt. Det är svårt att veta vilka bulk-återförsäljare som faktiskt är seriösa, hemsidorna ser inte sällan rätt B ut och även de som ser schyssta ut har flera fått recensioner som scammers. Därav tänkte jag kolla om någon har erfarenhet eller vetskap om en sådan återförsäljare/tillverkare som är helt seriös. Men i annat fall så ja får man väl skapa kontakt och åka ner dit och ta reda på det på egen hand. Som sagt alla tips, om någon har det, tas emot helhjärtat.

Angående hur jag tänkt garantera att det inte är hälsovådliga kemikalier går såklart inte att till 100% bevisa eftersom det självklart inte finns någon vidare beprövad forskning på majoriteten av dem. Men jag vågar påstå att man kan och bör göra skillnad på lite mer harmlösa droger såsom 2-Flouro-Ketamin, som du kan ta megadoser på, än fentanyl där du tar ett korn för mycket och kolar vippen. Den typen av kemikalier är ointressant för mig och inget jag vill ha på mitt samvete.

Googla din frågeställning. Så kommer du hitta lab till slut. Jag var inne och kikade på liknande saker för 1-2veckor sedan, hittade flertal tveksamma sidor, men sen 1-3 sidor som såg mer lovande ut. Många av dom som du säger ser väldigt B ut, andra ser mer välgjorda ut.
Jag kollade främst på lab i kina runt Shenzen norr om Hong kong, stad med runt 10miljoner invånare. Där fann jag iaf 1-3sidor som inte direkt såg ut som scam, inte om man nu ska utgå efter andra olika recensioner på nätet.
Många av dom tar bara emot betalning via bitcoins eller liknande dock. Förr tog många av dem emot tex Paypal, men har inte direkt sätt några som accepterar sån betalning längre. Hittar du en seriös site och smider dina idér till verklighet så PMa mig gärna. Är inte intresserad av att öppna en egen shop, men är intresserad över att köpa hem något hekto lr lite mindre av diverse olika substanser som är värda att köpa hem. Hutlösa priser här inrikes om man nu jämför med källan där dem kommer ifrån.
Citera
2017-05-30, 20:06
  #5
Medlem
killenmedkexs avatar
Du hittar en kontakt som har ett labb i Kina som gör RC-droger (förhoppningsvis lagliga) av olika slag som du sedan beställer i större mängder av i bulk och får det levererat via posten.

För att skaffa kontakter kan du kolla runt lite på nätet, eller att åka till Kina och hitta en återsäljare där som kan fixa ständigt flöde enligt avtal.

Lycka till
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback