2017-05-26, 18:30
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Hon är så bra på språk så att hon talar svenska med mycket grov brytning efter drygt 40 år i landet.
Jag tror drottningen fejkbryter, för alla andra invandrarkvinnors skull

OnT:
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Det är väl mer det bisarra i det hela som är tändande.
Håller med. Det kan vara fascinerande med facials. Särskilt om tjejen är vacker. Men visst är det förnedringsporr, till skillnad från gruppsex. Så Anette Haven var väl konsekvent om hon bar huvudet högt även i detta fall och inte lät sig förnedras.
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Ja men hon hycklar ju.. Anledningen till att hon vägrade facials var moralisk.
Hur menar du nu, moralisk anledning?
Citera
2017-05-27, 00:34
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloh
När du blir lite äldre och kommer in i den emotionella ömsesidiga dynamiken som sex innebär kommer du nog förstå att hela facial-grejen är skapad bara på grund av en konstgjord intimitet som måste se bra ut på film. Är det nåt du tror dina föräldrar sysslar med?

Hur gammal är du själv? Jag gissar att du är betydligt yngre än vad jag är.

Det är en dominansgrej och har inget med intimitet att göra. Skeda med tjejen är intimt. Att kyssa någon man älskar är intimt. Att ha en flickvän som uppskattar att bli sprutad i mun/ansiktet är få förunnat? Hade det en period... Happy days!

Nuförtiden så betalar jag för det!
Citera
2017-05-27, 00:41
Medlem
Jellohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Hur gammal är du själv? Jag gissar att du är betydligt yngre än vad jag är.

Det är en dominansgrej och har inget med intimitet att göra. Skeda med tjejen är intimt. Att kyssa någon man älskar är intimt. Att ha en flickvän som uppskattar att bli sprutad i mun/ansiktet är få förunnat? Hade det en period... Happy days!

Nuförtiden så betalar jag för det!

Om du inte förstår att även sexuell dominans handlar om ett slags intimitet så är jag inte förvånad att du måste betala för sex. Eller att dina relationer misslyckas.
Citera
2017-05-27, 00:51
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloh
Om du inte förstår att även sexuell dominans handlar om ett slags intimitet så är jag inte förvånad att du måste betala för sex. Eller att dina relationer misslyckas.

Jag får väl tycka att dominans inte är intimt om jag vill?

Orkar inte längre med att satsa (no pun intended) på relationer med svenska tjejer förgiftade av feminism.

#jagstårinteut

EDIT: Jag väljer alltså att betala för sex. Inte för att jag skulle tacka nej om det var gratis förvisso, men orkar inte jaga 40+are på hemmaplan när jag kan spruta vackra 19 åringar i fejjan i Tyskland för 500kr extra.
Senast redigerad av IaveAfstrCARthenU 2017-05-27 kl. 00:53.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in