2017-05-25, 19:37
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyRask
Nu är det faktiskt så att just tidelag är något som både män och kvinnor ägnar sig åt. Gå in på valfri suspekt porrsida och leta upp kategorin "animals" eller liknande och jag lovar dig att du hittar tusentals videor på kvinnor som har sex med djur i alla dess former och storlekar. Det är vanligare än vad du tror att kvinnor använder t.ex hundar för sexuella ändamål. Däremot kan jag tänka mig att män fortfarande är överrepresenterade när det kommer till den här sortens fetisch, men det är nog inte så stor skillnad som du tror.

Och att kvinnor inte skulle komma på tanken att använda sig av en sexdocka, ja där har du också fel faktiskt!

https://www.youtube.com/watch?v=GKFHZuCvvS4
Manginas har alltid fel.

Kvinnor tror de vill "älska" i sängen men föredrar lite kinky shit eller hårda tag oftast.
Citera
2017-05-25, 19:42
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloh
På alla möjliga sätt. Jag tycker också kannibalism är stört men sitter du och jag i en livbåt utan fiskegrejer några veckor ger jag inga garantier.
Du överlever inte länge på mig. Mest skinn och ben.

Att män skulle våldta för att de måste föröka sig är ju bull.
Citera
2017-05-25, 19:47
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Okej. Men väldigt många färre eller? Sen vet ,man ju inte hur många av kvinnorna som har sex med djur som porraktörer för en manlig publik och hur många som gör det för att de gillar det.

Men det förekommer ju klart.
Ja, eller trafficking offer som tvingas ha sex med djuren
Citera
2017-05-25, 19:48
Medlem
Jellohs avatar
Citat:

Bara din hjärna lär ju gå på 10000 kcal minst, det är en månad till men ot så lämnar resten av uträkningen.

Män har ju bevisligen förökat sig genom våldtäkt. Det är kanske inte ett medvetet motiv men det verkar ju fungera. Och det är ju det som räknas.

Edit: sen angående ditt påstående att primater inte använder sig av sexuellt våld så hittade jag en rolig artikel:

http://www.americanscientist.org/boo...t-inexplicable
Citat:
She shows that, contrary to time-honored belief, “rape” is not a mating strategy practiced solely by unflanged male orangutans (that is, those who have not yet developed protruding cheek flanges, which signal dominance and are accompanied by high testosterone levels); rather, it is employed generally in the species. However, female orangutans (unlike female mammals of other species who are objects of male aggression) are almost never physically injured in such mating attempts. Knott argues that most mating between orangutans involves elements of both cooperation and resistance. Male orangutans (unlike male humans and chimpanzees) do not use coercion as an indirect way of controlling female sexual behavior. Knott concludes that “resisted mating” might be a more appropriate term than forced copulation for what happens between orangutans, noting that the level of force involved reflects the female’s level of resistance. The likelihood of direct sexual coercion in any species will be strongly influenced by both a male’s ability to obtain matings by force and a female’s ability to avoid forced mating.

Men läs gärna hela artikeln, den var rätt intressant!

Edit2: Åsså tar vi en till för att det var ett klatchigt citat om sexuellt våld som reproduktionsstrategi, av en närbesläktad primat no less...

http://www.livescience.com/48743-agg...duce-more.html

Citat:
Male chimpanzees that wage a campaign of sustained aggression against females sire more offspring than their less violent counterparts, new research finds.

The results suggest that such nasty behavior from males evolved because it gave the meanest males a reproductive advantage, said study co-author Ian Gilby, a primatologist at Arizona State University in Phoenix.
Senast redigerad av Jelloh 2017-05-25 kl. 20:11.
Citera
2017-05-25, 19:55
Medlem
Citat:
Varför finns det så många män som inte kan sätta gränser? Som inte låter kvinnor vara ifred i det offentliga rummet? De trakasserar sexuellt, rör vid och gnider sig mot kvinnor på exempelvis bussen, stirrar oförskämt på dem, kommer med kommentarer. Samt även gör sådant mot andra män.

Varför finns det så många som begår sexuella övergrepp och varför är det mest män som ägnar sig åt sånt som tidelag (sätta på en ko) eller liknande avvikande beteenden? Skulle en kvinna komma på tanken att ligga med en naturtrogen plastdocka?

Det är väl knappast så bra för samhället (kollektivet) de mellanmänskliga relationerna och vår överlevnad.

Varför tror ni att det är så?

Din intelligenskvot är hög.
Det beror väl på var du befinner dig? Jag märker själv knappt av det i offentligheten. Ska man inte få lov att stirra oförskämt? Jag ser själv ut som en buse när jag glor på människor på tåg/buss. Är jag nu en våldtäktsman?
Sverige är fortfarande ett fritt land (inte länge till) så om man kommenterar något/någon låt personen göra det, trodde vi hade yttrandefrihet.

