Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-25, 19:07
  #1
Avstängd
Hon kunde likväl knullas av en kille, medan en annan snubbes kuk sögs av. Hur i helvete är det respektablare?

Missförstå mig inte, jag älskar Annette Haven. Men hur sjutton tänkte hon där? Är det en allmän föreställning att sprut i ansiktet är förnedrande?

Är det inte förnedrande för en kille att slicka en tjej som squirtar i så fall? Det gjorde hon nämligen gladeligen, mot en tjej i det fallet.

Diskutera och motivera.
Citera
2017-05-25, 19:19
  #2
Medlem
Jag vet inte varför hon menar att det är förnedrande, det är ju hennes personliga åsikt och den har hon rätt till även om hon squirtar Musse Pigg i ansiktet eller om hon knullar dubbelmacka på söndagar.
Citera
2017-05-25, 19:21
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fetmedklet
Jag vet inte varför hon menar att det är förnedrande, det är ju hennes personliga åsikt och den har hon rätt till även om hon squirtar Musse Pigg i ansiktet eller om hon knullar dubbelmacka på söndagar.

Ja men hon hycklar ju.. Anledningen till att hon vägrade facials var moralisk.
Citera
2017-05-25, 19:23
  #4
Medlem
Moraliskt luder, det är lika motsägelsefullt som ickekommunistisk feminist, eller rationell muslim.
Citera
2017-05-25, 19:24
  #5
Medlem
By the way..... jag tror att den anses förnedrande.

Själv gillar jag det sådär gillar inte sats i ögat och hår.
Sväljer hellre, det gillar jag jättemycket.

Jag känner mig dominerad när jag blir munknullad, samtidigt har jag makt eftersom jag kan välja vad jag vill göra med kuken.
Jag sväljer en del av honom, det är sexigt!!!
Citera
2017-05-25, 19:26
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Ja men hon hycklar ju.. Anledningen till att hon vägrade facials var moralisk.

Ha ha ha ,det var ändå lite humoristiskt!!!
Hon skyller på moralen men hon kanske inte heller gillar sperma i håret....
Citera
2017-05-25, 19:35
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Denavtrubbade
Moraliskt luder, det är lika motsägelsefullt som ickekommunistisk feminist, eller rationell muslim.

Jag älskar Annette Haven. Är mest besviken på henne. Hon hade toppbetyg i skolan, gick datavetenskap och är numera lyckligt gift med riking. Hon är inget luder.
Citera
2017-05-25, 19:38
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Jag älskar Annette Haven. Är mest besviken på henne. Hon hade toppbetyg i skolan, gick datavetenskap och är numera lyckligt gift med riking. Hon är inget luder.

En gång ett luder, alltid ett luder. Hon hade såååå bra betyg men ändå var det enda hon dög till var att knulla.
Citera
2017-05-25, 19:41
  #9
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Hon kunde likväl knullas av en kille, medan en annan snubbes kuk sögs av. Hur i helvete är det respektablare?

Missförstå mig inte, jag älskar Annette Haven. Men hur sjutton tänkte hon där? Är det en allmän föreställning att sprut i ansiktet är förnedrande?

Är det inte förnedrande för en kille att slicka en tjej som squirtar i så fall? Det gjorde hon nämligen gladeligen, mot en tjej i det fallet.

Diskutera och motivera.

1) Jag har ingen aning om vem det är men det är en feminist grej. Jag har själv aldrig förstått det och då är jag kvinna själv.

2) Men jag vet att många boomer-kvinnor tycker att suga kuk är förnedrande det har säkert med det att göra.
Citera
2017-05-25, 19:43
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Denavtrubbade
En gång ett luder, alltid ett luder. Hon hade såååå bra betyg men ändå var det enda hon dög till var att knulla.

Hon hade A i allt, men älskade sex och ansåg att det var det mest naturliga i världen och tog politisk ställning genom sitt yrke.
Citera
2017-05-25, 19:48
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag har ingen aning om vem det är men det är en feminist grej. Jag har själv aldrig förstått det och då är jag kvinna själv.

2) Men jag vet att många boomer-kvinnor tycker att suga kuk är förnedrande det har säkert med det att göra.

Brian De Palma ville att hon skulle spela I Body Double, men studion vägrade att låta en ex-porrstjärna ha huvudrollen.
Citera
2017-05-25, 20:24
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Hon hade A i allt, men älskade sex och ansåg att det var det mest naturliga i världen och tog politisk ställning genom sitt yrke.

Vem bryr sig hur hon resonerade? Hon är fortfarande ett luder. Med ditt resonemang så kan man säga att en mördare inte är en mördare för att han var snäll och ansåg att det var det mest naturliga i världen och tog politisk ställning genom sitt agerande (mördade kommunister). Vem bryr sig?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback