2017-05-25, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denavtrubbade
Vem bryr sig hur hon resonerade? Hon är fortfarande ett luder. Med ditt resonemang så kan man säga att en mördare inte är en mördare för att han var snäll och ansåg att det var det mest naturliga i världen och tog politisk ställning genom sitt agerande (mördade kommunister). Vem bryr sig?

Ett luder knullar vem som helst. Hon knullade endast personligen utvalda.
Citera
2017-05-25, 20:38
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetmedklet
By the way..... jag tror att den anses förnedrande.

Själv gillar jag det sådär gillar inte sats i ögat och hår.
Sväljer hellre, det gillar jag jättemycket.

Jag känner mig dominerad när jag blir munknullad, samtidigt har jag makt eftersom jag kan välja vad jag vill göra med kuken.
Jag sväljer en del av honom, det är sexigt!!!

De flesta kvinnor jag träffat har varit av denhär åsikten, och de har ofta dragit andra långtgående slutsaser som att sperma "inte är samma sak" och därmed inte lika äckligt som snor, svett eller annat som kommer ur kroppen.

Även om jag naturligtvis glädjs åt denna tankegång så känner jag också någon stans att logiken är lite förbryllande.

När jag var yngre utgick jag från att de flesta tjejer kände sig just kränkta och använda vid avsugningar och att det var "äckligt" och osmakligt, samt en produkt av porr, inget som vanliga människor gjorde. På den tiden var jag väldigt feministiskt korrekt och hämtade min moral ur bamsetidningar.

Kanske är det ett föråldrat synsätt, och kanske är det den gammla moralen som spökar i det här fallet. En porrstjärna som är moraliskt förvirrad helt enkelt.
Senast redigerad av Xer0 2017-05-25 kl. 20:42.
Citera
2017-05-25, 20:42
Bannlyst
Kvinnor får knulla precis lika mycket som män. Vad fan spelar det för roll när allt summeras. Vi är endast biologiska kryp satta på jorden för att fortplanta oss, med liiite för höga tankar om oss själva.

Mer kraft åt kvinnor som Annette Haven. Hon har högre IQ än förmodligen alla som skriver här inne, hahahahaha
Citera
2017-05-25, 20:47
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Kvinnor får knulla precis lika mycket som män.

I genomsnitt ja. Fördelningen är dock inte jämn. Utan det finns folk som knullar väldigt mycket och andra som inte gör det alls, bland båda könen.

Sedan är det också så att det inte finns lika många kvinnor som män, villket leder till vissa skevheter.

Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Vad fan spelar det för roll när allt summeras.

Om du summerar upp de totala tillgångarna i sverige så spelar det ingen roll hur de är fördelade , eller hur arbetsvillkor mm ser ut, nej. Men det är däremot irrelvant i sammanhanget vad "vad allting blir om man summerar".
Senast redigerad av Xer0 2017-05-25 kl. 20:51.
Citera
2017-05-25, 20:48
Medlem
Pfaltzs avatar
Citat:
Moraliskt luder, det är lika motsägelsefullt som ickekommunistisk feminist, eller rationell muslim.
Army Intelligence...
Citera
2017-05-25, 21:48
Medlem
Jellohs avatar
För det måste kännas fånigt att stå på knä framför en frenetiskt runkande karl. Känns säkert väldigt onaturligt att inte vara delaktig i hans orgasm utan bara ett objekt nån runkar på. Det förekommer rätt lite i gayporr i alla fall. Jag tycker också synd om manliga porrstjärnor, dom får sätta på värsta brudarna men det slutar alltid med att de står och tokrunkar.
Citera
2017-05-25, 22:17
Medlem
Overklighetss avatar
Aldrig riktigt förstått tjusningen med att spruta någon i ansiktet.
I munnen under avsugning visst. Men i ansiktet? Kan någon förklara?
Citera
2017-05-25, 22:26
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloh
För det måste kännas fånigt att stå på knä framför en frenetiskt runkande karl. Känns säkert väldigt onaturligt att inte vara delaktig i hans orgasm utan bara ett objekt nån runkar på. Det förekommer rätt lite i gayporr i alla fall. Jag tycker också synd om manliga porrstjärnor, dom får sätta på värsta brudarna men det slutar alltid med att de står och tokrunkar.

Verkligen jättesynd om dom! NOT!

Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets

En snygg tjej med kletet i ansiktet, vackraste som finns ju.
Citera
2017-05-26, 11:47
Medlem
Jellohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Verkligen jättesynd om dom! NOT!

En snygg tjej med kletet i ansiktet, vackraste som finns ju.

När du blir lite äldre och kommer in i den emotionella ömsesidiga dynamiken som sex innebär kommer du nog förstå att hela facial-grejen är skapad bara på grund av en konstgjord intimitet som måste se bra ut på film. Är det nåt du tror dina föräldrar sysslar med?
Citera
2017-05-26, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets

Det är väl mer det bisarra i det hela som är tändande.
Citera
2017-05-26, 18:01
Bannlyst
Citat:
En gång ett luder, alltid ett luder. Hon hade såååå bra betyg men ändå var det enda hon dög till var att knulla.

Som drottning Silvia! Hur många språk behärskar hon nu igen? Och teckenspråk dessutom! :-)
Citera
2017-05-26, 18:12
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nassegorang
Som drottning Silvia! Hur många språk behärskar hon nu igen? Och teckenspråk dessutom! :-)

Hon är så bra på språk så att hon talar svenska med mycket grov brytning efter drygt 40 år i landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in