Dålig kvinnosyn. Du ser det på många flyktingar som begår sexuella övergrepp. Jag säger inte nu att alla invandrare gör detta men en majoritet som begår sexuella övergrepp kommer från en annan kultur. Eller det kanske inte är det "rätta" svaret du söker? Det är bara den vita mannens fel?
Ge mig källa på att det är mest män som ägnar sig åt tidelag. Det är säkert många kvinnor också men det är inget vi ska tala om för kvinnor är perfekta. Precis som att ingen bryr sig när en kvinna begår övergrepp på prepubertala människor.
Vad är ditt problem med "sex-dolls" eller "realdolls" som de också kallas. Jag använder inte det skitet men varför ska andra inte få göra det? Har du problem med att män inte underordnar sig kvinnor? Men finns väl kvinnor som faktiskt har använt naturtrogna dockor så förstår inte varför du ställer denna frågan.

Det kommer alltid finnas ondska i världen precis som det alltid kommer finnas godhet. Du kommer aldrig kunna förinta ondskan. Den är här för att stanna.

//Siegestor
Citera
2017-05-25, 19:56
Medlem
Citat:
Varför finns det så många män som inte kan sätta gränser? Som inte låter kvinnor vara ifred i det offentliga rummet? De trakasserar sexuellt, rör vid och gnider sig mot kvinnor på exempelvis bussen, stirrar oförskämt på dem, kommer med kommentarer. Samt även gör sådant mot andra män.

Varför finns det så många som begår sexuella övergrepp och varför är det mest män som ägnar sig åt sånt som tidelag (sätta på en ko) eller liknande avvikande beteenden? Skulle en kvinna komma på tanken att ligga med en naturtrogen plastdocka?

Det är väl knappast så bra för samhället (kollektivet) de mellanmänskliga relationerna och vår överlevnad.

Varför tror ni att det är så?

De är kvinnor också ta Arboga kvinnan som exempel så de är något som finns bland båda könen
Citera
2017-05-25, 20:04
Medlem
G13Hazes avatar
Därför att kvinnor döljer sina "perversioner" till en högre grad, då män inte bryr sig lika mycket om omgivningens respons. Kvinnor förhåller sig mer till hur andra ser på dom.

Så det finns antagligen lika många kvinnor som gör det du beskriver, de gör det dock mer diskret och de som utsätts ser de inte lika ofta som lika grovt som om en man skulle begå det.

Det är svaret.
Citera
2017-05-25, 20:05
Medlem
PixlJunkies avatar
Citat:

Det är ju en lyckad strategi eftersom att det skapar barn. Inte svårare än så.
Citera
2017-05-25, 20:07
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomten892
De är kvinnor också ta Arboga kvinnan som exempel så de är något som finns bland båda könen
Har ju aldrig påstått att det inte finns såna otäckingar bland kvinnor. Men män är kraftigt, verkligen kraftigt, överrepresenterade.
Citat:
Ursprungligen postat av G13Haze
Därför att kvinnor döljer sina "perversioner" till en högre grad, då män inte bryr sig lika mycket om omgivningens respons. Kvinnor förhåller sig mer till hur andra ser på dom.

Så det finns antagligen lika många kvinnor som gör det du beskriver, de gör det dock mer diskret och de som utsätts ser de inte lika ofta som lika grovt som om en man skulle begå det.

Det är svaret.
Jag har medvetet tagit med mindre allvarliga och mycket allvarliga grejer. Så du påstår på allvar att kvinnor skickar oönskade sexuella inviter på nätet, tafsar och våldtar som män? Särskilt det sista.
Senast redigerad av Ziaya 2017-05-25 kl. 20:11.
Citera
2017-05-25, 20:24
Medlem
Citat:
Har ju aldrig påstått att det inte finns såna otäckingar bland kvinnor. Men män är kraftigt, verkligen kraftigt, överrepresenterade.

Jag har medvetet tagit med mindre allvarliga och mycket allvarliga grejer. Så du påstår på allvar att kvinnor skickar oönskade sexuella inviter på nätet, tafsar och våldtar som män? Särskilt det sista.

Sluta svartmåla män bara de är kvinnors fel också i många fall genom deras mesighet ibland och att man förminskar dem och de låter sig förminskas av vissa män.
Citera
2017-05-25, 20:26
Medlem
SvartChilis avatar
Min teori är att män är en underlägsen ras.
Citera
2017-05-25, 21:08
Medlem
G13Hazes avatar
Citat:

Ja, det menar jag. Konsekvenserna blir annorlunda däremot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in